NOTD: Smoky Mat by Peggy Sage


Bună dimineaţa,

Pentru că n-am mai arătat de ceva timp o manichiură astăzi am ales o ojă mată, prima mea ojă mată. 🙂 Nuanţa se numeşte Smoky Mat şi este nr. 322 în colecţia de oje mate Only Mat  de la Peggy Sage.

Am aplicat-o în două straturi şi am obţinut o culoare foarte frumoasă! Pare a fi un “gri şobolan” cum îmi place mie să-i zic 😀 sau gri fumuriu dacă preferaţi să-i ziceţi aşa. Este un gri  mat, dar cu un luciu foarte discret, sesizabil doar de aproape sau in lumina blitz-ului.

Două straturi:

SNC01350

Fiind o ojă mată durata de viaţă pe unghii nu e foarte mare, dar Smoky Mat a rezistat aproape 2 zile intactă cu un duş cu apa caldă şi 2 ture de spălat vase la activ. După al 2lea duş deja a început să sară de pe vârfurile unghiilor şi a necesitat mici reparaţii 😀 .

După spălat vase cu apă căldută:

SNC01358

Dacă vă place oja şi vreţi să o cumpăraţi o găsiţi  pe site-ul Melkior  şi costă 33,20 lei. VIne ambalată într-o sticluţă de 11 ml, cantitate suficientă pentru multe aplicări mate. 🙂 Are un aplicator nici des,nici rar şi lunguţ, potrivit pentru aplicarea rapidă a  ojei  fără depăşiri. 🙂  Uscarea este rapidă şi mirosul discret, nu se păstrează în cameră zeci de minute ca la ojele normale.

Dupa spalat vase si un dus fierbinte:

SNC01361

Voi ati incercat oje mate pană acum, cum vi se par?

Vă doresc o zi minunată,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , ,

One thought on “NOTD: Smoky Mat by Peggy Sage

  1. […] care mi-a sărit în ochi când a venit vorba de toamnă este Smoky Mat de la Peggy Sage. ( NOTD aici ). Am ales-o pentru că e într-o nuanţă plăcută de cenuşiu şi e şi mată,cam ca cerul în […]

    Like

Leave a Reply

