Toamna Da, Raceala Ba!

Stiu ca postez destul de rar, dar timpul meu este tot mai limitat si, ca un cadou “superb” de toamna, m-am pricopsit cu o raceala de toata frumusetea, care nu-mi da pace de vreo 4,5 zile. Ma rog, cum sa nu racesti cand in facultate e mai frig decat afara si pur si simplu simti ca ingheti cand stai si scrii!? ๐Ÿ˜ฆ

De unde nu mai racisem eu de prin clasa a 7a, cand am dat de frigul din Universitate am simtit ca sistemul meu imunitar o ia la fuga si ma lasa sa ma zbat cu febra si nasul infundat. ๐Ÿ˜ฆ Acum am grija sa respect cat mai mult din recomandarile stramosilor si ale medicului de familie pentru a evita sa fiu racita 6 luni pe an.

Printre remediile mele pentru raceala se numara si celebra supa de pui ( eu prefer puiul de curte, are un gust aparte si e mult mai sanatos ๐Ÿ˜€ ) cu cativa catei de usturoi tocati in ea, e yummy yummy si ajuta la febra si desfundarea nasului. :X Marele dezavantaj este ca nu ma pot duce cu borcanul de supa la facultate, desi as manca supa asta nono stop ๐Ÿ˜ฆ Imaginati-va cum ar fi sa aveti curs si pe la jumatate sa va invadeze un miros de supa de pui si usturoi :)) parca nu e tocmai placut! ๐Ÿ˜€ Din cand in cand, mai beau si un ceai de frcute cald cu lamaie in el, care ma ajuta sa imi desfund nasul.

Asadar, in astfel de momente incerc sa ma conformez sa urmez sfatul medicului de a lua cateva suplimente naturale, care ajuta la intarirea sistemului imunitar si la tratarea si evitarea racelilor.

Dupa lungi dezbateri “seculare” ce au durat vreo 5,6 zile ๐Ÿ˜€ am ajuns la concluzia ca cei de la Hofigal au cateva suplimente foarte bune, pe care le pot cumpara de pe site-ul Dacic Cool la niste preturi foarte bune:

  • Hofimun: mi-a fost recomandat pentru a ajuta organismul sa se fereasca de infectii si chiar pentru scaderea colesteroului ( la fumatori aceasta problema a devenit tot mai frecventa ๐Ÿ˜ฆ );
  • Spirulina cu exatract total de catina: cu acest produs am o relatie mai veche :D. Tin minte ca mi-a cumparat mama o cutie prin clasa a 11a si bineinteles cum sunt eu ametita, nu am citit prospectul si am luat o pastiluta inainte de culcare. Aoleu, numai eu stiu ce greu mi-a fost sa adorm :)) m-am invartit pe toate partile patului si am reusit sa dorm vreo 3 ore, dar dimineata eram foarte fresh :)) Le iau dimineata pentru extractul de catina, care ajuta la energizare siย  spirulina pentru efectul antioxidant;
  • Uleiul de peste : Mi-a fost un aliant de nadejde in sesiune <3. A fost un fel de comandant pentru neuronii mei si m-a ajutat sa fiu concentrata mai mult timp si sa fiu mai relaxata ๐Ÿ™‚. M-a ajutat si cu scaderea tensiunii arteriale, cu care am probleme de prin clasa a 12a, mereu oscileaza ๐Ÿ˜ฆ , dar, cand iau ulei de peste, oscilatiile sunt foarte rare;
  • Salicilol Natural: este o aspirina naturala, car mi-a devenit cea mai buna prietena din weekend pana azi, cand raceala mi-a invadat organismul si am inceput sa am dureri de cap, dureri musculare si febra. Luni am crezut ca o sa raman intepenita pe scaun, aveam niste dureri musculare ingrozitoare, dar ,dupa ce amย  luat o pastiluta de Salicilol durerile s-au calamt semnificativ. ๐Ÿ˜€

Daca dati click pe denumirile produselor ajungeti la descrierea lor. Deasemenea, pe site-ul magazinului Dacic Cool veti gasi si preturile la care le puteti cumpara.

Si, daca urmariti pagina de facebook Dacic Coolย  o sa vedeti ca au foarte multe promotii interesante, de la mici cadouri pana la dublarea comenzilor! ๐Ÿ˜€

Intrebarea mea pentru voi este: ce remedii cat mai naturale pentru raceala si simptomele ei stiti? Niciodata nu strica sa avem mai multe optiuni, asa ca sunt curioasa cum va feriti voi de raceala de toamna. ๐Ÿ˜€

Va doresc multa sanatate, acum fug sa imi fac un ceai cald si sa-mi suflu nasul :D.

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , ,

8 thoughts on “Toamna Da, Raceala Ba!

  1. ioanaiuliana 24 October 2012 at 3:21 PM Reply

    Eu folosesc miere cu lamaie pentru gat in general… Sau se mai poate ceapa tocata pusa in miere si lasata putin asa pana lasa suc si apoi il bei pe ala, nu e chiar tare bun. Bunica mi-a spus ca asta e bun si de pus in nas pentru desfundat, dar cred ca ustura ca naiba.

    Like

    • Cossa 24 October 2012 at 3:22 PM Reply

      nu as avea curaj nici sa gust, dar sa imi pun in nas… ๐Ÿ˜ฆ

      Like

      • ioanaiuliana 24 October 2012 at 9:24 PM

        m-am asteptat la raspunsul asta… nici eu nu am incercat faza cu nasul, dar pentru gat e absolut genial… ๐Ÿ˜›

        Like

      • Cossa 24 October 2012 at 9:27 PM

        previzibila mai sunt :)) chiar sa stii ca azi m-a uruturat in gat ca naiba, maine, cand vin de la cursuri, trec la pus in practica leacuri ๐Ÿ˜€

        Like

  2. Maria Ana 24 October 2012 at 10:39 AM Reply

    Eu beau foarte multe ceaiuri de toate felurile, si in fiecare dimineata iau cate o lingurita de miere cu diferite fructe uscate, polen, propolis…

    Like

    • Cossa 24 October 2012 at 10:46 AM Reply

      interesant, trucul cu mierea nu-l stiam. multumesc! :*

      Like

  3. maiamarcu 24 October 2012 at 10:16 AM Reply

    Si eu cu supa multa de pui, si ceai am scapat de raceala de n ori!Nimic nu e mai de ajutor decat vitamine din mancarea potrivita!

    Like

Leave a Reply

