Preferatele Lunii Iulie, 2012


Din seria “mai bine mai tarziu decat niciodata!” iata ca public si eu lista cu produsele mele preferate in luna iulie As putea spune chiar ca-i o mini lista, tinand cont ca nu m-am machiat prea des si nu am mai avut asa mari probleme cu tenul.

O sa incep cu cremele:

  • Emulsie pentru plaja Cosmetic Plant SPF 30 rezistenta la apa – Am si cu SPF 50, dar am uitat sa o pun in poze 😀 Din punctul meu de vedere, este cea mai buna lotiune cu SPF din cate am incercat pana acum! Are ulei  de catina si de masline in compozitie si lasa pielea catifelata si elastica, se absoarbe repede, nu este grasa si are un miros discret, dar placut, l-as asemana cu mirosul ulei de masline extravirgin;
  • Lotiune de Corp Balea Young cu aroma dulce – O lotiune de corp cu un miros mai degraba de glicerina, decat dulce, dar tocmai pentru glicerina din compozitie am si cumparat-o si am folosit foarte des cat am fost la mare si acum o folsoesc seara, dupa dus. Are o consistenta usoara si hidrateaza foarte bine si se mentine destul de mult pilea fina si elastica.
  • Crema de fata Elmiplant cu nectar de gutuie & vitamina E –  O crema pe care am folosit-o dupa plaja, cand tenul meu a cerut hidratare si nimic mai mult! Daca vreti sa citit mai mult despre ea, gasiti review aici.

Despre machiaj nu pot spune ca am multe produse de aratat pentru ca am preferat sa nu ma machiez in zilele in care am stat acasa. Ce pot eu sa va arat din ce am folosit cand am fost la o nunta si cand am mai iesit in oras sunt:

  • Trusa Sleek Me,Myself & Eye – O trusa pe care mi-am dorit de cand a venit  primavara si pentru care ii multumesc din suflet Clarrei!  Este o trusa colorata, ideala pentru un machiaj pe timp de vara!
  • Pudra Iluminatoare No7 de la Boots – De departe e preferata mea si vreau sa ii multumesc Cristinei pentru ca o am! 😀 Imbina perfect o nuanta soft de roz cu alb si da tenului un aspect radiant, sanatos si foarte chic! 😀 De cand am primit o folosesc de fiecare data cand ma machiez si nu cred ca as inlocui-o cu alt produs prea curand!
  • Rimel Wonderlash Mascara de la Oriflame – Un rimel pe care il tot recumpar de cativa ani si revin la el de fiecare data pentru ca stiu ca nu da gres cu genele mele! Arcuieste, alungeste si da volum exact cand am nevoie, fara sa curga si sa faca mizerie in urma lui!
  • Oja essence 92 better late than never – Puteti gasi NOTD aici. E o oja care a captat cateva priviri pe plaja si admiratia unor fetite in parc! 😀
  • Primer Potion Urban Decay nuanta SIN – Il folosesc cu precadere vara pentru ca este usor sidefat si da un aspect satinat fardului de pleoape, o usoara luminozitate ochiului si rezista  la temperaturi de 40 grade Celsius. Review gasiti aici.
  • Creion de ochi Very Me Double Trouble in nuanta Electric Purple – Swatch gasiti aici. La machiajele de vara am preferat sa renunt la conturul negru si am folosit acest creion de la Oriflame.
  • Ruj de la essence 44 almost famous – Un ruj cremos intr-o superba nuanta de rosu  – corai, care rezista o ora, doua pe buje si hidrateaza in acelasi timp. Thanks again, Moony! 😀

Si cam atat cu produsele mele din luna iulie, poat eo sa am mai multe de prezentat in august.

Ce spuneti, am vreun produs preferat si de voi? Cam ce ati folosit cel mai des in luna iulie?

Pana la urmatorul articol va doresc un weekend cat mai placut si multa racoare,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

One thought on “Preferatele Lunii Iulie, 2012

  1. Andreea A. 16 August 2012 at 11:53 PM Reply

    Am si eu rujul si-mi place la nebunie!

    Like

Leave a Reply

