Review: Spumant de Baie Pufos de la ON LiNE


Nu stiu voi, dar eu, cand intru in baie ma simt mai…..mai bine ,mai speciala 🙂 O fi de la dulapiorul plin de masti, creme si geluri de curatare, ori de la mirosul de vanilie, ciocolata si lavanda care ma imbie!?!:)  Si ca sentimentul sa fie complet, cada plina ochi de apa calda cu un stratat generos de spuma ce miroase a vanilie ma fac sa ma simt o mica regina! ❤

Acel produs care face multa-multa spuma si imi invadeaza baia cu mireasma lui vanilata este Spumantul de Baie cu Aroma de Vanilie de la ON LiNE.

Descrierea prodului:

” Spumant de baie hidratant. Ingredientele emoliente fac pielea mai moale si catifelata. Ingredientele naturale restabilesc si mentin hidratarea optima a pielii. Pielea devine moale si gingasa. Aroma sa de VANILIE asigura o relaxareprofunda. “

Parerea mea:

  • Face multa, chiar multa spuma. Este de ajung un singur capacel pentru a umple cada cu spuma vanilata;
  • Aroma de vanilie persista in apa si pe piele. Nu este nici prea puternica, nici prea slaba, e suficient de tare incat sa se simta, dar nu suficient de puternica incat sa nu suportam mirosul;
  • Nu usuca pielea sau cel putin pe a mea nu, cum o fac alte spamante sau geluri de dus;
  • Eu il folosesc si pe post de gel de dus si lasa pielea catifelata, nu o irita si curata destul de bine chiar cu o singura aplicare pe burete sau direct pe piele;
  • Are o culoare galbuie ce ma duce cu gandul la o crema de tort cu aroma de vanilie :D;
  • Se consuma destul de greu, deoarece are o consistenta crema si un capacel, maxim 2 sunt suficiente pentru a ne rasfata intr-o cada plina cu spuma sau pentru a ne curata intregul corp.

Ambalaj: Sticla de plastic de 1000 ml;

Pret: In jur de 15 lei si le gasiti in Carrefour, Auchan, Real, Kaufland si alte magazine care comercializeaza astfel de produse;

Valabilitate: 12 luni de la data deschiderii.

Ingrediente:

Este disponibil  in 4 arome: Marin, Vanilie, Lapte si Miere, Pin.

Daca l-as recumparata!? Cu siguranta DA! Mai am un sfert din a 2a sticla si cu siguranta o voi cumpara si pe a 3a, dar o sa schimb aroma.

Raportul calitate – pretul mi se are unul foarte bun si accesibil. Ma gandesc s ainclud in cadourile de Craciun si cate un astfel de spumant, dar cu aroma de Pin, parca se apropie mai mult de Craciun. 😀 As mai adauga ca si Sotul meu adora acest spumant, nu e baie la care sa nu-l folsoeasca! 🙂

Voi ati incercat aceste spumante de baie de la ON LiNE? Va plac? Ce alte spumante de baie mi-ati mai recomanda?

Va doresc o seara cat mai placuta si va imbratisez cu drag,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , ,

5 thoughts on “Review: Spumant de Baie Pufos de la ON LiNE

  1. Vedetele Mele in 2012 | Cossa's Cosmetics 13 January 2013 at 10:35 AM Reply

    […] avut chef de leneveala m-am rasfaatt in cada plina cu apa si spuma. Spuma produsa de adoratele mele potiuni ON LiNE, gelurile de dus Balea si sarea de baie ON […]

    Like

  2. ioanaiuliana 22 November 2012 at 12:18 AM Reply

    Si mie imi place foarte mult… In special cel cu vanilie, absolut perfect pentru sarbatorile de iarna… ^_^

    Like

  3. Dee 21 November 2012 at 5:08 PM Reply

    Nu l-am incercat pana acum, dar ai transmis atat de multa aroma prin review-ul tau incat adulmec in gol in fata monitorului. ;))
    Trebuie sa il incerc si eu. 🙂
    Pupici

    Like

    • Cossa 21 November 2012 at 5:21 PM Reply

      Dee, ai grija sa nu te lovesti de monitor :)) Daca vrei un spumant aromat, cu siguranta pe acesta l-as recomanda 🙂

      Like

Leave a Reply

