TAG: My Music


Buna ziua, dragile mele!

O noua saptamana a trecut si a venit weekend-ul, yey yey yey! ❤ Lasand la o parte faptul ca m-am pricopsit cu o raceala adusa de scumpul meu sot, va marturisesc ca sunt mega incantata de un tag pe care l-am descoperit la Ruxi: Music Tag! 😀

Ideea acestui tag este sa va prezint 14 melodii, care imi plac, care nu imi plac…. 🙂 Asadar, o sa incep cu intrebarile si raspunsurile: 😀

  1. Care este melodia ta preferata?
    Nu am neaparat o melodie preferata, aceasta se schimba de la sezon la sezon, dar este una pe care o ascult mereu de cativa ani si de care nu ma mai satur: Chris Brown – Deuces. Sunt o mare fana a lui Chris Brown si a muzicii R&B, nu m-as satura niciodata de melodiile lui:
  2. Cu ce melodie te-ai trezit astazi sau care a fost prima pe care ai auzit-o? In mod normal ma trezeste alarma telefonului, care este un piuit enervat, dar care reuseste sa ma trezeasca imediat. Astazi nu am avut avut alarma programata, dar m-a trezit sotul cand m-a sunat si ca ton de apel am Mossano – Una Serenata:
  3. Ce piesa asculti cand esti trista? Nu cred ca ascult o piesa anume, dar imi plac melodiile mai “liniste”, care nu au un bass puternic, dar au versuri puternice. 🙂 Una dintre aceste melodii as putea spune ca este Animal X – Doar TU si EU: 
  4. Care este cantecul care te caracterizeaza cel mai bine? Nu cred ca exista un singur cantec! :)) Sunt o persoana mai dificila si trec prin multe stari intr-o singura zi. Dar, daca ar fi musai sa aleg una singura, cu siguranta as zice Adele – TUrning Tables:   http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=dx7sLNyIeQk
  5. Care este melodia pe care o detesti? Aoleu, as fi vrut sa evit intrebarea asta pentru ca nu am un raspuns placut pentru multe dintre voi! 😀 Eu nu pot asculta muzica Innei, pur si simplu ma ia o durere ingrozitoare de cap cand ii aud vocea subtire la radio, e ca si cum ar zgaria cineva o tabla 😦 Daca ar fi sa aleg o melodie a ei care chiar nu mi-a placut as zice Sun is Up…..
  6. Ce melodie se asociaza cu primul tau sarut? Nu imi aduc aminte ce playlist aveam atunci, dar tin minte ca ascultam foarte des o melodie: Andra – Ramai cu mine. Nu avea videoclip pe vremea aceea, stiu ca a aparut dupa ceva timp :D: http://www.youtube.com/watch?v=qHmHxRs9clk
  7. Cu ce piesa ai asocia dragostea in viziunea ta? Ooo, very simple: Beyonce feat. Jay-Z – Crazy In Love:
  8. Cu ce melodie s-ar asocia viata ta peste 10 ani? Habar nu am, nu stiu daca voi fi profesoara, daca voi lucra in vreo banca sua firma….. 10 ani sunt destul de multi ca sa pot vedea prin ei s aimi dau seama cam cum m-as vedea atunci .Probabil as la fel de fericita alaturi de sotul meu, de toti prietenii si de familie. Atunci as alege Guess Who feat. Marius Moga – Tot Mai Sus:                                                                    
  9. Care este melodia ta preferata de care nu te saturi vreodata? Desi as raspunde la fel ca la prima intrebare, o sa mai aleg ” o preferata” si anume Mary J. Blige – Be without You <3, Este o melodie geniala, de care nu m-am saturat vreodata si o ascult emotionata de fiecare data:                                                          
  10. Stii vreo melodie in care se canta despre numele tau? Sunt cateva despre celalalt prenume al meu, dar nu imi plac. 😀
  11. Cu ce melodie ai asocia unul din visele tale? Intrebare destul de grea, dar as alege Ciara – Like A Boy :
  12. Care este melodia care iti ridica moralul? Nu am o singura melodie, pentru mine muzica in sinea ei este ceva ce imi ridica moralul, dar prefer si o melodie: Kelly Clarkson – Stronger:                       
  13. Care melodie o asculti ca fiind cea mai erotica din cate ai ascultat pana acum? Hmmmm, si aici am mai multe, dar  o sa aleg Enrique Iglesias – Ring My Bells:                                                  
  14. Cu ce melodie ai asocia indealul tau masculin? Pfff, intrebare grea…. nu cred ca m-am gandit vreodata la un astfel de raspuns si imi e greu sa raspund…. Probabil as alege Guess Who  – Decat Sa Minti pentru ca imi plac persoanele sincere si asa vreau sa fie si barbatul de langa mine:                                            

Cam atat cu tagul meu muzica! 😀 O sa-l dau mai departe tuturor perosoanelor care vor sa-l preia, ar fi interesant sa vedem si melodiile preferate ale celorlalte bloggerite 😀 .

Si cum sunt curioasa, o sa va intreb: care este melodia voasta preferata? 😀

Va pup, va imbratisez si va urez un weekend minunat!

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

4 thoughts on “TAG: My Music

  1. ioanaiuliana 21 October 2012 at 12:10 AM Reply

    Din ce melodii ai pus tu acolo imi plac foarte mult: Guess Who – Decat Sa Minti, Ciara – Like A Boy , Beyonce feat. Jay-Z – Crazy In Love.

    Si melodia mea preferata all time: Beyonce – I Was Here… ^_^

    Like

    • Cossa 21 October 2012 at 12:14 AM Reply

      eu nu-s asa mare fana beyonce, pe unele piese mi se pare ca suna a inna 😦

      Like

  2. maiamarcu 20 October 2012 at 8:44 PM Reply

    Ring my bells ring my bells.. :))

    Like

Leave a Reply

