Mega Intalnire cu Bloggeritele: Cafea, Surprize si Fete Frumoase


Sambata a fost o zi mega speciala pentru mine! ❤ Am avut ocazia de a ma intalni face2face cu multe dintre bloggeritele din Bucuresti, pe care le vizitez zilnic si le admir foarte mult!

Evenimentul in cauza a avut loc la Caffe Tabiet, unde am avut un salon rezervat numai pentru noi si am putut sta linistite si sa vorbim cat vrem  si despre ce tampenii ne-au trecut noua prin cap. Din pacate, eu am putut sta doar 2 ore 😦 , dar le promit fetelor ca la urmatoarea intalnire me revansez! 😀

DSC_0890

photo by boonDY

M-am asezat la masa alaturi de 4 fete minunante: Jully, Andreea, Stella si Irina. O sa va invit sa treceti cu privirea pe  blogurile lor, sunt 4 bloggerite care scriu frumos si sunt foarte simpatice. 🙂  Mi-a facut mare placere sa o vad pe  Georgia, am vazut ca este exact cum imi inchipuiam: o  fata linistita, frumoasa si foarte finuta. M-am bucurat sa o intalnesc si pe Andreea Adam, care ma tenteaza cu tot felul de tratamente leave-in pentru par si mi-a placut sa o revad pe Diana, o blonda cu niste codite din tus superbe! ❤ Am avut ocazia sa o cunosc si pe Dana, care a mers cu noi cu masina si am schimbat cateva impresii despre machiaj, scoala de machiaj, cursuri de machiaj si copilasi. Am vazut-o si pe Katynel, un fel de tiza as spune eu pentru ca avem acelasi nume de familie :D. Imi doream sa o cunosc pentru ca ador ce si cum scrie si e si frumusica foc! 🙂

DSC_0896

photo by boonDY

Nu v-am zis nimic despre gazdele noastre: 3 fete absolut minunate si divine s-au ocupat de tot ce inseamna un eveniment pentru 27 de persoane! Una dintre ele este Ioana, pe care am admirat-o intens pentru parul superb si sprancenele minunate! Ah, si as adauga si faptul ca nu ne-a lasat sa mergem la toaleta! :)) A 2a gazda a fost Larisa, la care m-am holbat putin pentru ca mi-o imaginam ca o pustoiaca de 17-18 ani micuta de inaltime :D. De fapt, ea este o femeie inalta si extrem de frumoasa! A 3a gazda a fost Cristina, o bloggerita care mi s-a parut foarte calma, inteligenta si extrem de draguta!

40photo by Jully

Si, de parca nu era de ajuns ca s-au ocupat de organizare, trio-ul magic ne-a pregatit cateva suprize de proportii! Nu stiu daca cineva se astepta la ceea ce ne-au pregatit ele, toate eram foarte mirate! Prima surpriza a fost un adevarat soc pentru ca nu imi inchipuiam ca am primi produse cosmetice, plecasem de acasa cu ideea intalnirii cu multa vorbaraie, cafea si impresii despre bloguri. Iata ca nu! Ioana a intrat pe usa nu o punguta marca Sephora! Bineinteles, toate am fost curpinse de curiozitate si am inceput sa umblam prin punguta sa vedem cu ce ne-au rasfatat cei de la Sephora Romania!

DSC_0919

photo by boonDY

A doua surpriza la care am asistat a fost ceva plin de aroma si calorii! 😀 Sunt o dulce ne-a adus la degustat 3 tipuri de briose: una cu aroma de lamaie, una cu rom si cioco, iar a 3a cu fructe de padure. Deasemenea, ne-a rugat sa alegem o singura briosa care sa fie in meniul Caffe Tabiet si sa-i punem un nume. Castigatoare a fost cea fructe de padure si capsunica la mijloc, iar numele reprezentativ este Beauty Surprise! ❤ Daca aveti chef de o iesire in Caffe Tabiet, neaparat s-o gustati! ❤

17

photo by Jully

Dupa tot rasfatul cu cadouri si briose a trebuit sa plec, dar, la iesire, Larisa ne-a mai dat inca 2 pungute  cu surprize ❤ . Una dintre ele cu produse TopLine, iar cealalta cu produse Melkior, essence, Yves Rocher, Boots, Deborah, L’Occitane, Family Care, Lush, CHI, Biosilk, Bruno Vassari, Max factor.

intalnire bloggerite bucuresti

Deasemenea, Petalia a pregatit cate un aranjament floral pentru fiecare dintre noi! 🙂

DSC_0072

photo by Georgia

Per total pot spune ca mi-a placut si m-am simtit minunat alaturi de fete! Jos palaria pentru organizare, trio-ul minunat merita pupat pana se albeste tot! :*

Ce ziceti, dragile mele cititoare, sunt bloggeritele din Bucuresti frmoase? 🙂

Va doresc o zi minunata,

XOXO, Cossa

PS: Jully, nu ma penaliza prea tare pentru poza mea dezastruoassa. 😦 Mi-am pierdut aparatul pe undeva prin casa si ma chinui cu o camera de 5MP de la telefon, care,evident ,nu prea face fata. 😦

Tagged: , , , , , , , , , , , , , ,

20 thoughts on “Mega Intalnire cu Bloggeritele: Cafea, Surprize si Fete Frumoase

  1. Corryy 26 April 2014 at 9:08 PM Reply

    Ce de fete frumoase si prajitri delicioase!!!

    Like

    • Cossa 26 April 2014 at 9:33 PM Reply

      Ah, si mie mi se face pofta cand vad pozele!

      Like

  2. Katyna 12 December 2012 at 12:48 AM Reply

    Chiar ca a fost o mega intalnire! Iti dai seama ce frumos ar fi sa ne putem vedea toate, mai ales fetele care stau in alte colturi ale tarii sau in afara ei?
    Imi place ca usor usor incepem sa formam o comunitate, cu toate ca e tare greu sa fim chiar pe placul tuturor. 😛
    Nu stiam de coincidenta numelui, dar apropo de coincidente, eu si Georgiana suntem nascute in aceeasi zi 😀
    Iti multumesc tare mult pentru cuvintele frumoase la adresa mea, si eu ma bucur mult ca ne-am cunoscut si sper sa ne mai vedem!

    Like

    • Cossa 12 December 2012 at 1:50 PM Reply

      M-am simtit asa bien acolo voi, de parca am fi fost toate prietene de-o viata intreaga! ❤ Ar fi super sa avem o mega intalnire cu toate bloggeritele din tara, cred ca ar iesi ceva memorabil 😀
      Foarte tare coincidenta cu Georgiana, puteti sa va cuplati la petrecere :)) Eu am aflat cand te-ai inscris la scoala de blogging ca avem acelasi nume de familie 😀

      Like

  3. Georgia 12 December 2012 at 12:01 AM Reply

    Ma bucur si eu ca ne-am cunoscut si iti multumesc mult pentru cuvintele frumoase! 🙂 Data viitoare sper sa stam mai mult de vorba! Chiar daca am zis noi ca nu facem bisericute, e greu sa vorbesti cu toata lumea cand sunt 27 persoane in camera…
    E frumoasa foc oja Opi, apropo!
    Pupici

    Like

    • Cossa 12 December 2012 at 12:12 AM Reply

      pai daca esti o scumpa de ce sa nu scriu asta si ep blog? :)) da, e greu sa reusesti sa ai o singura discutie cu 27 persoane, daca nu chiar imposibil, mai ales toate femei. Am avut o trebusoara urgenta si a trebuit sa o zbughesc, dar la urmatoarea intalnire inchid telefonul si stau la discutii si cafea.
      si mie imi place oja, dar nu gasesc deloc cum se numeste 😦 pe cele mini nu au denumirea pusa :((

      Like

  4. Andreea A. 11 December 2012 at 11:21 PM Reply

    Mi-a parut tare bine sa te cunosc si-mi pare rau ca n-am apucat sa vorbim deloc 😦 Poate data viitoare 😀
    Pups

    Like

    • Cossa 11 December 2012 at 11:24 PM Reply

      cu siguranta data viitoare o sa stau mai mult si sa schimbam si noi doua macar cateva cuvinte. :*

      Like

  5. fashiondoctor 11 December 2012 at 5:02 PM Reply

    ma bucur ca te-am cunoscut! pupp

    Like

    • Cossa 11 December 2012 at 6:39 PM Reply

      si eu pe tine, esti foarte draguta! :* si trebuie sa-ti laud bomboanele, mi-au placut super mult!

      Like

  6. DanaMakeup 11 December 2012 at 2:44 PM Reply

    Ma bucur ca ne-am cunoscut 🙂

    Like

  7. dalyda 11 December 2012 at 1:32 PM Reply

    data viitoare sa stai mai mult ;))
    Mi-ar placea muult de tot sa facem o astfel de intalnire dar sa dureze 2 zile,sa inoptam:)) pfoaa iti imaginezi ce ar iesi?

    Like

    • Cossa 11 December 2012 at 6:39 PM Reply

      si mie mi-ar fi placut sa mai stau, m-am simtit foarte bine cu voi 😦
      ar fi demential sa stam toate 2 zile fara intrerupere in acelasi loc :)) nici nu-mi pot imagina toate discutiile interminabile intre 30 de femei! ❤

      Like

  8. Dee 11 December 2012 at 10:34 AM Reply

    Vai ce intrebare…Bineinteles ca sunteti frumoase. ;))
    Foarte frumoase si intalnirile voastre. Va felicit!
    Puppici

    Like

    • Cossa 11 December 2012 at 10:50 AM Reply

      Multumim, Dee, multumim! :* Si tu esti o scumpa! >:D<

      Like

  9. Sihaya's World (@lov3lySihaya) 11 December 2012 at 9:57 AM Reply

    Cand am ajuns la sfarsit m-a bufnit rasul, sa stii. 😀 Eh, fie de la mine, te iert de data asta. 😛 Acum serios, nu am apucat eu sa zic pt ca muream de emotii si am uitat o groaza de chestii, dar eu ma refeream la poze mai importante, in review-uri, swatch-uri d-alea. 🙂

    Like

    • Cossa 11 December 2012 at 10:01 AM Reply

      nu mai rade pt ca eu plang d o luna, de cand a disparut 😦 am vreo 3,4 review-uri in drafts, dar nu am poze 😦

      Like

  10. Irina 11 December 2012 at 9:00 AM Reply

    Ma bucur ca te-am cunoscut si sper sa ne revedem curand >:D<

    Like

    • Cossa 11 December 2012 at 9:03 AM Reply

      si eu la fel! :* >:D<

      Like

Leave a Reply

