Putin Din Stilul Meu De Viata

Incep acest articol prin a ura “La multi ani!” tuturor celor care poarta numele de Maria sau derivate, multa sanatate, fericire si tot ce va doriti sa se implineasca!

sursa: triluliu.ro

Revenind la articol…. Inital era mult mai lung, dar am hotarat sa-l modific dupa ce am vazut ca era cam plictisitor. Nu stiu cat de beauty related o sa considerati voi ca este, dar motto-ul meu este “FRumusetea vine din interior” si azi ma simt mai fericita, mai… frumoasa 🙂 De ce?

Azi m-am urcat pe cantar dupa 2 saptamani de dieta ( nu infomentare, ci numai mancare sanatoasa), dupa 2 luni de renuntat la fumat si o saptamana de Hip Hop Abs  am vazut ca am slabit 3 kg din cele 13 pe care mi-am propus sa el dau jos! 😀 Nu vreau sa sune a jurnal de dieta, ci am vrut sa impartasesc cu voi cat de fericita ma simt ca am facut primii pasi catre silueta pe care o aveam inainte sa dau Bac-ul si admiterea la facultate. 😀

Nu am tinut diete drastice si nici nu am de gand sa tin pentru ca oricum nu am un corp tocmai sanatos, doar am renuntat la sucuri, carbohidrati, prajeli si dulciuri. O inghetata la 2,3 zile consider ca este suficient pentru a-mi potoli pofta de dulce, 2,3 litri de apa pe zi si o cafea dimineata sunt suficiente pentru a ma hidrata pe tot parcursul zilei. Despre mancare am zis la ce am renuntat si m-am orientat foarte mult pe legumele care cresc la noi in gradina. 🙂 Vreau doar sa raman al fel de motivata s ama tin de Hip Hop Abs si sa fac macar o data la 2 zile cand nu am timp sa fac zilnic cate 30 minute. 🙂 Ah, si as mai adauga ca mi s-a mai schimbat si aspectul tenului ( intr-un sens bun! ) de cand am renuntat la mancarea “grea”.

Cam atat am avut de spus, sper ca nu v-am plictisit prea tare! 😀 si am o intrebare catre toate cititoarele mele: voi ce motda de slabit aveti, dar metoda care a dat rezultate?

Va pup, va imbratisez si va doresc o zi minunata,

XOXO, Cossa

 

Tagged: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

