Review: Sampon Crema Pentru Par Uscat de la Elseve RE-NUTRITION


De cand ma stiu am parul dificil. Fie ca e vopsit sau nu, descurcat inainte si dupa baie sau nu, parul meu are tendinta de a se incalci si se usuca la varfuri, avand un aspect nu tocmai placut…. De aceea, de fiecare data cand imi cumpar un produs pentru ingrijirea parului am singura pretentie de a-l hidrata cat de cat ca sa nu ma confrunt cu aspectul acela neplacut de mop.

Prin primavara am descoperit complet accidental la mama in baie un sampon care chiar mi-a placut: Samponul Crema Pentru Par Uscat cu Laptisor de Matca de la Elseve RE-NUTRITION.

Descrierea produsului:

“Formula asociaza 2 actici: Laptisorul de matca si Omega 6, care actioneaza pentru: 1. Reinjectarea nutrimentelor esentiale in fibra capilara; 2. Favorizarea difuzarii acestora de la radacina la varfuri; 3. FIxarea nutrimentelor pe toata lungimea parului.”

Parerea mea:

  • SIngur nu l-am folosit, dupa samponare am aplicat balsam si/sau masca Kallos Latte;
  • Nu mi-a provocat matreata sau mancarimii ale scalpului si nici ingrasarea parului;
  • De la prima aplicare parul meu a fost destul de hidratat si lucios, iar luciul s-a mentinut cateva zile;
  • Favorizeaza descurcarea parului, eu avand mai putine fire in peria de par dupa pieptanat;
  • “imblanzeste” cu succes firele rebele si in perioada in care l-am folosit am scalat de acele  “antenute”;
  • Are o textura cremoasa si se aplica foarte usor pe par, facilitand masajul capilar;
  • Pentru samponarea parului meu mediu spre lung folosesc o cantitate cam cat 2 migdale si samponez de 2 ori pentru a curata complet parul pe lungime;
  • Spala foarte bine scalpul si face suficienta spuma. Dupa prima samponare eu am scalpul curat, parul neincalcit si e o placere sa-mi fac masaj capilar :D;
  • Are un miros placut de intensitate medie, care ramane si in par o zi, doua dupa spalare. Nu stiu cu ce l-as asemana, desi imi place sa asociez mirosuri acum nu am nimic in minte 😦 .

Ambalaj: Flacon din plastic de 250 ml cu capac care se deschide prin impingere. Exista si o versiune mai mare de 400 ml.

Pret: In jur de 13 lei costa. Depinde de magazinul din care il cumparati si de oferta. Flaconul de 400 ml costa in jur de 20-21 lei. Nu mai tin minte exact pretul :(.

Ingrediente:

AQUA / WATER, SODIUM LAURETH SULFATE, DIMETHICONE, GLYCOL DISTEARATE, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, SODIUM CHLORIDE, CI 15985 / YELLOW 6, CI 19140 / YELLOW 5, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, SODIUM BENZOATE, SODIUM METHYLPARABEN, SODIUM HYDROXIDE, SAFFLOWER GLUCOSIDE, PPG-5-CETETH-20, ARGININE, ETHYLPARABEN, SALICYLIC ACID, BENZYL BENZOATE, BENZYL ALCOHOL, LINALOOL, CARBOMER, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRIC ACID, COUMARIN, HEXYL CINNAMAL, ROYAL JELLY/ROYAL JELLY EXTRACT, PARFUM / FRAGRANCE

Daca l-as recumpara!? Cu siguranta DA! Este un sampon care chiar a avut efecte pe parul pe tot parcursul verii, cand a fost agresat de apa sarata a marii, canicula din Bucuresti si apa de piscina. Acum sunt pe cale de a termina alt sampon, dar  tot la acesta voi reveni! 🙂

Raportul calitate – pret mi se pare unul bun, tinand cont ca am folosit alte sampoane ceva mai scumpe care au fost dezastruoase pentru parul meu.

Voi folositi sau ati folosit produse Elseve? Cum vi se par?

Va doresc un weekend minunat si plin de voie buna,

XOXO,Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , ,

12 thoughts on “Review: Sampon Crema Pentru Par Uscat de la Elseve RE-NUTRITION

  1. […] provoacă mâncărimi şi nici apariţia sebumului, totul a fost ok chiar şi cu şamponul Elseve Renutrition şi Syoss Repair […]

    Like

  2. Corryy 30 April 2014 at 4:51 PM Reply

    Amvazut ca nu se mai gaseste in magazine.ce pacat 😦

    Like

    • Cossa 1 May 2014 at 6:52 AM Reply

      Din pacate, l-au scos de pe piata.

      Like

  3. Georgia 16 December 2013 at 9:02 PM Reply

    Am vrut si eu sa-l iau zilele astea insa nu e de gasit prin Auchan, Carrefour, DM… oare de unde as putea sa-l iau? 😦

    Like

    • Cossa 16 December 2013 at 9:05 PM Reply

      I-au schimbat ambalajul,la ingrediente parca nu au umblat. Uita-te la Mega Image la Elseve pt. Par uscat.

      Like

  4. […] provoacă mâncărimi şi nici apariţia sebumului, totul a fost ok chiar şi cu şamponul Elseve Renutrition şi Syoss Repair […]

    Like

  5. Dee 26 November 2012 at 7:56 AM Reply

    Il trec si eu pe wishlist, mai ales acum, ca vine iarna si nu o sa-i placa nici lui temeparturile scazute. 🙂
    Pupici

    Like

    • Cossa 26 November 2012 at 8:03 AM Reply

      Sper sa-ti placa! :*

      Like

  6. Raluca L.C. 25 November 2012 at 10:45 PM Reply

    Intr-o perioada foloseam si eu sampoanele Elseve, pana cand am simtit ca nu mai aveau niciun efect asupra parului meu, nu stiu, am simtit cum, de la an la an, consistenta lor s-a modificat. Asa ca le-am inlocuit cu sampoane profesionale. Mama, insa le-a ramas fidela in continuare.

    Like

    • Cossa 26 November 2012 at 12:35 AM Reply

      eu inca schimb sampoane des pt ca nu vad mari efecte, nici cele profesionale nu m-au dat pe spate 😦

      Like

  7. Carmen 24 November 2012 at 3:45 PM Reply

    Am citit despre efectele lui, dar m-am temut sa-l cumpar, m-am gandit ca poate o sa imi faca parul prea moale 😀 o sa il trec pe listuta 🙂

    Like

    • Cossa 25 November 2012 at 11:24 AM Reply

      pe un par mai moale nu stiu ce sa-ti zic… eu am parul mai aspru si l-a lasat catifelat, dar nu “moale”

      Like

Leave a Reply

