Iubind prin Barcelona


Dacă prima lună de miere a fost pe meleaguri româneşti şi 5 zile ne-am distrat şi plimbat ca 2 nebuni pe litoral, merităm şi o a doua lună de miere pentru că suntem aşa drăguţi unul cu celălalt. 😀 Iar ca destinaţie următoare aleg: vacanţă la Barcelona!

De ce am ales eu Barcelona? Pentru că Barcelona e un oraş magic pentru toate cuplurile pe care le cunosc! Cea mai bună prietenă a mea mi-a mărturisit că s-a reîndrăgostit de soţul ei când se plimbau noaptea, târziu pe străzile pline de magie ale Barcelonei. Şi dacă acest oraş face bine inimioarei şi vieţii de cuplu, de ce să nu profităm şi noi puţin!? 😀

Şi îmi doresc să mergem la Barcelona pentru a bate la picior acele străduţe mici şi aglomerate din zona veche. Nimic nu mi se pare mai romantic decât o plimbare cu soţul de mână prin Las Ramblas seara, când copiii merg la culcare şi rămân adulţii în cafenelele cu aspect vintage şi comercianţii de stradă de unde aş lua câte un mic ceva pentru cei de acasă. ♥

las-ramblas-18_jpg

Întotdeauna am fost pasionată de arhitectură veche şi unică, aşa că Barcelona cu siguranţă e un oraş ce mi-ar umple şi întregi “setea” de a vedea clădiri unice.  Centrul vechi, ce se spune că e aproape plat şi cetatea medievală cu siguranţă sunt 2 elemente unice pentru ochii privitorului şi pentru sufletul cunoscătorului! Şi mă repet: este ceva mai romantic şi mai satisfăcător decât mersul printr-un oraş plin de încărcătură istorică, arhitectura superbă, oameni minunaţi şi emoţii!? Vă zic eu: pentru mine fix NIMIC ALTCEVA!

gothic-quarter-barcelona

sursa: vacantaesoterica.blogspot.ro

Pentru că am un soţior răbdător l-aş lua cu mine într-o călătorie de hrănire a spiritului: pe la Muzeul Maritim şi Biserica Sagrada Familia. Nu ştiu cât de religioşi sau nu suntem, cât de marinari sau nu, dar e frumos să vezi cum se naviga prin 1800 şi ce însemna religia pentru catalani în perioada aceea. O fugă am da şi pe la Muzeul Naţional de Artă al Catalinei Şi Muzeul de Artă Contemporană. Ce poate fi mai frumos decât admirarea unor opere ale lui Picasso şi ale altor artişti consacraţi!? Ce poate fi mai frumos decât să te cufunzi în multitudinea de culori şi nuanţe alături de persoana iubită  ţinându-te de mână!? ♥

sciohui

sursa: perfecttravelblog.com

Bineînţeles, pentru toate plimbările astea avem nevoie şi de energie şi apelăm la iubita CAFEA! Şi nu orice cafea comandata la room service, ci o cafea cu adevărat aromată savurata picătură cu picătură pe o băncuţă din Parcul mega funny Güell. Parcă simt mirosul de cafea spaniolă printre frunzele copacilor din parcul de distractii catalan! ♥

Parc Guell of Barcelona In Spain (3)

sursafamousdestination.com

Înainte de plecare îmi voi duce soţul să admire Stadionul Camp Nou proiectat de Francesc Mitjans. Nu sunt eu fană a fotbalului, dar pentru iubirea vieţii mele fac si acest lucru şi mergem să admirăm stadionul care găzduieşte aproape 100 000 de oameni la fiecare meci al echipei FC Barcelona.

Ca un “Good-bye Spain, Good-bye Barcelona!” urmează ultima oprire la vechea fortăreaţa din vârful dealului Montjuïc. Ce privelişte ar trebui să fie aici, privind Barcelona de sus! ♥  Şi dacă ne apropiem de Fântână Magică sunt sigură că priveliştea va fi magică, iubirea noastră şi mai magică!

Magic Fountain and Palau Nacional in Barcelona, Spain

sursa: tourex.ro

Cu atâtea frumuseţi de văzut detaliile tehnice sunt neglijabile, dar cu Agenţia de turism Paralela 45 totul se face rapid, cam la foc automat! Fac repede o rezervare  pentru un charter Barcelona din Bucureşti, sper să prind locuri. dacă nu, există şi varianta unui Charter Barcelona din Cluj, undeva trebuie să mai fie două locuri libere şi pentru 2 îndrăgostiţi! 😀

Cu siguranţă Barcelona ar înseamna redescoperirea mea şi a soţului meu ca şi cuplu, ca şi îndrăgostiţi pe vecie unul de celălalt! Barcelona ar fi locul unde noi doi am deveni UNUL! Şi Barcelona reprezintă pentru mine cadoul pe care mi l-aş face de ziua mea şi pentru a-mi acoperi pasiunea pentru natură, cultura şi arhitectura! 🙂 Barcelona ar fi locul în care mi-aş cere , de data asta eu, soţul în căsătorie! 😀 Şi ştiţi unde aş face-o? Chiar în vârful dealului Mitjans. Nimic nu ar fi mai romantic şi memorabil decât o cerere în căsătorie la 185 m altitudine cu întregul oraş Barcelona ca martor! ♥

Pentru voi care ar fi oraşul plin de romantism pe care vă doriţi să-l vizitaţi?

Vă doresc o zi minunată,

XOXO, Cossa

*Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013

Tagged: , , , , ,

2 thoughts on “Iubind prin Barcelona

  1. Corryy 20 March 2013 at 10:56 PM Reply

    Barcelona e un oras frumos!

    Like

    • Cossa 20 March 2013 at 10:57 PM Reply

      Sper sa ajung sa-l vad intr-o buna zi! ❤

      Like

Leave a Reply

