Gentuta Mea de la Oasap


Pentru ca 2012 mai are putin si se duce m-am apucat de scris o poastare despre care nu am uitat ca sunt datoare. 😀 Deh, nu vreau sa incep anul 2013 cu datorii ca nu mai scap de ele in vecii vecilor…

Datoria mea se refera la prezentarea mult asteptatei gentute de la Oasap.

Nu este o achizitie tocmai recenta, dar am vrut sa o impartasesc cu voi. Gentuta am achizitionat-o pe la sfarsitul lunii august  si livrarea a durat cam 20-21  zile.

Ce-i drept, am avut emotii pentru ca citisem la mai multe colege de breasla ba ca le-au disparut coletele pe drum, pa ca au uitat sa expedieze comenzile….. Paguba nu ar fi fost chiar mare, caci am luat-o cu credit primit de la ei, nu as fi platit 28$ daca exista posibilitatea de a se rataci coletul.

Click pe poze pentru a le mari.

Imaginile de pe site:

vintage-flower-embossed-shoulder-bag-with-hook-and-eye-fastening2sdlgkjsdafobjlmvkl

De cate ori intram pe site o admiram! Mi s-a parut frumusica nuanta de maro si parca are un aer usor vintage cu inchizatoarea ca la cufar, dar chic si putin trendy prin forma si bretele, ca sa nu mai zic ca mi-au atras atentia floricele din partea de sus. 🙂 Va dati seama cu ce nerabdare asteptam avizul!

Intr-o fericita zi de septembrie,luni a sosit avizul si marti m-am dus nerabdatoare sa iau coletul. E de prisos sa mentionez ca la O.P. 66 am dat de celebrul si nesimtitul domn de la colete, m-am certat 15 minute cu el pt. ca vroia sa-i platesc taxe pt. ceva ce am primit gratuit…. In fine, am luat coletul si am dat fuga acasa sa ma uit cu atentie la noua minunatie.

Desfac pachetul  si dau de o geanta care chiar arata ca cea de pe site, dar am fost socata de calitate…. Imi venea sa plang de nervi! 😦

oasap brown bagoasap brown bag

Nu am asteptam sa fie piele naturala la 28$, dar as fi vrut sa fie macar un inlocuitor bunicel, asa cum pare din poze. 😦 In schimb, am primit o gentuta confectionata dintr-un fel de carton amestecat cu putin PVC 😦 si care nu e nici impermeabil. Am evitat sa o port ca sa nu ma prinda ploaia pe strada si sa se ude tot ce am in ea. 😦

Nu ma intelegeti gresit, nu sunt 100% dezamagita de gentuta. Desigul e ok si e la fel de frumoasa ca pe site, dar materialul lasa foarte mult de dorit. 😦

Ce mi-a mai placut a fost faptul cae  destul de incapatoare pentru o gentuta si nu are compartimente in interior in care sa-mi ratacesc rujurile si cheile.

oasap brown bag

Aceasta a fost prima si ultima mea comanda la ei, nu m-a mai atras nimic de pe site de cand am primit geanta.

Voi ati achizitionat ceva de la Oasap? CUm vi s-au parut produsele lor?

Va doresc o zi minunata si chef de petrecere,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

14 thoughts on “Gentuta Mea de la Oasap

  1. deesboudoir 19 December 2013 at 11:45 AM Reply

    Vai ce frumoasa e!! Sa o porti cu placere! Pup!

    Like

    • Cossa 19 December 2013 at 12:24 PM Reply

      Multumesc mult! :*

      Like

  2. kokonuca 2 January 2013 at 6:57 AM Reply

    Mie imi place si nu e ca si cum ploua des in Romania:)) S-o porti cu placere:*

    Like

    • Cossa 2 January 2013 at 1:36 PM Reply

      Mersi, Koko! :*
      Si mie imi place tare mult, nu-i urata deloc, o s-o port zilele viitoare cat inca n-am de carat mapa ca nu se anunta ploi :))

      Like

  3. miha.ela 30 December 2012 at 1:47 PM Reply

    Modelul, culoarea, marimea si detaliile fac din ea o geanta frumoasa, pacat ca materialul e slab calitativ. Distractie placuta si un an mai bun!

    Like

    • Cossa 30 December 2012 at 5:53 PM Reply

      Distractie placuta si tie si spor la pregatiri! :*
      A fost o mica indragosteala cand am zarit-o pe site, mi s-a parut un model mai special pt. ca n-am vazut prin oras gentute in genul ei.

      Like

  4. Alexantza 30 December 2012 at 11:07 AM Reply

    Pe aceasta o am si eu si efectiv o ador 🙂
    Chiar pregatesc un OOTD cu ea. Pe mine nu ma sperie deloc materialul, ba chiar imi place 🙂 Nu stiu cum s-ar comporta in contact cu apa, dar la cum il vad eu imi vine greu sa cred ca s-ar strica :-??

    Like

    • Cossa 30 December 2012 at 5:52 PM Reply

      Hmmm… vorbim despre aceeasi geanta oare!?…. Eu n-am mai intalnit pana acum material ca aceasta, dar imi pare destul de…. fragil si foarte permeabil 😀
      sunt curioasa cum o s-o asortezi 😀 :*

      Like

  5. Miu Miu 30 December 2012 at 10:20 AM Reply

    Eu am u8n portofel care a costat de vreo 3 ori decat gentuta asta care e super. Si gentuta crem…si toate au fost scumpe. Produsele ieftine la ei sunt cam aiurrea, asa e:( acum am 40$ si efectiv nu am ce face cu ei…

    Like

    • Cossa 30 December 2012 at 10:46 AM Reply

      da, sa stii ca cei-i mai ieftin lasa de dorit la calitate 😦 gentuta ta crem e foarte draguta, am tot admirat-o de cate ori am dat de ea pe site.

      Like

  6. Dee 30 December 2012 at 9:58 AM Reply

    Gentuta arata excelent, pacat ca materialul nu este calitativ.
    Sa o porti cu placere pe vreme frumoasa. 🙂
    Pupici.

    Like

    • Cossa 30 December 2012 at 9:59 AM Reply

      Multumesc, Dee! :* Desiginul m-a incantat super mult. 🙂

      Like

  7. deesboudoir 30 December 2012 at 9:50 AM Reply

    hai mai ca e frumoasa! Mie imi place:). Sa o porti sanatoasa! Sunt sigura ca desi nu pare,e rezistenta;). Te pup!

    Like

    • Cossa 30 December 2012 at 9:53 AM Reply

      Mersi, Andreea! :* Urata nici mie nu mi se pare, materialul ma sperie… am evitat sa o port ca s anu ma prinda ploaia, nu pare deloc rezistenta la apa 😦

      Like

Leave a Reply

