Cu Farmec Romanesc

De când eram mică am fost învăţată că trebuie să fiu mândră de rădăcinile mele, să nu-mi uit niciodată ţara, familia şi locul de unde am plecat!

Petrecându-mi copilăria pe la bunici, mămăiţa mea m-a învăţat că noi, romancele, sunt femei aparte. Dacă le-aş analiza  toate femeile din ţara noastră cu siguranţă toate ar fi harnice, frumoase, îngrijite, grijulii, dar firave când trebuie şi delicate în tot ceea ce fac.  Contează să ştim  si să coasem, să gătim, să călcăm, dar şi să fim seducătoare cu bărbatul din viaţa noastră! 🙂

3

Când am mai crescut puţin şi am început să petrec mai mult timp alături de mama, ideea despre românce mi-a fost completată! De la mama am observat că româncele nu numai că sunt bune gospodine, soţii perfecte şi mame minunate, româncele sunt femei de carieră, femei cu cariere solide, dar care niciodată nu şi-au uitat latura feminină şi nu au pierdut pe parcurs respectul faţă de ceilalţi şi admiraţia faţă de propria ţară. 🙂

Din punctul meu de vedere, femeile cu Farmec sunt acele femei care niciodată nu uita să fie femei! Contează foarte mult să fii cochetă, să deţii puţin arta flirtului, dar să şi fim serioase când este cazul. Femeia cu Farmec este femeia care profita la maxim de fiecare clipă oferită de viaţă şi o petrece alături de familie şi prieteni, dar nu uită să exceleze în tot ceea ce face şi este într-o competiţie continuă pentru locul 1 din topul “Femeia Anului”. 🙂

Şi dacă îmi citiţi blogul , cu siguranţă aţi văzut că promovez cosmeticele şi fardurile, dar folosite cu măsură, când şi cum trebuie. 🙂 aşa că, Femeia cu Farmec este femeia care profită de natură şi foloseşte cosmetice de calitate, produse de români şi românce de calitate, produse Farmec cu farmec românesc. 🙂

În artileria mea de femeie romanca cu farmec am două produse Gerovital Plant super bune : Crema anti imperfecţiuni şi Loţiunea Micelară din Gama cu Floare de Colt. În dulăpiorul vostru de Romance cu Farmec ce produse româneşti ascundeţi?

Farmec este o companie romanescă ce produce cosmetice fermecătoare pentru femeile din toate colţurile ţării noastre. 🙂 Farmec susţine Romancele cu Farmec şi ne îndeamnă să avem grijă mereu de noi şi de aspectul nostru.Oare e ceva mai frumos decât o femeie cu o ţinută impecabilă şi un ten că de porţelan!? ♥ Eu zic că nu! Ca să fiţi la curent cu noutăţile şi promoţiile Farmec îi găsiţi pe Facebook şi pe Twitter.Ei ciripesc despre multe produse cu ingrediente ok si benefice frumusetii noastre romanesti. 🙂

Pentru voi cum sunt acele Românce cu Farmec? 🙂

Vă doresc o seară cât mai plăcută,
XOXO, Cossa

*Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013

Tagged: , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Cu Farmec Romanesc

  1. Corryy 22 March 2013 at 8:52 AM Reply

    si mie imi place o crema de la gerovital. imi lasa pielea fina si stralucitare. Sper sa nu dea vreodata faliment, au numai creme interesante scoase. 🙂

    Like

    • Cossa 22 March 2013 at 8:56 AM Reply

      Da, chiar au produse interesante!

      Like

Leave a Reply

