Tag: Liebster Blog Award


Am primit acest tag acum cateva saptamani de la Alina si, spre marea mea rusine, abia acum am reusit sa-l termin! 😀 By the way, va insit sa accesati blogul ei sa vedeti ce frumusica este si ce frumos scrie! 😀

Tag-ul este alcatuit din 2 parti si m-as bucura daca ati avea rabdare sa cititi raspunsurile mele pana la capat! 🙂

Cele 6 mari reguli sunt:

1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.
4. Nominalizeaza 11 persoane (+ link) care sa realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor si anunta-i.
6. Nu da tag-ul inapoi!

Imaginea:

11 lucruri despre mine:

  1. Sunt studenta la Facultatea de Matematica si Informatica, dar nu pot spune ca sunt fascinata de ea…. Dupa primul an am regretat enrom ca am ales facultatea asta, dar usor-usor am ajuns in anul 3;
  2. Sunt casatorita de 1 an cu un barbat minunat, exact sufletul care ma completeaza :D;
  3. Am 2 “super catei” (asa imi place mie sa-i numesc) si ii iubesc enorm, dar detest pisicile, mi se par pretentioase si als amult par prin casa;
  4. Ador sa ma machiez si sa incerc tot felul de stiluri, cand am pensula in mana ma simt libera si relaxata;
  5. Iubesc ciocolata amaruie, ingheatat si alunele! Daca nu m-as ingrasa cred ca as manca zilnic o combinatie intre cele 3;
  6. Detest, dar DETEST sa dac curatenie generala prin casa! imi ia 3 saptamani sa ma mobilizez si sa aranjez dormitorul cand vin Sarbatorile;
  7. Imi place sa citesc romane de dragoste si tratate medicale, inca regret ca eu si chimia am fost dusmani in liceu si nu am putut da la Medicina;
  8. Sunt singura la parinti si sunt fooooaaaarte rasfatata! 😀 De multe ori ma supar cand nu iese ceva cum vreau eu;
  9. Imi place la shopping, dar nu pentru probat haine, ci ma fascineaza mersul din magazin in magazin. In general, cumpar haine clasice si nu am probleme prea mari cu asortatul;
  10. am parul lung, des, ondulat-cret,fir gros si inchis la culoare si mereu trece prin diverse experimente ca bob lung,brunet,decolorat,indreptat, ombre;
  11. Si mi-am facut si eu ombre hair, pur si simplu nu m-am putut abtine! 😀 Ah, si port ochelari, dar imi plac si nu as renunta la ei nici moarta.

Raspunsurile la intrebarile Alinei:

1. Care este mancarea ta preferata si care este mancarea pe care o urasti?
Am zis si mai sus, ador inghetata 😡 si cred ca detest pestele, mi se face rau si cand simt miros de peste :9;
2. In ce oras te-ai nascut/locuiesti si unde te-ai duce daca te-ai muta?
M-am nascut in Bucuresti si aici am ramas. Nu cred ca as vrea sa ma mut undeva, poate doar o mica escapada la Milano.
3. Ce facultate ai terminat?
Este in curs, anul 3 Matematica si Informatica.
4. Activezi in domeniul in care ai terminat facultatea?
Nu stiu daca o sa merg la predat, dar inclin spre partea de economie si finante.
5. Faci sport? Ce sport si cat de des?
Nu prea mai fac sport, maia les de cand m-am ingrasat si orarul facultatii imi “mananca” tot timpul liber 😦 Imi place sa pedalez la bicicleta si sa fac Pilates.
6. Tii diete din cand in cand sau mananci constant “cu bun simt”?
Am momente si momente. Uneori tin dieta nasei mele, alteori gust din tot ce am in frigider.
7. Ce produs cosmetic, o piesa vestimentara si un tip de incaltari ocupa primul loc in preferintele tale?
Ador primerul Urban Decay, jeansii conici si balerinii din piele naturala.
8. Ce nu-ti lipseste niciodata din geanta?
Mereu am cheile si MACAR un rujulet 😀
9. Cat de des renunti la machiaj?
Doar cand stau acasa sau merg in vizite la rude mai batranicioase.
 10. Care este cel mai scurt timp in care poti fi gata pentru o seara de distractie (machiaj, imbracat, par)?
Cred ca 50-60 minute, dar injur toata noaptea. 😀
11. Ce obicei/trasatura de caracter/comportament/atitudine ai schimba la tine?
Poate faptul ca uneori sunt mult prea directa si multi au impresia ca ii jignesc daca imi sustin parerea ( argumentat, bineinteles!).
Intrebarile formulate de mine:
  1. In ce oras locuiesti si cat iti place/displace?
  2. Cam cat cheltui lunar pe haine si cat pe cosmetice?
  3. Ce produs cosmetic si-a castigat un loc in portfard si il recumperi cel mai des?
  4. Ce Facultate ai studiat/studiezi si ce impresie ti-a lasat?
  5. Esti genul de persoana care prefera aerul conditionat din masina sau eco si preferi mersul de bicicleta?
  6. In ce loc din lumea astati-ai dori sa traiesti tot restul vietii?
  7. Ce tip de incaltari porti si ce incaltari iti displac si de ce?
  8. Ce accesoriu nu iti lipseste din nicio tinuta?
  9. Ce ai tot timpul in geanta?
  10. Esti genul car eprefera machiajul mai.. .nude sau ceva mai indraznet?
  11. Fusta sau pantaloni,ce preferi?

Ce ziceti de raspunsurile mele, va regasiti macar in vre-unul dintre ele?

Am tot incercat sa “impusc din fetele care nu au completat tag-ul si o s-o rog si pe Cristina sa-l faca. Stiu ca ar trebui sa mai am inca 10 fete, dar majoritatea l-au facut, asa ca le invit pe cele care inca nu l-au onorat sa il prei. 🙂
Va doresc o zi minunata,
XOXO, Cossa
Tagged: , , , , , , ,

5 thoughts on “Tag: Liebster Blog Award

  1. […] Anca mi-a trimis un TAG foarte dragut: Liebster Award. L-am mai completat si in anii trecuti, link aici, dar cu alte […]

    Like

  2. D 25 August 2012 at 8:36 AM Reply

    si eu sunt un taaare rasfatata.. :)) de toata lumea..
    si imi pare rau sa nu ai dat la medicina.. 😦 eu trec acum anul 3 si sincer nu ma vad facand altceva.. 🙂 poate dupa ce termini cu mate-info dai la medicina.. daca iti place atat de mult 🙂

    Like

    • Cossa 25 August 2012 at 9:22 AM Reply

      cu siguranta nu, eu si chimia nu ne-am inteles de cand ne-am cunoscut, suntem un fel de inamici 😀 inca imi imaginez cum ar fi fost la chirurgie. cand as termina medicina as fi prea batrana ca s amai pot profesa in vreun domeniu :))

      Like

  3. Anais 23 August 2012 at 3:37 PM Reply

    Copilu’ rasfatat, mi-a placut tag-ul tau! O zi frumoasa! :*

    Like

    • Cossa 23 August 2012 at 6:15 PM Reply

      😀 multumesc mult, Alina! :*

      Like

Leave a Reply

