Cu IPL sau fara IPL? Asta e Intrebarea!


Din cele mai vechi timpuri, femeile s-au dovedit a fi foarte inventive şi au născocit tot felul de metode nebune  pentru a scăpa de inesteticul păr de pe corp şi de pe faţă. De cel din cap se ocupă soţul, copiii şi licenţa! 😀 Dacă superba Cleopatra şi femeile de după ea apelau la DEPILARE (retezarea firului de păr) cu un instrument ascuţit, gen brici, ca să îşi menţina picioarele fine o zi, După câteva sute de ani, tot nişte femei inventive au descoperit cremele epilatoare.

sursa: alo-moda.ro

În secolul 21 metodele sunt  variate. De la depilare  am ajuns EPILARE ( smulgerea firului de păr) şi pentru asta putem folosi ceară, aparatul epilator şi noile tehnologii IPL pentru epilarea definitivă.

Mereu am căutat să scap de pufoşenia de pe picioare, aşa că am încercat  cremele epilatoare, ceara de albine, aparatul epilator şi ceara de zahăr. Cu cea din urmă să ştiţi că mă împac de minune pentru epilarea inghinală, părul creşte mai greu şi durerea e mai mult decât suportabilă.

Deşi metodele pe care le-am  testat au fost variate, mă tentează rău de tot noua tehnologie IPL. Prima oară când am auzit despre ea m-am dus cu gândul la un procedeu super dureros, dar mai jos o să vă explic în ce stă treaba. 🙂

IPL = Intense Pulsed Light  şi este un procedeu prin care firului de păr îi este aplicată o lumină de o anumită intensitate, ce încearcă să “comande” rădăcinii să nu mai producă alt fir de păr. Această “comandă” se realizează prin pătrunderea unei raze de lumină în piele, ce acţionează asupra firului, încercând să ardă rădăcina acestuia.

Cred că toate suntem în căutarea  pielii catifelate ca un fund  de bebeluş ♥, pe care să-ţi alunece mana timp de câteva săptămâni la cea mai mică atingere.♥ De ce vreau să trec la metoda aceasta? Motivele sunt multe, dar o să vi le înşir doar pe cele care m-au convins. 🙂

epilation-jambes

sursa: myfashionwolrd.fr

Eu aş alege IPL în primul rând pentru lipsa durerii insuportabile! Nimic nu e mai plăcut decât să te epilezi liniştită, fără durerile ce simţi că-ţi ajung până la inimă, fără vânătăi dubioase in zona X ca să te întrebe soţul ce ai acolo şi fără arsuri specifice stângacelor – aşa ca mine :D.  Într-adevăr, durerea nu este 0, este cam ca o ciupitură uşoară din câte zice prietena mea care a mers la astfel de şedinţe. Dar a fost mulţumită pentru că a scăpat de preparat şi încălzit ceară vreo 6-7 săptămâni, nu a mai împrăştiat prin toată casa ceară şi nici păr căzut din epilator plus că nu i s-a mai trezit baieţelul de la bâzâitul aparatului. 😀 mare plus si faptul ca parul creste tot mai blonda, pana nu mai creste! ♥
Şi ce n-aş da eu să nu mă mai bombăne soţu’ că-l deranjez de la somnul de frumuseţe când pun aparatul de epilat în priză!  Sau să nu nu se mai crizeze de câte ori las oalele lipicioase de la ceară! 😀

silkn-sensepil-epilator-cu-lumina-pulsata-ipl
În al doilea rând, aş testa IPL pentru rezultatele pe care le promite. Cred că ar fi demenţial să am corpul chel săptămâni bune şi să-mi admire iubi la nesfârşit pielea catifelată! Asta înseamnă că investitita financiară s-ar amortiza lejer după câteva luni şi aş scăpa de mers la salon, cheltuit bani la salon, cumpărat ceară şi împrăştierea prin casă.  🙂

Deşi costul unei şedinţe nu e tocmai lejer, există tot felul de promoţii şi oferte cât mai tentante pentru mers la saloane.
Pentru femeile care preferă să experimenteze epilarea definitivă acasă, exista un magazin online ce comercializează aparate IPL şi puteţi găsi reduceri şi aici.

Voi, dragile mele, ce metodă pentru indepărtarea părului preferaţi? Aţi încerca metoda IPL?

Vă doresc o zi minunată,
XOXO, Cossa

*Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013

Tagged: , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

