Preferatele Lunii Ianuarie, 2013


Inca nu-mi vin a crede ca deja a trecut o luna din 2013….. parca ieri era prima zi din vacanta de iarna si impodobeamul bradul!…

Si cum luna trece, cosmticele raman, am pregatit si Favoritele Lunii Ianuarie. 🙂

Pentru par am folosit si inca folosesc:

  • sampon si balsam Syos din gama Oleo Intense si Repair, 2 produse casre-si fac treaba foarte bine si mu-au incantat destul de mult, mai ales samponul;
  • plus minunatul CHI Silk Infusion ;
  • si inca un tratament leave in de la Schauma cu Ulei de Argan.

Pentru ca a fost o perioada rece, apoi calda, apoi sesiune machiajul a fost unul cat mai natural si rapid.

Am folosit foarte des:

  • rujul Almost Famous 44 de la essence ( review aici );
  • mult iubita Heaven&Earth de la MUA, care imi e cel ma bun aliat in sesiune prin culorile ei naturale si usor de aplicat;
  • un blush discret intr-o nuanta naturala, ideal pentru purtat dimineata si la examene,e un no name cumparat de pe lA Unirii sau Universitate 😀 ;
  • Pudra matifianta de la essence, un produs cu care m-am inteles de minune pe timpulverii, dar si acum;
  • si fondul de ten Revlon Colorstay pentru ten mixt/gras, deoarece ca am simtit nevoia unei acoperiri mai mari si o aplicare rapida intr-un singur strat.

Pentru ingrijire:

  • am descoprit crema de mani cu Extract de Arnica de la Yves Rocher, care hidrateaza foarte bine si nu lasa mainile grase;
  • am folosit ultimul strop din Crema de fata cu Nectar de Gutie Elmiplant (review aici );
  • si Crema de fata pentru ten gras de la Himalaya Herbals,pe care am folosit-o pe timpul zilei sub fondul de ten pentru hidratarea tenului, dar si mentinerea sebumului sub control in zona T.

Pentru unghii:

  • Pentru unghii am renuntat la culorile ‘vrajitoresti”, cum le zice sotul meu si am apelat ca M125 de la Flormar ( NOTD aici);
  • Flormar 21 pentru zilele in care am vrut un strop de alb si putin sidef;
  • si am spart bariera culorilor cumintii cu Smoky Grey de la Peggy Sage – un gri mat, urmeaza NOTd zilele urmatoare. 🙂

Voi ce preferate ati avut in luna Ianuarie, ce mi-ati recomanda? 🙂

Va doresc o zi minunata,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , ,

8 thoughts on “Preferatele Lunii Ianuarie, 2013

  1. Lauren 8 February 2013 at 3:58 PM Reply

    Eu inca mai caut Flormar 21 :))) Nici acum n-am gasit-o la vreun stand, dar si cand o s-o gasesc :)) pup!

    Like

    • Cossa 8 February 2013 at 4:02 PM Reply

      pff :)) eu am luat-o acum 1 an din plaza, acum 6 luni din orhideea si mai aveau expuse. e pe terminate, cand imi iau eu o sa iau una in plus .:)

      Like

  2. Valentina Bucur 8 February 2013 at 3:48 PM Reply

    Am si eu un balsam de la Syoss si imi place tare mult!

    Like

    • Cossa 8 February 2013 at 4:01 PM Reply

      ma bucur ca-ti place, sa-l folosesti cu placere in continuare!:*

      Like

  3. Dee 8 February 2013 at 1:54 PM Reply

    Ieri am achizitionat si eu primul meu sampon Syoss si sunt foarte curioasa de proprietatile sale.
    Oja aceea roz de la flormar arata delicios.
    Sa le folosesti cu placere in continuare.:)
    Pupici

    Like

    • Cossa 8 February 2013 at 1:56 PM Reply

      Multumesc! :*
      Eu am mai incercat un sampon Syoss din gama Repair, dar acesta mi s-a parut mult mai bun. O sa le fac review cand scap de sesiune.

      Like

  4. beautifullm 8 February 2013 at 1:52 PM Reply

    Eu nu ma inteleg deloc bine cu samponul si balsamul de la syoss 😦 . Sa le folosesti cu placere in continuare :*

    Like

    • Cossa 8 February 2013 at 1:57 PM Reply

      Multumesc! :*
      😦 imi pare rau ca ti-au priit 😦 eu am parul lung,des,ondualt si uscat pe lungime si samponul acesta a mers bine, balsamul nu e chiar stralucit,

      Like

Leave a Reply

