Review: Stay Perfect Lip Laquer No7 sau Un Gloss Ultra Rezistent


Produsul caruia ii fac astazi review vreau sa va spun ca este unul destul de special pentru mine, avem o relatie foarte speciala si de lunga durata! 😀

Vedeta acestui review este: Stay Perfect Lip Laquer No7 de la Boots sau un gloss ultra rezistent si intr-o nuanta foarte draguta si naturala. 🙂 As putea spune ca-i ceva bifazic. :))

De cativa ani tot caut un gloss care sa semene cu un ruj, sa nu fie plin de sidef si sa reziste. As mai adauga si faptul ca imi doream la nebunie o nuanta de maro, dar ceva care sa nu fie nici “prea” nude si nici sa prea inchis ca sa nu ma imbatraneasca 😀. Stiu, vise, fato, vise, dar, cu acest lip stain mi-am indeplinit o dorinta! :X

Eu l-am primit in urma unui concurs organizat de Cristina si m-am indragostit la prima aplicare! ❤

Eu am nuanta 05 Nectar.

In poze l-am aplicat intr-un singur strat si l-am lasat sa se usuce.

Click pe poze pentru a le mari! 🙂

ATENTIE! Trebuie lasat cam 1 minutel pentru a se usca, altfel buzele sunt lipicioase si n-o sa reziste, mai ales daca vreti sa aplicati si glossul dupa ( lucru testat de mine).

Dupa cum puteti observa, are o culoare foarte naturala, cred ca l-as incadra lejer in categoria “Rujuri NUDE,dar un prea nude“. 😀 Il port fara retusuri la facultate cand am cate 7,8 ore pe zi si rezista eroic, chiar daca mananc covrigi sau beau multa apa ( alimentatie ” normala” pentru studenti).

Dupa aplicarea mai multor straturi deja tinde spre o nuanta de maro, dar mie imi este suficient intr-un singur strat, maxim doua daca vreau sa il port doar ca simplu ruj.

Uitam sa va zic ca a rezistat si la pupicii aplicati sotului meu! 😀 Glossul se ia transfer, dar nu foarte repede. In schimb, culoarea ramane pe buze gata-gata si de alti pupici! 🙂

A trecut cu brio testul servetelului! 🙂 Am zis ca nu are rost sa pun poza cu un serrvetel care a ramas tot alb, dar, daca vreti, o sa pun si poza aceea. 🙂 Ce-i drept, blossul s-a dus, dar stain-ul a ramas.

Swatch:

Vine ambalat intr-un flacon cu 2 capete din plastic, fiecare cu cate 3 ml de produs si dotate cu cate o pensula pentru aplicarea rujului/gloss-ului.

Pretul unui astfel de gloss este undeva la 49 lei, dar, credeti-ma, merita toti banutii, mai ales ca aveti 2 produse in 1 si sunt si economice, lip stain-ul se consuma foaaarte greu, tinand cont ca rezista multe ore pe buze.

Se indeparteaza foarte usor cu ajutorul unui demachiant bifazic. Eu il folosesc pe cel de la Balea si nu am probleme.

Se gaseste in 6 nuante, din cate am observa eu, ( sper sa nu ma insel … )

Produsele marca Boots le gasiti in farmaciile SensiBlu din toata tara.

Daca l-as recumpara!? Cu siguranta DA! Mi se pare foarte economic, calitativ, pigmentat cum trebuie si rezistent. In primavara sper sa imi mai imbogatesc portfardul cu macar o nuanta din cele disponibile.

Voi ati incercat aceste lip stains, va plac? Ce alte lip stains mi-ati recomanda? 🙂 Cred ca incep sa dezvolt o pasiune pentru ele! 😀

Va doresc o zi minunata,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , ,

8 thoughts on “Review: Stay Perfect Lip Laquer No7 sau Un Gloss Ultra Rezistent

  1. MissRux 3 December 2012 at 4:52 PM Reply

    Nu ma tenta, nu ma tenta =))))) Arata foarte bine 😀 Am incercat un lip stain, dar nu-mi aduc aminte de la ce firma era. Mama l-a incercat si pe cel de la elf, dar nu e rezistent.

    Like

    • Cossa 6 December 2012 at 11:12 PM Reply

      Ruxi, daca it icauti un lip stain bun,eu pe acesta las recomanda. am si de la sleek in nuanta milkshake si nici nu se compara cu no7, rezistenta e mult mai mica 😦
      pe cel de la elf vroiam dsa il comand si eu, bine ca mi-ai zis ca nu e asa stralucit,de banutii aia mai bine iau o pensulica 😀

      Like

  2. Alexantza 15 November 2012 at 7:34 PM Reply

    Hmmm ce ma tentezi! 😀
    Arata tare bine, e o nuanta purtabila oricand. [exista cuvantul purtabila? imi suna ciudat :))]

    Like

    • Cossa 16 November 2012 at 5:17 PM Reply

      exista, exista :)))
      si eu as vrea macar 1, dar roz sau ceva mai spre rosu, inca nu m-am hotarat la o anumita nuanta. Tentatia e mare,stiu sentimentul! :))

      Like

  3. Malinas 15 November 2012 at 12:55 PM Reply

    eu am pe o nuanta de maro si am fost si inca sunt multumita de el; chiar am cochetat cu ideea de a mai cumpara inca 2 (a fost o oferta la Sensiblu la 2 produse de fard primeai o pensula pentru aplicare pudra sau fond de ten); Insa am observat portofelul meu cel slab si subnutrit….;

    Like

    • Cossa 15 November 2012 at 5:07 PM Reply

      ma bucur ca iti place! 🙂
      si eu as mai vrea macar 1 pe roz, poate il corup pe Mos Craciun sa imi aduca 😀

      Like

  4. Dee 15 November 2012 at 10:56 AM Reply

    Intr-adevar este o nuanta superba. Sa il folosesti cu placere in continuare.
    eu nu prea folosesc lip-stain-uri deoarece mi-e teama ca imi usuca buzele. ;))
    Pupici

    Like

    • Cossa 15 November 2012 at 11:00 AM Reply

      multumesc, Dee! :*
      Eu nu am probleme cu buzele, se usuca foarte greu. Poti pune balsam de buze sub el, am vazut ca tot asa mult tine, doar ca dureaza putin mai mult pana se usuca. 🙂

      Like

Leave a Reply

