Top 5 Cele Mai Frumoase Farduri Maro


Am tot stat si m-am gandit daca sa pun si cuvantul “tag” in titlul, deoarece am scris acesata postare un urma unei provocari lansate de Ioana, o bloggerita foarte draguta ( va invit sa-i cititi blogul, scrie foarte frumos πŸ™‚ ).

Ce prevede provocarea Ioanei?! In articolul ei ne-a prezentat 5 farduri maro preferate de ea, acele 5 farduri pe care ea le folosesti cat mai des si este foarte multumita de ele, asa ca m-a provocat sa fac si eu un astfel de top. Zis si facut! Mai ales ca la facultate ma machiez cu maro si/sau roz pal si preferi smoky eyes tot pe maro, am zis OK si m-am apucat de facut pozele. πŸ˜€

Scotocind prin paletele mele, am reusit sa aleg DOAR 5 nuante si o sa vi le arat in ordine descrescatoare.

Locul 5 l-am acordat lui: BOXED din trusa Oh So Special de la Sleek. Este un maro mat, potrivit pentru smoky eyes, pentru conturat linia genelor superioare sau chiar pentru conturat sprancenele. Este un fard mat, dar nu este prafos, blendingul se realizeaza cu usurinta si este si pigmentat. πŸ˜€

CLICK PE POZE PENTRU A LE MARI!

Locul 4 ii revine lui: O nuanta de maro din paleta Sunset tot de la Sleek. Din pacate, nu ii stiu numele 😦 pot sa va spun doar ca e in partea stanga, randul de jos. E o culoare sidefata, dar nu prea tare, cred mai corect ar fi sa-i spun cumva metalica (?). O folosesc tot pentru smoky eyes de seara, cand ies cu fetele pe undeva sau iesim in gasca in club :D. Ca si la Boxed, blending-ul este usor, rapid si e o culoare ce se aseaza foarte frumos pe pleoapa. πŸ™‚

Locul 3 l-am acordat tot unei nuante din paleta Oh So Special. πŸ˜€ Se numeste Gift Basket si este un maro-caramel putin sidefat ( cred ca am o slabiciune pentru sidefuri :D) , pe care il folosesc in machiajele si de zi si de seara ( difera doar cantitatea) si il aplic deasura culorilor, apoi trec la blending. Este o culoare calda, ce da machiajului un aspect soft, dar classy. πŸ˜€

Locul 2 L-as acorda unei nuante de maro din gama de farduri essence. Numele lui este Get Ready! 09 si este un maro foarte pigmentat, rezistent si usor irizat πŸ˜€ ( vedeti!? nu e sidefat, e doar irizat :)) ). Se intinde repede, uniform si e destul de rezistent si fara primer.

Locul 1 l-am pastrat pentru un fard foarte drag mie dintr-o paleta la fel de draga ❀ ! Este vorba despre Baked din paleta Fun de la Urban Decay. Este un maro ce bate inspre auriu, un fard perfect satinat, ce se intinde foarte usor si este foarte, foarte pigmentat. Tot incerc sa nu folosesc prea mult din el ca sa se consume mai greu :D.

So, here my precious: ❀

Si cam atat cu topul meu, sper ca v-a facut placere sa cititi acest articol. Si cred ca ati observat ca sunt o mare fana a fardurilor sidefate, nu cred ca as putea renunta vreodata la ele.

Va plac marourile alese de mine?

Lansez si o provocare catre cititoarele acestui articol: care sunt marourile voastre preferate? Haideti, putin curaj si faceti un top 5 ca sa vad si eu ce marouri mai merita cumparate. πŸ˜€

Va pup, va imbratisez si va urez un weekend minunat,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

12 thoughts on “Top 5 Cele Mai Frumoase Farduri Maro

  1. DanielaFrincu 5 March 2013 at 5:21 PM Reply

    Ce fericita esti ca ai de unde alege!

    Like

    • Cossa 5 March 2013 at 5:26 PM Reply

      Asa este! De multe ori realizez ca am nuante care se repeta prin paletele de farduri 😦

      Like

  2. deesboudoir 28 October 2012 at 10:41 AM Reply

    Sa stii ca mi-ai amintit ca trebuie sa-mi cumpar si eu Oh so special:)). Am Sunset si Storm…dar nu e de ajuns:)). Si-mi plac tare mult culorile:D. Ms;)

    Like

    • Cossa 28 October 2012 at 10:46 AM Reply

      eu am cumparat-o inainte sa se scumpeasca,am avut noroc πŸ˜€ mai am si sunset si me,myself&eye, dar oh so special mi se pare potrivita si pt machiaje soft si mai stridente. :*

      Like

  3. miha.ela 27 October 2012 at 11:03 PM Reply

    ultimul maro-ciocolatiu este preferatul meu, nu il am dar imi place cum arata!

    Like

    • Cossa 27 October 2012 at 11:13 PM Reply

      sa stii ca e foarte dragut, mie imi place mult! ❀

      Like

  4. maiamarcu 27 October 2012 at 1:03 PM Reply

    Eu aproape numai cu marouri ma machiez ,draga mea!Trusele sleek le am si eu,toate marourile sunt super folosite din ele,iar alte nuante, voi prelua si eu tagul cu siguranta!

    Like

    • Cossa 27 October 2012 at 1:09 PM Reply

      abia astept sa citesc si despre farduriel tale! :*

      Like

  5. Alexantza 27 October 2012 at 12:31 PM Reply

    Of, greu greu, dar o sa aleg :*:*

    Like

    • Cossa 27 October 2012 at 12:34 PM Reply

      macar incearca πŸ˜€

      Like

  6. Alexantza 27 October 2012 at 12:13 PM Reply

    Hmmm as face si eu postarea, dar mi-am luat 2 truse ELF plineee de marouri, n-as sti ce sa aleg :))
    Imi place fardul essence, ma tenteaza, dar deja am atatea marouri ca nu stiu ce voi face cu toate πŸ™‚

    Like

    • Cossa 27 October 2012 at 12:14 PM Reply

      hai, curaj si alege doar 5 πŸ˜€ si mie mi-a fost greu sa ma opresc la 5, dar am reusit πŸ˜€
      Haide, fa-ne si tu un top πŸ˜€ :*

      Like

Leave a Reply

