Din Geanta cu Vise

Deşi îmi place modă şi ador să urmăresc trendurile, mare fashionistă nu sunt. Dar, că orice femeie, am şi eu o geantă a mea, o geantă preferată de care cu greu mă dezlipesc. 😀

Don’t  get me wrong! Am şi alte genţi în dulăpior, pe care le iau la ocazii mai elegante, dar geanta despre care vă vorbesc e geanta care mă însoţeşte zi de zi la facultate, mi-a fost alături în 3 sesiuni şi în multe cafenele de prin oraş. 🙂 Dacă ar putea vorbi cu siguranţă v-ar putea spune multe dintre secretele mele 😀 ar putea fi puţin indiscretă şi s-ar uita în telefon de câte ori îl aşez în buzunarul interior si ar găsi multe povesti interesante sau putin penibile, bune de povestit la o cafea. 😀

Gentuţa asta a devenit preferata mea  de când am privit-o si am atins-o! ♥  E făcută pe comandă şi am primit-o cadou de ziua mea din partea părinţilor şi a soţului anul trecut. Toţi 3 au complotat şi au scos o geantă gri – bej din piele naturală cu 2 tipuri de bretele – exact ce-mi doream cu disperare! ♥ A fost dragoste la prima vedere!  Chiar şi acum mă minunez cât de frumoasă şi practică a ieşit, ţinând cont că ei au creat-o din poveştile mele! ♥

Culoarea ei – o combinaţie între gri şi bej – mă duce cu gândul la linişte, calm, visare şi speranţă în viitor, la o vacantă într-un loc liniştit şi la multe lucruri bune şi elevi cuminţi. 🙂 Combinaţia dintre pielea naturală simplă şi cea lăcuită mă face mult mai încrezătoare în propriile forţe şi în puterea de seducţie. 🙂 Soţu’ ar putea confirma că sunt irezistibilă când am geanta asta pe braţ! :))

O ador pentru spaţiul pe care-l are înăuntru! Eu cu matematica mea aş putea spune că tinde la infinit! :)) Pot ţine în ea penarul, mapa, portofelul şi un micuţ portfard – ar fi cu siguranţă o fiinţă ce ştie multă matematică, dar şi puţin despre nuanţele de ruj şi rezistenţa fardurilor, nu s-ar descurca rău şi la testul nuanţelor. 🙂 Un singur lucru cred că nu agrează : mănunchiul meu de chei. 😦  Mereu le pierd prin colturile interioare sau prin captuşeală; cred că o să schimb brelocul, poate aşa imi va lăsa cheile să stea undeva la îndemână.

Îmi este o bună companioană şi la drumuri lungi, plictisitoare sau la evenimente mai… tăcute. 🙂 În ea mereu am ascunsă o cărticică de dragoste, un roman poliţist sau 2,3 reviste glossy de răsfoit prin metrou. Sunt sigură că i-ar fi uşor să caracterizeze toate eroinele mele nebune şi am împărtăşi aceleaşi gusturi în materie de lectură. Cred că m-ar putea ajuta şi la examene când am nevoie de puţină inspiraţie! :)) Aş putea să o numesc şi “critic vestimentar”, căci obişnuiesc să mai pun bluziţe prin ea când e răcoare sau eşarfe colorate când mi se face cald. 😀 Sper să nu se supere că o mai folosesc şi pe post de mini valiză când plec pe la părinţii mei şi trebuie să iau mii de fardulete şi creme  cu mine! 🙂

Acum sper să nu ma consideraţi un pic nebună pentru că imi personific geanta, dar atât de mult imi place si o ador încât imi e foarte greu să merg undeva fără ea! ♥ Parcă ţinuta îmi e incompletă dacă nu o am cu mine, parcă nimic din ţinuta mea nu se asortează fără ea! 🙂

Ţin să mulţumesc magazinului online Reeija pentru provocarea lansată: să povestim despre geanta preferată! 🙂 A fost o ocazie frumoasă prin care mi-am dat seama cât de mult ţin la gentuţa mea gri şi de ce o port aproape zilnic. Dacă intraţi pe site-ul Reeija veţi găsi o multitudine de poşete frumoase şi spaţioase – exact ce-şi doreşte fiecare femeie in garderoba ei. 🙂 Aşadar, spor la cumpărături!

Pentru voi, dragile mele, cum arată geanta preferată? Aţi găsit-o sau încă visaţi la ea?

O seară superbă să aveţi,
XOXO, Cossa

*Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013

Tagged: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

