Review: Fond de Ten High Performance de la Farmasi


Buna ziua, dragile mele cititoare!

Pentru articolul de astazi am pregatit un review la un fond de ten pe care l-am tot folosit in ultima perioada si de care sunt foarte multumita. Dupa cum spune si titlul este vorba despre fondul de ten Antiaging & Skin Perfecting High Performance de la Farmasi in nuanta 03 pe care l-ati putut vedea in postarea cu Preferatele Lunii.

In general nu folosesc fonduri de ten cu acoperire prea mare, deoarece tenul meu are tendinta de a se ingrasa mult mai repede si parca incepe sa arate ca o masca pana si cu pudra. Am ales acest fond de ten dupa ce am terminat tratamentul cu Brevoxyl si am simtit nevoia de a folosi ceva cu acoperire mai mare in zonele in care tenul inca mai era sensibil.

Descrierea produsului:

” Farmasi fond de ten performant este un fond de ten lichid, usor, ferm ce contine ingrediente impotriva imbatranirii.Confera un machiaj de durata. “

Parerea mea:

  • Desi nuanta 03 pare destul de deschisa, se adapteaza foarte bine culorii tenului;
  • Se dozeaza prin apasarea unei pompite si cred ca 2 apasari ajung pentru acoperirea intregului ten;
  • Are o textura fluida si poate fi foarte usor aplicat cu pensula stipple, flat sau chiar cu degetele si merge chiar in 2 straturi fara a arata ca o masca si fara sa incarce tenul;
  • Pe el scrie “Full coverage”, dar pe tenul meu am vazut ca are o acoperire medie si poate ascunde unele urme lasate de acnee;
  • Matifiaza tenul, dar nu il usuca si nu il incarca. Dupa matifiere lasa o usoara luminozitate;
  • Nu aluneca pe timpul zilei de pe ten si oxideaza destul de greu sau cel putin asa a fost in cazul meu;
  • Sticluta este practica si poate fi depozitata cu incredere in portfard sau in dulapiorul cu cosmetice si pare destul de rezistenta, nu cred ca se sparge prea usor;
  • Nu pot spune exact dupa cate ore apare sebumul, caci eu mereu aplic pudra, dar pot spune ca a tinut cu pudra cam 12 ore ( lucru testat acum cateva saptamani la o nunta );
  • Merge aplicat peste baza de machiaj si crema de fata fara a oxida si fara a provoca aparitia sebumului. L-am folosit peste Normaderm, o crema matifianta de la Oriflame si chiar peste crema Elmiplant si de fiecare data a rezistat eroic, chiar si in zilele caniculare din Bucuresti :D;
  • Are un miros discret , dar placut care dispare in momentul in care incepeti sa il aplicati;
  • Este destul de rezistent la transfer si incepe sa “plece” pe telefon abia dupa cateva ore;
  • Cat despre ingredientele antiageging…chiar nu pot spune daca au efect sau nu pentru ca nu am INCA! probleme cu ridurile, daca il va incerca cineva cu astfel de probleme cu siguranta voi veni cu un LE si va voi spune concluziile.

Ambalaj: Sticluta de 30 ml cu pompitza pentru dozare;

Textura: Fluid;

Pret: intre 30 – 35 lei, depinde de magazin.

Ingrediente:

Eu l-am cumparat din Bazar Express de la magazinul unde exista si stand essence si a costat 35 lei, dar am vazut la standul din Cora Lujerului 33 sau 32 lei.

Per total imi place, pot spune ca pentru tenul meu este un fond de ten bun si cu siguranta il voi cumpara!

Voi l-ati incercat? Ca parere aveti, este un fond de ten care se ridica asteptarilor voastre sau v-a dezamagit?

Va doresc o dupa amiaza cat mai placuta,

XOXO Cossa

Daca v-a placut acest articol ma puteti urmari si pe Facebook – Bloglovin – Twitter Instagram.

Tagged: , , , , , , , , ,

4 thoughts on “Review: Fond de Ten High Performance de la Farmasi

  1. Corryy 30 April 2014 at 4:55 PM Reply

    Daca e rezistent ore bune l-as incerca si eu. Sa vad unde il gasesc. Oare in Afi e stand Farmasi,stiicumva?

    Like

    • Cossa 1 May 2014 at 6:51 AM Reply

      Buna! In Afi nu cred ca e stand Farmasi sau inca nu am descoeprit eu unde sa fie. In Cora Lujerului e un stand destul de mare sau la Piata Crangasi.

      Like

  2. Alexantza 13 August 2012 at 11:48 AM Reply

    Si eu ii pregatesc review-ul de saptamani intregi :)) E preferatul meu!

    Like

    • Cossa 13 August 2012 at 12:00 PM Reply

      si eu am stat ceva pana l-am terminat pentru ca vroiam sa vad cum se comporta pe canicula 😀 mi se apre un fond de ten bun la un pret suepr ok! 😀

      Like

Leave a Reply

