Competiţia SuperBlog de Primăvară


Dacă anul trecut am admirat şi citit cu mare interes postările fetelor participante în competiţia SuperBlog, anul acesta mi-am luat inima în dinţi când am văzut că e şi o ediţie de primăvară SuperBlog 2013, poate o fi semn divin că se desfăşoară în martie şi dau fuga să mă înscriu ! 😀

Nu ştiu cât de competitivă sunt, însă îmi place să îndeplinesc sarcinile primite cu brio şi să nu citesc vreo urmă de dezamăgire pe chipul celorlalţi. 🙂

Sper să trec cu bine de toate probele şi să profit la maxim de această ocazie unică pentru a  îmi inbunătăţi micile chicite de pe micuţul meu blog. 🙂
Acum fingers crossed, sper să fiu acceptată! * inserting emotions*

Tagged: , , , , ,

6 thoughts on “Competiţia SuperBlog de Primăvară

  1. Juliet 7 March 2013 at 8:36 PM Reply

    Multa bafta in competitie, abia astept sa citesc postarile tale 😉

    Like

    • Cossa 7 March 2013 at 8:52 PM Reply

      Multumesc, si tie la fel! Ma simt super emotionata de competitia asta, dar ma bucur ca am reusit sa ma mobilizez si sa particip!

      Like

  2. Echipa SuperBlog 6 March 2013 at 8:19 PM Reply

    Iti multumim ca ti-ai instalat primavara pe blog! 🙂

    Like

    • Cossa 6 March 2013 at 8:25 PM Reply

      Eu va multumesc pentru oportunitate!
      Ma bucur sa fiu printre participanti, e o ocazie unica si o provocare interesanta competitia! 🙂

      Like

  3. MissRux 6 March 2013 at 6:36 PM Reply

    Iti tin pumnii, mult succes 😀

    Like

    • Cossa 6 March 2013 at 7:12 PM Reply

      Multumesc, sa fie cu noroc! :*
      Tu nu te inscrii? 😦 am asteptat si anul trecut sa te vad in competitie, scrii foarte frumos. 😦

      Like

Leave a Reply

