Blue-Purple Dress: Intre Vis si Realitate


A dress makes no sense unless it inspires men to take it off of you.”  Francoise Sagan

E sfarsit de sesiune, strada e plina de balti si eu INCA invat pentru examenul la Astronomie. Chinuindu-ma cu determinarea orbitei sau distanta de la Luna la Pamant mai arunc  un ochi la laptop si ce gasesc pe pagina Activia!? Doamne, o frumusete de rochie albastra-movulie si imi piere cheful de invatat…. ;;)

Se pare ca Astronomia chiar m-a teleportat printre nori, caci am inchis ochii si  ma vad vara, printre mii de flori albe, roz si purpurii, cu un sot imbracat intr-un costum negru elegant, in curtea unui restaurant pe marginea unui lac! ♥ Ce sa mai zic, e o combinatie divina!!!

flower_purple_macro_sky_blue_4247_1920x1200-horz

Stiti ce nu v-am spus!? Nu v-am spus ce cautam noi acolo! 😀 Suntem nasii de cununie ai unor foarte buni prieteni, ura-ura-ura, le dorim o pestera, caci e cea mai rezistenta! Pe langa faptul ca mireasa e superba si mirele tremura din toate incheieturile incat ii aud dintii clantanind, eu port o rochie speciala!

Rochia mea e de un albastru-pruna, ce se asorteaza cu ochii mei verzi si buzele rosii. 🙂 Matasea din care este croita ma face sa ma simt relaxata si lipsita de emotii, ca si cum pielea imi e atinsa de cel mai fin lapte de corp si gadilat de cele mai fine si rare pene din lume.

9-horz

Croiala asimetrica, un singur umar acoperit si decupata usor in dreptul unui picior imi alungesc silueta si o subtiaza ca, deh, mama natura m-a inzestrat  cu putina purtica si picioare nu prea lungi, dar rochia aceasta corecteaza fix unde trebuie. 😀 Decupajul imi lasa la vedere pedichiura impecabila rosu-corai si pantofiorii NUDE de la celebra firma cu talpa rosie ♥ dada, pentru ca sunt sotia perfecta, iubi mi-a facut cadou pantofii acestia “dezbracati”. 😀

Am eu solduri late, putina burtica si ceva sani prin sutien, dar cusatura din jurul talei ma subtiaza demential de bine, zici ca sunt o viespe gata de atac. 🙂

Textura fina, croiala lejera si culoarea superba imi ofera increderea ca POT sa dansez alaturi sot toaaata noaptea! Si valsam, si valsam si valsam timp de 3 melodii, desi nu ne pricepem noi prea mult, iar la nunta noastra am uitat pasii. 😀 Cred ca e ceva ascuns in ea, care imi permite sa fiu o mai sexy-crazy me! ♥

9-horz

Nu am nevoie nici de prea multe accesorii! La cat e de frumoasa, toti invitatii admira nasica pentru rochia ce-i vine ca o manusa! Pentru ca m-am simtit pertioasa dupa ce am imbracat rochita, am aruncat repede, alaturi de verigheta, o bratarica cu diamante si o pereche de cercei rotunzi, tot cu diamante, inspirata fiind de croiala superba!  ♥

Petrecerea e pe terminate, mirii obositi si nasa isi admira in continuare tinuta! Nici nu sunt narcisista, va rog frumos! 🙂

Stiti cum m-am simtit toara seara? Ca o adevarata diva, o DIVA GRECREASCA, ce isi poarta mandra rochia vaporoasa, acel drapaj impecabil! ♥

Dar, vai, suna telefonul …. 😦 si deschid ochii…. What the heck!? A disparut rochia de pe mine, sunt tot in pijama, to pe canapea si cu Astronomia in brate. :(( Oh, nu, vreau inapoi, vreau rochita in casa mea, pe corpul meu! :((

Daca vreti si voi sa castigati o rochie de desigern, pasii sunt simpli:

  • Cumpara Activia
  • Inscrie informatiile de pe bonurile fiscale pe site-ul Activia sau prin SMS la 1843
  • Cu 14 Activia intri in tragerea la sorti pentru una dintre cele 42 de rochii de designer.

I see myself just like them: 😛

Golden-Globes_Purple-and-Blue-739390

Va place tinuta imaginata de mine? Voi la ce eveniment v-ati vedea purtand aceasta rochie?

PS: Stiti cu ce ocazie as mai purta rochia? La botezul unui bebe. 🙂

Va doresc o zi superba.

XOXO, Cossa

Tagged: , , , ,

13 thoughts on “Blue-Purple Dress: Intre Vis si Realitate

  1. Corryy 17 February 2013 at 10:11 AM Reply

    e frumoasa rochia, sper sa castigi! succes!!!

    Like

  2. Andreea A. 12 February 2013 at 11:14 PM Reply

    Sper sa castigi! Iti tin pumnii 😀

    Like

    • Cossa 12 February 2013 at 11:18 PM Reply

      Multumesc mult, te imbratisez! >:D< :*

      Like

  3. Anutza 12 February 2013 at 9:41 AM Reply

    draguta rochia ta. Si eu as purta-o tot la o nunta.

    Like

  4. DarLyst 11 February 2013 at 9:42 PM Reply

    Ai scris tare frumos! Iti doresc bafta!

    Like

    • Cossa 11 February 2013 at 10:24 PM Reply

      Multumesc mult, Dara, sa fie! Am emotii, abia pe 18 se afiseaza aleasa si cred ca o sa ma macin singura pana atunci :))

      Like

  5. allish24 10 February 2013 at 7:26 PM Reply

    Ti-am acordat un Liebster award ! Check it out! http://summerlemonade.wordpress.com/2013/02/10/liebster-blog-award-reloaded/

    Like

    • Cossa 10 February 2013 at 7:42 PM Reply

      Multumesc! 🙂 o sa incerc sa-l fac cat mai repede posibil 😀

      Like

  6. ioanaiuliana 10 February 2013 at 4:09 PM Reply

    trebuie sa recunosc faptul ca rochita este divina… si sunt convinsa ca o sa-ti stea absolut superb… 🙂 Siiiiiii, te felicit, de fapt va felicit pe amandoi, pentru ca veti fi nasi… E o mare onoare pentru voi si imi pare super bine…
    Sa va mearga totul foarte bine si te pup

    Like

    • Cossa 10 February 2013 at 7:43 PM Reply

      multumesc,Ioana! :* copiii inca nu si-au stabilit data nuntii, dar se vor impreuna si a venit si propunerea 😀 ma gandesc ca daca le zic ca am rochie o sa-i impulsionez putin mai mult :))

      Like

      • ioanaiuliana 11 February 2013 at 9:09 PM

        :))) cel mai importanta e rochia…. daca ai rochia restul va veni de la sine ^_^

        Like

      • Cossa 11 February 2013 at 10:23 PM

        corect, I toally agree with you :))

        Like

Leave a Reply

