Vedetele Mele in 2012


Incep prin a va ura (cu intarziere, din pacate 😦 ) “La multi ani!”! Sper ca anul 2013 sa fie cat mai bun pentru voi si sa aveti parte de multe lucruri frumoase si sanatate! 🙂

Daca tot am trecut in 2013 am zis sa va prezint si cateva produse pe care pur si simplu le-am iubit si le-am urcat pe raftul divinizarii din dulapiorul din baie. 🙂

Ordinea este aleatoare, in schimb le-am categorisit pe zona/domeniul unde actioneaza.

Siiiiiiii….. Vedetele mele sunt:

  1. HAIR. BODYCARE & SKIN
  • Pentru par God bless CHI Silk Infusion! ❤ O sa fac matanii toata viata pentru Ioana, care m-a ajutat sa descopar aceasta minunatie! Si tot pentru par am folosit si Uleiul de Cocos de la iherb.com, care descurca toti caltii:

CHI silk infusion coconut oil

  • Pentru bunestarea tenului am facut o descoperire cam tarzie, dar la care nu mai renunt: Exfoliantul lichid cu 2% BHA de la Paula’s Choice. Am spus “Goodbye!” punctelor negre si sebumului in exces! ❤

2% BHA Paula's Choice

  • De cate ori am avut chef de leneveala m-am rasfaatt in cada plina cu apa si spuma. Spuma produsa de adoratele mele potiuni ON LiNE, gelurile de dus Balea si sarea de baie ON LiNE:

ON LiNE Balea

  • Pentru ca de la nastere si pana acum am fost,sunt si voi fi o rasfata, la randul meu imi rasfat corpul. Si pentru acest lucru am inceput sa folosesc tot felul de unturi frumos mirositoare ca cele de la Fennel cat si creme Family si uleiurile BIO care merg si pentru corp:

corp fennel family

2.  MACHIAJ

In 2012 am tot incercat sa ma conving ca vreau si imi trebuie macar una dintre paletele Naked. Bineinteles, n-am reusit. Eu prefer fardurile un pic mai colorate, putin mai indraznete, asa ca am apelat la Sleek si anume Me,Myself&Eye si Oh So Special:

sleek make-up oh so special me,myself&eye

Am schimbat si fondurile de ten, dar am ramas tot la 2 tipuri ca in fiecare an. Pentru acoperire medie in zilele superbe ale tenului folosesc Everlasting de la Oriflame, iar pentru zilele cu monstruleti si ocazii speciale, unde trebuie sa atrag atentia (pozitiva,bineinteles!) folosesc Colorstay de la Revlon:

oriflame everlasting revlon colorstay

Am descoperit si o pudra foarte accesibila ca si pret, care nu incarca tenul si 7,8 ore nu ma lasa sa lucesc precum gheata ce a aparut zilele acestea pe strazile din Bucuresti. Ea e Pudra Matifianta de la essence si costa 15 lei, o s-o cumpar pe a treia luni. 🙂

sursa

Datorita Ioanei am trecut de la rujurile mele roz ( nu foarte pitzi-roz) la rujurile rosii si bine am facut! Din pacate nu ma simt pregatita se le port la facultate, dar ma simt mega trasnet cand le port altundeva! 😀 O sa va arat CHIC de la Avon mai rosu-ciocolatiu, Fabulous Red de la Oriflame colectia pt. volum-un burgundy, Almost Famous de la essence-un rosu-corai si Rosul Zero Defecte de la Yves Rocher:

red lipstick ruj rosu

Vedeti ce frumos le-am aliniat? Exact ca niste dive stau toate 4! ❤

3.   NAILS

La capitolul unghiute nu stiu cat de bine sau prost stau, dar pot marturisi ca in inimioara mea si in cutiuta cu oje n-au reusit sa-si merite locul celebrele oje holografie. 😦 Nu ma simt deloc atrasa de ele si le-am evitat categoric de cate ori le-am intalnit.

In schimb, am fost cucerita de ojele sclipicioase! ❤ ( now you can call me a bit pitzi 😀 ) Mi se par elegante, rafinate, versatile si speciale! 😀 Asadar, ma simt si eu speciala cand le port. 🙂 Cele mai utilizate oje sclipicioase in 2012 au fost una neagra si una argintie de la Farmasi ( NOTD aici), una roz Natty si una maro de la Kallos.

nailpolish oja glitter sclipici

Am mai iubit si Dizolvantul pentru unghii Ebelin ( review aici) si pila de sticla Manufaktura cu care imi rotunjesc unghiile fara sa se exfolieze <3.

dizolvant ebelin pila manufaktura

Voi, dragile mele cititoare frumoase, ce vedete ati avut in 2012, ce produse ati descoperit si v-au placut foarte mult? 🙂

Va imbratisez cu drag, acum fug sa curat zapada de pe masina,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

10 thoughts on “Vedetele Mele in 2012

  1. Valentina Bucur 13 January 2013 at 5:40 PM Reply

    Paletele Sleek au devenit si favoritele mele ❤ .

    Like

    • Cossa 13 January 2013 at 6:27 PM Reply

      Cred ca sunt foarte putine persoane care sa nu le aprecieze! au culori frumoase, se blenduiesc bine si nu sunt nici scumpe.

      Like

  2. Raluca L.C. 13 January 2013 at 5:18 PM Reply

    Si eu sunt foarte tentata de samponul CHI si de exfoliantul de la PC. Trebuie sa strang banuti sa le am cat de repede. Pupici!

    Like

    • Cossa 13 January 2013 at 6:27 PM Reply

      exfoliantul isi merita fiecare banut, de ceva vreme tenul meu nu a mai aratat asa bine! ❤
      samponul CHI il vreau si eu, momentan trag de resurse 😀

      Like

  3. maiamarcu 13 January 2013 at 2:06 PM Reply

    Ce curioasa sunt de produsele CHI. Atata reclama am vazut peste tot ca sigur anul acesta imi cumpar,macar Silk Infusion..
    PS Chiar ca stau ca niste dive rujurile :)))

    Like

    • Cossa 13 January 2013 at 4:04 PM Reply

      n-am prea avut lumina din cauza ninsorii 😦
      Eu am doar SIlk Infusion, dar mi se pare de departe cel mai bun tratament leavein ,mai ales ca am un par mai dificil. pt bucle merita fiecare banut.

      Like

  4. Dee 13 January 2013 at 11:32 AM Reply

    Sa le folosesti cu drag in continuare.
    In 2012 am redescoperit si eu ojele cu sclipici iar acum mi-e greu sa renunt la ele. 🙂
    Unturile de corp sunt marea mea dragoste si in 2013 iar fondul de ten EverLasting mi-a devenit cel mai bun prieten de la prima aplicare.
    Pupici

    Like

    • Cossa 13 January 2013 at 11:34 AM Reply

      Multumesc, Dee! :*
      Sunt si eu mega fascinata de sclipicioase, pare au ceva special si ma fac sa ma simt mult mai bine! ❤

      Like

  5. adinahello 13 January 2013 at 11:21 AM Reply

    Chi si BHA sunt nelipsite din rutina mea! Te inteleg foarte bine!

    Like

    • Cossa 13 January 2013 at 11:34 AM Reply

      Le ador, nu stiu cum de nu le-am descoperit mai devreme! ❤

      Like

Leave a Reply

