Ruj Zero Defecte de la Yves Rocher


Al doilea rosu pe care vi-l arãt din cutiuta plina de culori si texturi este chiar un ruj laudat si de frumoasa bloggerita Ioana, care se pare ca incet incet imi trezeste o pasiune pentru rujurile in nuante de rosu! ♥

Ca sa nu lungesc vorba, vedeta este rujul Zero Defecte de la Yves Rocher in nuanta 04. Pe site vad ca apare sub denumirea Rosu Pistil.

Este primul meu ruj Yves Rocher, asa ca n-am stiut la ce sã ma astept cand am desfacut cutiuta. La prima vedere parea o nuanta de rosu spre burgundy, ceva relativ asemanator cu ce mai aveam prin portfard, nu m-am gandit ca l-as purta prea des. Ei, parerea mi s-a schimbat radical, cam cu 180° cand l-am aplicat pe buze! ♥

Doua straturi si un pupic:

Dupa 2 straturi am simtit ca suntem facuti unul pentru celalalt! De la rosul inchis, rujuletul meu s-a transformat intrun rosu-ciclam-zmeriu de toata frumusetea!  ♥ E genul de nuanta pe care am cautat-o toata vara si o gasisem doar in sticlutele de oja.

Trei straturi si 2 pupici:

Are o textura fina, usor cremoasa, mat, dar un pic lucios cand il aplic. Rezistenta as incadra-o undeva in categoria medie. Dupa 4,5 pupici s-a dus din intensitatea culorii, dar a mai ramas un strat vizibil pe buze in nuanta aceasta superba, care s-a lasat admirat inca vreo 2 ore. 🙂

Ambalajul este din plastic cu o tenta mov in soare si ascunde cam 2 grame de produs sub forma de baton.

Un alt rujulet rosu pe care-l ador il puteti vedea aici. 🙂

Il puteti comanda de pe site-ul Yves Rocher si costa 52 lei.

Ce ziceti de aceasta nuanta, unde ati purta-o?

Va doresc o zi minunata,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , ,

10 thoughts on “Ruj Zero Defecte de la Yves Rocher

  1. Rokoll@ 25 February 2013 at 10:35 PM Reply

    Foarte frumoasa nuanta! Ar trebui sa incerc si eu rujurile Yves Rocher … am vazut review-uri bune la ele

    Like

    • Cossa 26 February 2013 at 6:03 PM Reply

      acesta chiar are culoare draguta 🙂

      Like

  2. Miu Miu 13 February 2013 at 12:09 AM Reply

    Arata dragut, mie imi plac cele mate, am eu ceva cu luciul rujurilor :)) dar nuanta e frumoasa.

    Pupici

    Like

    • Cossa 13 February 2013 at 12:48 AM Reply

      dupa 7 pupici sa stii ca ramane mat :)) eu am oroare de glossuri, detest cum lucesc si mereu mi se lipeste parul de buze , apoi de ochelari 😦

      Like

  3. MissRux 11 February 2013 at 5:12 PM Reply

    Superba nuanta, imi place foarte mult :X In schimb eu am o problema cu preturile de la YR, unele produse mi se par mult prea scumpe si n-as da banii pe ele, as lua rujul daca ar avea pretul redus 🙂

    Like

    • Cossa 11 February 2013 at 10:23 PM Reply

      Sa stii ca si mie mi se pare cam maricel pretul rujului. Eu l-am primit, probabil ca nu l-as fi comandat la pret intreb, mai ales vazand nuanta doar pe site. Ce mi se pare ca merita sunt cremele de maini de la ei, sunt chiar bune fata de altele la acelasi pret.

      Like

  4. Dee 11 February 2013 at 10:42 AM Reply

    Este o nuanta superba!
    Sa il folosesti cu drag.
    Pupici

    Like

    • Cossa 11 February 2013 at 10:43 AM Reply

      multumesc, Dee! :*

      Like

  5. maiamarcu 11 February 2013 at 9:48 AM Reply

    Foarte bine arata si nuanta e super faina si se potriveste in orice sezon! Nici prea inchis, nici prea corai.parfait!

    Like

    • Cossa 11 February 2013 at 9:51 AM Reply

      da, e exact cum l-ai descris si tu! n-am reusit sa-i surprind perfect nuanta pt ca lumina e cam inexistenta prin bucuresti 😦 Dar e destul de cremos cat sa nu usuce buzele iarna sid estul de colorat pt vara. 🙂

      Like

Leave a Reply

