Sa Ne Iubim Naturaletea


De câte ori mă privesc dimineaţa în oglindă fără machiaj parcă mai creşte un pic inima în mine! 🙂 Nimic nu-mi face ziua mai bună ca tenul meu curat, îngrijit şi hidratat, pregătit să fie supus cursurilor de Criptografie sau Ecuaţii şi să reziste eroic până seara! Unde mai adaug că mai primesc şi câte un compliment din partea soţului…. e combinaţia perfectă o zi reuşită! ♥

Mama Natură a fost genreoasa cu noi şi ne-a înzestrat cu un Farmec specific fiecăreia, cu tot felul de frunzuliţe şi floricele crescute din roua dimineţii şi căldura soarelui pur, care să ne răsfeţe pielea şi să o lase catifelată, să se simtă  la atingere ca cea mai fină mătase naturală ţesuta în cel mai înalt turn din cel cel mai vechi castel de pe lumea aceasta. ♥

roua-8627

În cazul meu – o  viitoare profă de mate iubitoare  – zilele în care nu simt nevoia de a folosi prea multe farduri şi le permit celor dragi să mă vadă cu fata “naked” sunt zilele care mă întreg şi mă fac să mă simt mândră că am grijă de mine, ca natura şi naturaleţea încă sunt în trend şi nu se vor demoda niciodată!  Cu  fiecare compliment primit, cu fiecare privire plină de admiraţie din partea cuiva parcă mă simt mai încrezătoare, mai mai frumoasă, mai dornică de viaţă şi de a zburda liberă prin verdea din grădină, mai îndrăgostită de tot ce e verde şi frumos, de viaţă şi de soţ! ( unde mai punem că fac şi rime 😀 )

Să vă spun un secret: de multe ori prefer să mi se spună “Ce cute eşti nemachiata!” decât “Ce machiaj frumos ai!”. Ah, parcă ar primi complimentele fondul de ten de pe frunte decât eu. 😦

Şi pentru ca tenul frumos cu creme se întreţine am descoperit gama Farmec Natural pe bază de argan, galbene şi aloe vera – un adevărat răsfăţ pentru iubitoarele de frumuseţe şi naturaleţe! ♥ Nu ştiu dacă aţi apucat să citiţi, dar Giulia e Ambasador gama Farmec Natural şi mi se pare alegerea cea mai bună! Este o persoană frumoasă cu şi fără machiaj  şi să fim sincere, nu vi se pare că se bucură de fiecare moment alături de copilaşul ei drăguţ, nu vi se pare că se emană o energie ce ne face să ne bucurăm de viaţă şi natură!?

timeline_farmec_natural_giulia

Dacă doriţi să fiţi la curent cu noutăţile Farmec v-aş recomanda să-i urmăriţi pe Twitter şi Facebook. Mereu au promoţii tentante şi produse calitative, ba chiar au şi lansat un nou parfum, vă las să-l descoperiţi! 🙂

Un sfat ca de la femeie la femeie: “Indragoste-te de vine, de farmecul tău! Îndrăgosteşte-te de viaţă!”. La sfârşitul zilei contează cum ne simţim în pielea noastră şi cât ne autoapreciem. Natura ne va darui întotdeauna motive de bucurie şi răsfăţ, indiferent de emoţiile care ne încearcă!

Voi cât de mult apreciaţi natura, aţi folosi noua gamă Farmec?

Vă doresc multă iubire şi naturaleţe,
XOXO, Cossa

*Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013

Tagged: , , , , , , ,

4 thoughts on “Sa Ne Iubim Naturaletea

  1. Ad 8 March 2013 at 6:12 PM Reply

    Si eu sunt fac Farmec, e un mare plus si faptul ca sunt romanesti.

    Like

    • Cossa 8 March 2013 at 7:09 PM Reply

      Da, mai ales ca sunt si produse calitative, iar preturile super accesibile. 🙂

      Like

  2. Juliet 7 March 2013 at 8:32 PM Reply

    Mie imi plac mult produsele Farmec, pretul e decent iar calitatea este foarte buna.

    Like

    • Cossa 7 March 2013 at 8:53 PM Reply

      Si mie imi plac produsele lor, mai ales Gerovital! Cum zici si tu, calitatea e super si pretul mai mult decat accesibil.

      Like

Leave a Reply

