Un Fel De TAG Azi

Juliet este o bloggerita simpatică, care a reuşit să organizeze un mic TAG despre noi şi blogurile noastre, despre cosmeticele noastre şi puţin blogging. 🙂

Totul constă în 7 întrebări, dar întrebări care m-au pus serios pe gânduri şi m-au făcut să mă simt mândră de mine că am reuşit să scriu ep blog timp de 2 ani, mândră că cineva undeva îşi rupe 2 minutele ca să citească ce mai scriu şi mândră de cosmeticele mele. 😀

1. Ce ai învăţat de la fetele din blogosferă?
MULTE! Am învăţat că nu contează la sfârşitul zilei cantitatea de articole, cât contează calitatea şi dăruirea cu care scrii. Am învăţat că nu trebuie să mă schimb doar pentru că sponsorii caută ceva anume, am învăţat să rămân eu cu stilul meu personal de a scrie, cu bune şi rele, cu emoţii de fiecare dată când cineva îmi cere un sfat. 🙂 Cel mai important, am învăţat că fardurile şi cosmetice se cumpără cu cap şi nu după ureche. Decât mii de mono-uri nepigmentate, mai bine 2 palete cu nuanţe clasice şi calitative. 🙂

2. Împrumuţi din cosmeticele tale prietenelor?
O spun cu regret că nu prea. 😦 Nu că aş fi egoistă sau avară, dar detest să stau cu gândul că nu ştiu dacă şi în ce stare aş mai primi produsul înapoi, detest să-mi sun prietenele şi să insist să-mi înapoieze nu ştiu ce fard pentru că îmi trebuie fix atunci! În schimb, îmi place să merg la shopping de oje şi farduri pentru prietenele mele şi mă simt mai împăcată cu mine când le ofer cadou. 🙂

3. Care sunt aspectele plăcute şi mai puţin plăcute ale bloggingului?
Cred că fapul că nu am blogul prea cunoscut are avantajul că haterii m-au evitat şi ţin să el mulţumesc! 😀 dar e îngrozitor să ai un hater, care  nu încetează să te jignească fără să-i faci nimic. Aspecte plăcute sunt multe! Ai ocazia de a întâlni multe bloggerite pe parcurs de la care chiar ai ce învaţa şi de la care poţi cere 2,3 sfaturi bune. Eu mereu zâmbesc cu gura până la urechi cand primesc un comentariu de la Spiriduşa noastră şi de la fetele pe care le citesc de la inceputuri.

4. Cum îţi vezi blogul peste 10 ani?
Atât de departe încă nu m-am gândit!  Dar mi-aş dori să pot să postez mai des, să fiu citită de un public cât mai larg şi să nu ajung să scriu analfabetisme ( cea mai mare frică a mea 🙂 ).Peste 10 ani îmi doresc să nu am programul la fel de haotic ca acum şi să reuşesc să public articole interesante mai des.

5. După ce criterii îţi cumperi produsele cosmetice? Review-urile din blogosfera îţi influenţează achiziţiile?
Nu cred că m-a influenţat cineva în adevăratul sens al cuvântului să cumpăr ceva. În general, îmi doresc un produs şi dau fuguţa şi caut review-uri. Citesc şi negative şi pozitive şi decid dacă, până la urmă, e ceea ce îmi trebuie şi ceea ce îmi doresc.

6. Care este cel mai recent produs cosmetic care a intrat în rutină ta de beauty?
Un produs care mi-a intrat de câteva luni în rutină şi pe care-l folosesc cu drag e exfoliantul 2% BHA lichid de la Paula’s Choice. Mi-a schimbat în bine aspectul tenului şi modul de  îngrijire al tenului. Acum sunt mai conştientă de ceea ce pun pe faţă şi citesc cu mai mare răbdare şi interes toate etichetele. 🙂

7. Cât timp pe săptămână dedici blogului?
Mi-aş dori să am timp să scriu zilnic, să reuşesc să termin toate articolele pe care le încep! Din păcate, timpul meu e limitat şi sunt zile în care nu reuşesc să leg 2 cuvinte sau nu am timp să dechid laptopul. În general, mă loveşte inspiraţia într-o zi când am  timp să mă odihnesc şi scriu câte 2,3 articole cap -coada.

Dacă vi se pare interesant TAG-ul acesta, vă invit  cu drag să-l preluaţi, aş fi încântată să citesc şi răspunsurile voastre. 🙂

Vă pup şi vă îmbrăţişez,
XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , ,

4 thoughts on “Un Fel De TAG Azi

  1. Juliet 2 March 2013 at 1:02 PM Reply

    Multumesc mult pentru participare, chiar am citit cu mare interes raspunsurile tale 😉

    Like

  2. Kleo 2 March 2013 at 11:59 AM Reply

    foarte interesant tag ul:)

    Like

    • Cossa 2 March 2013 at 12:19 PM Reply

      Mersi! 🙂
      Te provoc sa raspunzi si tu celor 7 intrebari. 🙂

      Like

Leave a Reply

