TAg : My First Precious One – Primul/Prima


A trecut ceva vreme de cand am postat ultimul articol….. Ah, restantele astea, cum imi mananca ele timpul!…… 😀 Stiu ca promisesem o serie de tag-uri si am revenit cu acesta: Primul/ Prima.

Primul/Prima este un tag facut cu drag pentru ca am ocazia sa va arat primele mele farduri, carora le-am si jurat iubire vesnica si de care m-am despartit cu greu. 😀

Primul meu fond de ten: Pe acesta n-o sa-l uit niciodata! L-am folosit pana la ultima picatura, pana cand sticluta a ramas complet goala, as spune ca a fost un fond de ten perfect. Vorbesc despre un fond de ten Lacome, cumparat de mama pe la jumatatea clasei a 7a dupa ce tratamentul cu Zynerit imi afactase foarte mult tenul si nu mai scapam de roseata, asa ca intr-o  zi am refuzat categoric sa ma mai duc la scoala pentru ca toata lumea de pe strada si din tramvai se holba la tenul meu rosu ca focul. Bineinteles, mama a fost draqguta 😀 si mi-a adus  a doua zi o sticluta cu fond de ten, ma simteam in al 9lea cer, parca eram intr-o alta lume! :X Pana la sfarsitul clasei  a 7a a fost singurul produs pentru machiaj pe care-l detineam, dar de care eram foarte mandra! 🙂 Nu mai stiu exact cum se numea si nici sticluta nu stiu pe unde e, tin minte c ao pastrasem, dar stiu ca avea o forma mai “rotunjoara” si pompita.

Primul rimel: Primul rimel incercat de mine ( pe ascuns, bineinteles! ) tin minte ca era cel din portfardul mamei: Giordani Mascara parca se numea, tin minte ca era de la Oriflame si eram fascinata de cum ii alungea si intorcea genele dimineata 😀 Asa ca….. primul MEU rimel cumparat din proprii mei banuti si depozitatul in propriul meu portfard a fost tot Giordani Gold MAscara.

Primul creion dermatograf: Aici chiar ca nu gasesc cuvinte, pot doar sa spun … ADA!ADA – acele creioane mega rezistente si pigmentate, care tineau pe ochi multe ore erau preferatele mele, nu le-as fi inlocuit vreodata! :X  Am vazut ca mai toate bloggeritele de la noi au folosit celebrele creioane Ada. Si eu le ador si tin minte ca se gaseau greu in zona unde locuiesc eu si cand le-am gasit am cumaprat unul negru, unul verde, unul roz si unul albastru. 😀 Nu prea stiam eu sa el folsoesc si le foloseam rar, dar imi placea sa le aplic pe waterline si pe linia genelor si pe cel roz il foloseam si pe post de contur pentru buze.

Primul ruj: Primul meu ruj tin minte ca a fost cea mai mare descoperire din viata mea! 😀 Nu imi aduc bine aminte firma, Parca Trendy, dar nu sunt sigura, il cumparasem de la un chiosc cu cosmetice de la Victoriei prin clasa a 8a si il acveam cu mine in geanta oriunde ma duceam, era un fel de piesa care ma completa. 🙂 Arata cam asa:

Prima pensula: Wow, prima pensula cumparata de mine si nu folosita din ale mamei a fost ca o salvare pentru mine. :)) Tin minte ca imi cumparasem o pudra Miss Sporty si un blush Ruby Rose si buretelul si pensulica de al blush nu erau deloc bune. Asa ca m-am dus la un chiosc de pe langa piata si am gasit o pensula mai stufoasa, argintie parca sau bleu si o foloseam foarte mandra si pentru aplicarea pudrei si a blush-ului ca imi zisese mie vanzatoarea ca e buna pentru amandoua. Pretul fusese in jur de 5 lei si acum imi dau seama ce aspra era in comparatie cu cele de la Sigma, dar eu o adoram. :)) Dupa 2 spalari nu mai era buna de folosit si a hotarat mama sa-mi cumpere o pensula de la Oriflame din gama Giordani Gold.

Primul fard: La mine au fost primele farduri. 😀 Inainte de balul de terminare a clasei a8a am hotarat ca trebuie sa imi iau si eu niste farduri ca “sa ma colorez putin pe la ochi” :)) Am dat cu fuguta cu mama in Carrefour unde era stand Miss Sporty si mi-am cumparat 3 mono-uri: unul maro, unul roz deschis sidefat si unul gen gri – bleumarin. Mi-au placut foarte mult, aveau o textura usor cremoasa pentru un fard pulbere, se strangeau destul de greu in pliu si culorile erau frumos pigmentate.

Si cam acestea au fost primele mele produse pentru machiat, produsele care ma faceau fericita acum 6,7 ani. 😀 Dau si eu acest tag tuturor fetelor care vor sa il preia.

Si cum sunt curioasa din fire o sa va intreb: care au fost primele voastre produse de machiaj, va mai amintit de primul fard sau primul fond de ten? 🙂

Va doresc o saptamana minunata,

XOXO, Cossa

PS: nu uitati de giveaway-ul Thboxes!!!

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , ,

4 thoughts on “TAg : My First Precious One – Primul/Prima

  1. Oanna 17 September 2012 at 6:54 PM Reply

    Mamaa , ai avut fond de ten smecher de mica!

    Like

    • Cossa 17 September 2012 at 6:57 PM Reply

      :)) hai ca nu eram asa mica, intr-o luna implineam 14 ani. Noroc cu mama, eu n-as fi dat atatia bani pe el, dar s-a panicat in momentul in care m-am inchis in dormitor si am refuzat sa ma mai duc la scoala 😀

      Like

  2. andazelenca88 15 September 2012 at 9:28 PM Reply

    Hi, hi, vad ca ai pus poza mea. :)) Ador rujul ala, dar la mine in oras nu se gasesc!:(

    Like

    • Cossa 15 September 2012 at 9:59 PM Reply

      pai ai incadrat-o asa frumos ca nu m-ama btinut sa o preiau! 😡
      in bucuresti sunt vreo 3 chioscuri unde au, mama isi cumpara mereu rujuri trendy, ii plac pentru ca sunt cremoase, hidratante si au niste nuante de maro foarte frumoase. daca vrei, cand mai am drum in zona unde sunt chiscurile, iti cumpar si tie rujulete si ti el trimit 😀

      Like

Leave a Reply

