UPDATE: Castigatoare Giveaway ThBoxes


Astazi deja este 8 octombrie si giveaway-ul in colaborare cu ThBoxes s-a incheiat de vineri. Imi cer scuze ca postez abia acum, dar am avut niste problem care au aparut pe npregatite si nu am putut amana rezolvarea lor.

Mentionez ca o sa extrag un singur numar, deoarece nu ati depasit pragul de 20 inscrieri. Au fost 17 inscrieri, dar nu toate valide. Au fost probleme ba cu like-urile, ba ca abonarea prin email, ba cu argumentarea….. Eu am scris fiecarei persoane in parte ce nu a respectat, dar nu cred ca reintrat cineva pe pagina sa verifice, poate doar 1,2 persoane cel mult.

In fine, nu vreau sa ma enervez pentru ca nu este cazul!

Asadar, au fost 17 inscrieri dintre care doar 15 valide, toate din Romania. De data aceasta am trecut cu vederea unde nu ati facut motivarea pe Facebook, dar ati facut-o pe blog. La urmatorul giveaway, care nu stiu cand va fi pentru ca am fost destul de  mahnita cand am vazut ca nu au fost  respectate regulile, nu voi mai trece cu vedrea nimic!

Lista este urmatoarea:

  1. Hermina
  2. Mihaela Ghelase
  3. Falcas Delia – Ana Maria
  4. Raluca Antonescu
  5. Ivan Janeta
  6. Tatiana Sorina
  7. Mitu Catalina
  8. Monika
  9. Deuta_01
  10. Buhas Ioana-Daniela
  11. BabyRalukutza
  12. Bianca Roxana Anitei
  13. Badara Ionela
  14. Larisa M
  15. Dulca Denisa

Am dat List Randomizer o data, apoi am extras un numar cu ajutorul lui Random: (click pe poze pt a mari)

Numarul noroc a fost 4, deci, conform numaratoarei din List Randomizer, este Buhas Ioana – Daniela. 🙂

Draga mea, in primul rand felicitari! O sa te rog sa ma contactezi pe emailul blogului sau pe pagina de facebook a blogului prin mesaj pana , hai sa zicem, miercuri seara, altfel voi extrage un alt numar din lista. O sa iti spun ce trebuie sa faci sa sa intri in posesia premiului.

Cele care nu ati castigat, dar ati fost fete cuminti si ati respectat regulile, va rog sa nu fiti suparate! O sa urmeze un alt giveaway, nu stiu cand, probabil cand imi va trece supararea cu nerespectarea regulilor si inscrierile multiple ( la mine, slava cerului, inca n-a fost cazul! ).

Va doresc o seara cat mai placuta in compania persoanei iubite,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , ,

5 thoughts on “UPDATE: Castigatoare Giveaway ThBoxes

  1. Hermina 9 October 2012 at 1:39 AM Reply

    felicitari

    Like

  2. Buhas Ioana Daniela 9 October 2012 at 12:46 AM Reply

    MULTUMESC DIN SUFLET! :*

    Like

    • Cossa 9 October 2012 at 9:57 AM Reply

      Ioana, ar fi perfect daca mi-ai lasa un mail sau un mesaj in care sa-ti pot comunica cum intri in posesia premiului…

      Like

  3. denisa 8 October 2012 at 9:14 PM Reply

    felicitari

    Like

  4. Larisa M 8 October 2012 at 7:07 PM Reply

    Felicitari, Ioana!

    Like

Leave a Reply

