Mici Cumparaturi Si Mici Cadouri


Mai tineti minte ca ziceam aici la inceputul saptamanii ca trebuie vreau sa imi mai cumpar cateva lucruri pentru si numai pentru mine!? 😀 Ei, Iata ca am fost prin magazine serile acestea si o parte dintre lucruri le-am scos de pe lista cu TO HAVE.

Recunosc, nu am cumparat eu chiar tot, dar mai am timp sa bifez si restul listei. 🙂

O sa incep cu 3 oje absolut D-I-V-I-N-E.! ❤ Una dintre ele este Flormar 417, un gri mat, care rezista eroic pana la 6 zile pe unghii. A saptea zi le-am sters pentru ca incepuse sa sara la colturi cand am spalat vase. Celelalte 2 sunt doua nuante din Colectia flakies SCale Effect de la Golden Rose. Pentru ele ii multumesc lui Miu Miu, o dulceata de fata, care le-a gasit si s-a oferit sa ne trimita si ii multumesc si Kisstyanei pentru ca si-a sacrificat timpul liber ca sa se intalneasca cu noi si sa imparta ojele catre bloggeritele din Bucuresti.

Click pe poze pentru a le mari! 🙂

Pentru plecarea la munte mi-am gasit si o pereche de ghetute la Deichmann, mai ales ca tot ma vaitam ca nu am incaltaminte sport. 😀 Sunt blanoase in interior si tin de cald foarte bine, talpa este groasa si rigida, deci nu voi cadea ( macar sper ca nu se va intampla! ) in mijlocul strazii alunecand pe o pietricita 😀 si sunt cam bej-maroniu.

Trecem de la incaltaminte la machiaj ( le includem in aceeasi postare pentru ca ambele ne “imbraca” cu ceva 😀 ) si mi-am mai imbogatit beauty case-ul cu 2 fonduri de ten: Revlon Colorstay pentru ten mixt/gras cumparat de aici cu 45 lei si Everlasting de la Oriflame, pe care am reusit sa pun mana cu chiu si vai dupa ce am dat de nesimtirea soferilor de la TNT si ii multumesc lui Miu Miu pentru ca m-a ales pe blogul ei sa-l  testez alaturi de ea, tot o dulceata ramane! ( lucky me, am glicemia mica, deci inca nu ma simt afectata de dulceata si dragalasenia ei 🙂 ). No eyeshadows for this week, inca visez la Nude Tude, dar  urmeaza sa imi caut o mascara, caci cele 3 pe care le am sunt pe terminate.

La capitolul cosmetice nu m-am simtit prea tentata de produse prin magazine. Mi-am cumparat doar Lotiunea Micelara cu Floare de Colt de la Gerovital, care a costat in jur de 13 lei in Carrefour. Nu am apucat sa o folosesc pentru ca mai am putina Bioderma Sebium si vreau sa  o termin pe aceea. Tot din acceasi gama cu extract de floare de colt mi-am recumparat Crema Antiimperfectiuni. Este o crema de fata care mi-a placut mult si ador sa o folosesc cand vine frigul, pretul cred ca a fost in jur de 25 lei in SensiBlu, nu mai stiu sigur pentru ca am cumparat mai multe medicamente si nu gasesc bonuletul. 😀

Din categoria haine nu am cine stie ce achizitii. Vreau sa va arat o esarfa foarte draguta cumparat de la Santa Barbara Din Fashion House, care a costat 30 lei. M-au atras stelutele de pe ea, dar si culorile calde si materialul matasos si foarte fin, dar mat  din care este confectionata.

Si, piesa de rezistenta acum soseste!!! :)) Pentru ca am un sot minunat,caruia ii place sa ma cadoriseasca, m-am pricopsit cu minunatul ondulator de par Pearl Wand de la Remington! ❤ Atat de mult mi l-am dorit ca deja mi-am etalat saptamana aceasta parul buclat cu ajutorul lui! ❤

Voi ce ati mai cumparat in ultima vreme? Mi-ati recomanda un produse anume ce merita sa il am in dulapiorul cu cosmetice?

Acum fug sa pregatesc Preferatele Lunii.

Va doresc un weekend minunat,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

16 thoughts on “Mici Cumparaturi Si Mici Cadouri

  1. portraitinblack 5 November 2012 at 12:20 PM Reply

    SI eu am luat Revlon COlorstay chiar de curand si tot de acolo, chiar merita !

    Andreea,
    http://portraitinblack.wordpress.com

    Like

    • Cossa 5 November 2012 at 8:22 PM Reply

      da, e un fond de ten bun si la un pret mult mai mic decat in magazin. 🙂

      Like

  2. MissRux 4 November 2012 at 11:19 PM Reply

    Cate bunatati 😀 Sa le folosesti si porti pe toate cu multa placere 😀 pearl wand-ul e bestial, vreau sa-mi cumpar si placa din aceeasi gama, e senzationala 😀

    Like

    • Cossa 4 November 2012 at 11:35 PM Reply

      Multumesc mult, Ruxi! :* si mie imi place mult de tot! ❤ de placi ma feresc ca de diavol, nu am mai folsoit una de vreo 5 ani cand eram aproape cheala. de atunci imi e frica sa mai folosesc placi 😀

      Like

  3. Raluca L.C. 4 November 2012 at 2:32 AM Reply

    La ondulatorul de par visez si eu. 🙂 Sa le folosesti pe toate cu placere!

    Like

    • Cossa 4 November 2012 at 9:21 AM Reply

      Multumesc,Raluca! :* Nu mi-a venit sa cred cand mi l-a adus, am fost in al 9lea cer! ❤

      Like

  4. Andreea A. 4 November 2012 at 12:47 AM Reply

    Sa le folosesti iubita! Sunt curioasa cum o sa ti se para mai incolo ondulatorul. Eu l-am luat prin vara si mi-a placut la nebunie, acum insa nu prea…Mi se pare ca face buclele prea mici si cred ca am nevoie de ceva mai…gros ;))

    Like

    • Cossa 4 November 2012 at 9:20 AM Reply

      iti multumesc! :* deocamdata mi se pare, ok, m-am tuns 5 cm acum 3 saptamani si nu e foarte lung 😀 eu obtin bucle mai mari daca pun suvita cat mai aproape de maner. Mai este unul ceva mai… gros :)) tot la remington, sunt curioasa cum o fi 🙂

      Like

  5. Miu Miu 3 November 2012 at 2:47 PM Reply

    :D:D Mama ce bine ma simt :))) A fost o placere sa te aleg pe tine, ai meritat din plin. :*

    Like

    • Cossa 3 November 2012 at 3:11 PM Reply

      iti multumesc din suflet! :*:*:* l-am folosit de miercuri de cand l-am luat si imi place. azi imi fac si o manichiura cu scale effect, sunt mega simpatice! ❤
      multumesc din nou! :*

      Like

  6. Alexantza 3 November 2012 at 2:32 PM Reply

    Sa te bucuri de toate achizitiile! :*
    Cat ai dat pe botine? Sunt tare frumoase, eu mi-am cumparat deja cizmulite imblanite, le port chiar acum! :))

    Like

    • Cossa 3 November 2012 at 3:10 PM Reply

      .Multumesc, Alexantza! :*
      au fost 99 lei, nu sunt din piele, dar mi s-au parut foarte simpatice si le-am luat 😀

      Like

  7. maiamarcu 3 November 2012 at 12:30 PM Reply

    Da..si eu am pearl wand-ul si e minunat,bucle mai frumoase nu obtii cu niciun ondulator,si il am de vreo 2 ani(ma declar total indragostita de el)!Ojele mate de la flormar sunt foarte bune si rezistente,am si eu mov si alb si tot asa m-au tinut aproape o saptamana.Enjoy them Cossa,te puacesc!

    Like

  8. Nicoleta Alexandra 3 November 2012 at 11:29 AM Reply

    Foarte dragute ojele :X

    Like

Leave a Reply

