O Fapta Buna SI Campania ShoeBox de Craciun


Vremea e tot mai rece si ma duce cu gandul la curatenia de iarna, dar, in mod principal, la CRACIUN! 😀 Acea sarbatoare plina de cadouri, de mese imbelsugate, de prieteni, familie si multa dragoste din toate partile! ❤

Inchid ochii si parca simt mirosul bradului proaspat impodobit, cozonacii abia scosi din cuptor si mireasma lasata de portocalele abia curatate ca sa nu mai zic si de multitudinea de cadouri de sub brad! ❤

Mai sunt  cam 42 zile pana la Craciun, 42 de zile in care eu sunt preocupata de ce cadouri voi si primi si ce cadouri voi darui. Dar, stau si ma gandesc…… Eu sunt norocoasa, am familia langa mine si niste posibilitati financiare, dar, copiii saraci si cei din centrele de polasament, lor cine la va face cadouri, cine la va impodobi un bradut si cine le va coace cozonaci!?

Nu am raspunsuri pentru aceste intrebari, dar am gasit o metoda prin care ii putem face sa zambeasca cu ocazia minunatei sarbatori: Craciunul,, ziua in care sarbatorim Nasterea Domnului, o zi in care putem ajuta la a da nastere unor zambete pe fetele unor oameni care au mai putin decat noi.

Despre campania ShoeBox am mai citit si anul trecut si mi se pare o idee foarte buna. Conceptul de ShoeBox inseamna strangerea unor produse ce pot fi puse intr-o cutie de pantofi, ce urmeaza a fi daruite unor copii cu varste intre 2 si 18 ani.  Putem pune hainute, jucarii si cateva produse pentru igiena personala ( periuta de dinti, absorbante, pasta de dinti ).

Exista cateva locatii in tara pentru predatul cutiilor si urmeaza sa se mai deschida cateva. Eu astept cu nerbadare un centru in Bucuresti, poate ne strangem mai multe persoane si ducem cutiile impreuna. 🙂

DATA LIMITA ESTE 15 DECEMBRIE ORA 18!!!

Pe site gasiti mai multe detalii despre campanie si editiile trecute. Deasemenea, exista si o pagina de Facebook unde puteti vedea cateva poze de la editiile trecute. Recunosc, am fost emotionata de imagini si eu nu sunt o persoana tocmai sensibila…

Daca esti blogger sau ai un site si vrei sa ajuti la raspandirea campaniei, o poti face printr-un banner sau printr-un articol. Detalii si bannere gasiti pe site-ul SHoeBox.

Va doresc o seara minunata si plina de caldura,
XOXO, Cossa

 

Tagged: , , , , , , ,

2 thoughts on “O Fapta Buna SI Campania ShoeBox de Craciun

  1. MissRux 13 November 2012 at 9:34 PM Reply

    Hai ca mi-ai adus lacrimi in ochi asta seara, ce ma bucur ca se se implica tot mai multa lume :X Exista deja locatie in Bucuresti: Bucuresti: sediul iQuest, Str. Dr. Nicolae Staicovici Nr. 4A, sector 5. Luni-Vineri intre 09:00 – 18:00

    Like

    • Cossa 13 November 2012 at 9:40 PM Reply

      ma bucur ca s-a confirmat locatia! :X
      Ma simt de-a dreptul egoista cand stiu ca eu os as tau la caldura si o sa despachetez cadouri, iar unii nu au cu ce se imbraca sau incalta si stau zile intregi nemancati 😦 realitatea e cruda, dar asa este 😦
      Poate ne mobilizam si macar mergem amandoua in decembrie si ducem 2 cutiute 😀

      Like

Leave a Reply

