Reduceri si oferte pentru cosmetice de la Carrefour


In weekendul ce tocmai a trecut am fost cu al meu sot prin Carrefour la cumparaturi. Printre detergeni si mancare am dat o fuga si la raionul de cosmetice pentru a vedea ce oferte au si acolo, mai ales ca tot magazinul era plin de reduceri pentru toate categoriile de marfa.

Ce mi-a atras privirea de cand am intrat pe raion a fost un set de la Elmiplant format din Lotiune tonica si demachaint, ambele din gama cu nectar de gutuie la pretul de 11 lei. In mod normal cam atat costa doar lotiunea tonica si am luat si eu un set, fiind o mare fana a produselor Elmiplant 😀 si Lotiunea Tonica inca ramane preferata mea, puteti gasi review aici. Din aceeasi gama cu Nectar de Gutuie si Vitamina E folosesc si Crema de fata pentru ten normal/mixt, review gasiti aici.

La raft mai puteti gasi inca 2 seturi la oferta, unul tot  Elmiplant, celalalt de la Bioten.

Tot de la Elmiplant puteti gasi un set format din Crema Anitirdde zi cu SPF 15 + Crema antirid pentru noapte la pretul de aproximativ 20 lei. Nu am retinut pretul exact pentru ca m-am uitat la toate produsele de acolo si chiar nu imi amintesc pretul exact.

Din gama Bioten am vazut un set format din Crema Nutritiva cu extract de miere + Servete Demachiante din aceeasi gama la pretul de aproximativ 11 lei.

Deasemenea, am vazut o oferta foarte interesanta la cartile verzi de la Adevarul: 4 lei o carte! Am profitat de ocazie si mi-am cumparat si eu 2 din cele pe care le am lipsa! Am vazut ca erau Moby Dick, Ultimul Mohican, Shogun, Papillon si alte titluri pe care nu am reusit sa le retin. 😀

Ce spuneti, sunt tentante ofertele de la Carrefour? 🙂

Va doresc o saptamana minunata,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , ,

4 thoughts on “Reduceri si oferte pentru cosmetice de la Carrefour

  1. D 24 August 2012 at 7:06 PM Reply

    super tentante ofertele.. mai ales la carti.. sper sa le prind si eu 🙂
    te astept si la mine
    p.s. te-am adaugat in blogroll

    xoxo
    D.

    Like

  2. Roxx 22 August 2012 at 12:17 PM Reply

    Chiar foarte tentante:d

    Like

Leave a Reply

