Review: Balsam de Par Regenerant cu Vin si Pantenol de la Manufaktura


Buna ziua fetelor!

A venit si iarna prin Bucuresti, cam multa zapada la mine pe strada. Stiu ca sunt cam absenta, dar absenta motivata :D. Am inceput sa mai invat pentru sesiune si am dat startul curateniei de iarna, care imi mananca foarte mult timp 😦

Revenind la cosmeticele noastre, azi vreau sa vorbesc despre un produs pentru ingrijirea parului.

Acum cateva luni, cam in jurul zilei mele de nastere am avut surpriza de a castiga 4 produse marca Manufaktura pe blogul lui Jules. Astazi am decis sa vorbesc despre un al doilea, primul fiind Samponul cu Ulei de Trandafir.

Dupa cum am mai scris, eu am parul ondulat – cret, lungut, des si cu o tendinta marisoara spre uscare. Cu acest Balsam  de Par Cu vin si Panthenol pentru Par Normal sau Uscat nu am avut o relatie tocmai…. frumoasa :(. Mai jos o sa citi si de ce spun asta.

review balsam de par regenenrant cu vin manufakturareview balsam de par regenenrant cu vin manufaktura

Descrierea produsului:

“Balsamul de par cu vin, pentru par normal sau uscat, face parul mai usor de pieptanat dupa spalare, eliminand neplacutele sarcini electrostatice. Continutul ridicat de acid fructic si pantenol asigura regenerarea, hidratarea si protectia parului. Mirosul sau ce combina aroma vinului cu cea proaspata a fructelor, este foarte placut dupa spalare.”

Ingrediente:

Aqua, Cetearyl Alkohol, Wine, Dipalmoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Ceteareth-20, Amodimethicone, Trideceth-12, Cetrimonium Chloride, Panthenol, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, Linalool, Limonene, Amyl Cinnamal,

Parerea mea:

  • Are o culoare rozalie foarte draguta si un miros discret, dar placut, cred ca l-as asemana cu ceva floral – fructat si o textura densa, cam ca o crema de corp;
  • Pe parul meu dificil n-a avut deloc efectele promise :(;
  • Prina oara l-am folosit singur, fara celebra mea masca Kallos Latte si m-am trezit a 2a zi dupa spalare cu un par plin de volum, dar foarte incurcat si cu varfurile aspre;
  • A 2a oara am aplicat masca si efectul a fost mai ok. Parul meu era un pic mai moale, un pic mai stralucitor, dar la fel de incurcat;
  • Ceea ce mi-a placut a fost ca volumul a tinut cam 2 zile si parea foarte natural. Deja seara a trebuit spalat pentru ca se incalcise foarte tare;
  • A fost foarte placut si luciul lasat. Nu a fost nemaipomenit, dar a existat in comparatie cu alte produse de acest gen;
  • L-am aplicat pe toata lungimea parului si pot spune ca nu mi-a incarcat parul si nici nu l-a ingrasat, nici nu mi-a provocat matreata sau mancarimi;
  • A potolit putin firele rebele, de care niciodata nu scap si imi fac diminetile uneori dificile;
  • I-as mai da un plus pentru ca nu mi-a cazut parul in timpul utilizarii;
  • Se absorbe repede in par si aroma florala se pastreaza pana a 2a zi.

Ambalaj: Sticla din plastic de 265 ml cu un capacel metalic, putin vintage 😀 ;

Pret: 45 lei si poate fi gasit in Magazinele Manufaktura din Bucuresti, dar si pe site.

review balsam de par regenenrant cu vin manufakturareview balsam de par regenenrant cu vin manufaktura

Per total as spune ca e un balsam de par interesant, dar fara efect pe parul meu destul de dificil :(. Nu cred ca l-as recumpara, poate doar daca as avea un par mai rar si normal, care sa nu necesite foarte multa hidratare si atentie. Despre Samponul cu Ulei de trandafir tot de la Manufaktura am scris si mi-a placut foarte mult, nu m-as fi asteptat cal balsamul sa nu imi priiasca :(.

Voi ati folosit produse de la Manufaktura? Cum vi s-au parut?

Va doresc o saptamana cat mai calda si mult spor la curatenia de iarna,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

9 thoughts on “Review: Balsam de Par Regenerant cu Vin si Pantenol de la Manufaktura

  1. stefana 18 January 2013 at 11:52 PM Reply

    Am un par exact ca al tau si am avut mari probleme in a-mi gasi ceva care sa-mi priasca. Asta pana am ajuns la samponul si balsamul cu vin de la Manufaktura. Oricum eu sunt fana a acestei marci, dar produsele astea doua sunt geniale, imi lasa un par perfect.

    Like

    • Cossa 19 January 2013 at 1:51 AM Reply

      Stefana, ma bucr ca tie ti-au priit, pe parul meu balsamul n-a avut niciun efect, mai rau mi-a incurcat parul si asa am pierdut timp dimineata chinuindu-ma sa-l descurc 🙂

      Like

  2. alexantza 10 December 2012 at 11:46 AM Reply

    Chiar ca-i draguta culoarea, pacat ca nu face ce promite. Eu nu folosesc balsam clasic, am unul bifazic ce nu necesita clatire, deoarece sunt la lenesa de felul meu :))
    Si al meu chiar imi face parul matasos, il aplic pe varfuri in mod generos, adica daca am parul uscat, il ud bine de tot cu balsam si dimineata am un par asa de fin ❤

    Like

    • Cossa 10 December 2012 at 11:52 AM Reply

      eu am inceput sa folsoesc tratamente leave in. Cu orice balsam ama vut probleme cu incalcirea daca nu pun si masca, dar balsamul asta mi uscat parul si l-a incalcit si mai tare 😦

      Like

  3. Sânziene şi Mătrăgună 10 December 2012 at 9:31 AM Reply

    par incurcat inseamna ca dragutele cuticule nu s-au apropiar de cortex. de asta nu se descalcaeste. Nu are nici un pic de ulei prin el, doar agenti de conditionare a parului. Nu are nici umectanti in afara de pantenol. poate ca parul tau are nevoie si de ceva ulei, si de mai multi umectanti? Just wondering 🙂

    Like

    • Cossa 10 December 2012 at 3:47 PM Reply

      eu oricum folosesc inainte de baie un ulei ca si tratament, dar il spal dupa vreo 4,5 ore de la aplicare. daca aplic ulei mai gras sau putin mai mult decat un strop dupa spalare, parul meu va sta nici drept,nici cret, ci ca un mop proaspat stors. 🙂
      ar fi bine ca cei de la manufaktura sa citeasca comentariul tau, poate asa ar pune un strop de ulei in produsele lor.

      Like

  4. Dorina 10 December 2012 at 9:23 AM Reply

    Arata deosebit, asa in sticluta si culoarea e draguta 🙂
    Am mai citit si pe alte bloguri ca produsele lor pentru par nu sunt asa bune. Oricum, mi se pare prea scump pentru un balsam, mai ales cu cantitatea asta.
    Iti recomand sa incerci Tresemme, e ieftin si super bun. E balsamul meu favorit ever si exista si varianta pentru par cret 🙂

    Like

    • Cossa 10 December 2012 at 9:26 AM Reply

      Cu samponul m-am inteles foarte bine, dar balsamul acesta n-a fost tocmai ok 😦 si, cum ai zis si tu, pretul nu e tocmai unul care te-ar indeamna sa-l pui la cos.
      De produsele Tresemme am mai citit si am vazut ca ar fi bune. PE parul meu am observat ca au acelasi efect si produsele scumpe si cele mai ieftine, gen supermarket, dar aceasta nici macar atat n-a facut 😦

      Like

    • Cossa 10 December 2012 at 9:27 AM Reply

      Acum am observat ca de fapt aspectul frumos al aprului meu ar fid oat doar de tratamentele leave in, samponul balsamul si masca ajuta cu descurcarea si curatatul 🙂

      Like

Leave a Reply

