Din Dar Se Face Dar


Când eram mică mi se părea că a primi cadouri e ceva normal, mai ales pentru mine ,care am fost o răsfaţată şi mereu am primit ce mi-am dorit. Cu timpul, am văzut că a avea totul numai pentru mine parcă mă face să mă simt… cam goală pe dinăuntru şi cam rece.
Cu trecerea anilor, am descoperit că a dărui e ceva minunat! Nimic nu se compară cu zâmbetul sincer şi privirea caldă a persoanei cadorisite, cu mulţumirile sincere şi cuvintele frumoase, cu sentimentul că ai făcut pe cineva fericit necondiţionat!

Pentru că martie e luna cadourilor şi 1, 8 şi ziua mea de naştere sunt destul de apropiate, în mod normal mi-aş dori multe lucruri, de care am sau nu neapărată nevoie. 😀 Acum vreau să schimb tradiţia!

Anul acesta mă las pe mine deoparte şi de ziua mea vreau să îmi cadorisesc mama şi să-i mulţumesc pentru că mi-a oferit cadoul suprem: VIAŢA! Aşadar, draga mea mamă cu părul creţ, de ziua mea îţi fac cadou o bijuterie la fel de preţioasă ca dragostea mea pentru tine:

colier_purple_heart_made_with_swarovski

Din păcate, nu-mi pot strecura toată iubirea faţă de tine într-o sticluţă, dar îţi pot dărui acest mic pandantiv în formă de  inimioară ca să ştii că mereu sunt alături de tine şi te iubesc enorm de mult! Şi l-am ales într-o culoare vie şi cu câteva strasuri – la fel ca mine, ca felul meu efervescent de a fi – ca să nu uiţi vreodată ce copil năzdravan ai crescut! 🙂

Nici de 8 Martie, nici de ziua mea de naştere nu aştept vreun cadou din partea soţului. Ba chiar am de gând să-l cadorisesc eu anul acesta! C-o fi, că n-o fi ziua bărbatului, ceva din partea tot va primi! Drept mulţumire că de 6 ani m-ai iubit cu bune şi rele şi nebune ( cred că mai mult nebune, dar trecem peste ), drept mulţumire că te-ai încumentat să juri de faţă cu familia ta şi toţi prietenii şi Dumnezeu ca toată viaţa îmi vei fi alături, eu îţi dăruiesc:

cadou_boatman1

Ştii de ce am ales macheta vaporaş!? Pentru că ador la tine privirea aceea de copil blajin, ador cum te cuibăreşti în braţele mele ca un copil ce se teme de întuneric şi pentru că îmi doresc să rămâi veşnic cu sufletul acesta de copil care îmi face ziua mai bună de fiecare dată când soarele apune pe strada mea! 🙂

Şi ştii de ce şi o sticlă de vin!? Ca să o bem împreună când ne sărbătorim iubirea! Şi poţi bea liniştit şi singur, dar nu de supărare că ne-am ciondănit, ci de ciudată ca alţii nu s-au mai certat pentru că-şi lasa sosetele prin casă! :))
Dragă mami, dragă iubitule, sper din tot sufleţelul meu mic şi firav să acceptaţi cu mare drag cadourile mele!  Înseamnă enorm de mult pentru mine să pot să vă dăruiesc ceva în semn de recunoştinţă pentru dragostea necondiţionată pe care mi-o oferiţi! ♥

Voi, frumoasele mele cititoare, daca ati avea ocazia de a oferi cuiva un cadou cu adevarat special si plin de semnificatie, pe cine ati alege?

Vă îmbrăţişez cu drag,

XOXO, Cossa

*Articol scris pentru competitia Spring SuperBLog 2013

PS: Sa-i cantam bunicii mele”La multi ani!”, astazi e ziua ei!

Tagged: , , , , , , , ,

2 thoughts on “Din Dar Se Face Dar

  1. miha.ela 10 March 2013 at 2:12 PM Reply

    La multi ani bunicii tale!

    Like

Leave a Reply

