TAG: Ce Ascund In Geanta Mea!?! :)


Am tot vazut de 2,3 saptamani ca circula prin blogosfera un tag foarte dragut: Ce-i prin geanta mea? si am hotarat sa-l fac si eu dupa ce am vazut gentuta super draguta a lui Sadie 😀

Pe timpul verii prefer gentutele cat mai mici si practice pentru ca am o problema cu coloana si cu cat geanta mea este mai mare, cu atat pun mai multe chestii inuntile in ea si seara zac de dureri de spate plus ca niciodata nu gasesc in ea fix ce am nevoie, trebuie sa caut 10 minute dupa telefon sau pix sau chiar o rastorn ca  sa mai scutesc timp.

Gentuta pe care am ales-o sa o prezint in tag imi este foarte draga! ❤ Am primit-o acum 2 saptamani de la mama si o port zilnic, mi se pare foarte practica, incapatoare pentru dimensiunile ei si cu un aer usor vintage.

Cam asa arata:

Continutul:

  Am ales sa incep cu ce e mai “necesar” pentru mine: portofelul, telefonul si o agrafa mare de prins parul.

Portofelul nu este unul scump, l-am cumparat acum 4 ani de la o taraba pentru ca ramasesem fara si mi-a placut ca are multe buzunare inauntru.

Telefonul am grija sa-l tin in husa pentru ca l-am primit cadou de ziua mea si nu as vrea sa-l distrug prea curand, imi palce prea mult ca sa raman fara el.

Si mai am o agrafa de par stil gheara ( asa imi place sa le numesc eu 😀 ). Pe caldurile din vara asta mi-a fost de un real ajutor sa imi prind parul repede si intr-un stil mai fancy. 😀

      Mai port la mine un pachet de servetele uscate, la cele umede am renuntat dupa ce s-au scurs pur si simplu pe cursurile mele  dupa ce am apasat pe geanta din greseala.

Am si cheile de la casa cu un breloc cusemnificatia  numelui meu  si unul cu ceva legat de renuntatul la fumat.

Port si biletele post it colorate pentru ca  niciodata nu stii cand ai nevoie sa scrii ceva si nu mai ai baterie la telefon sau nu-l gasesti sau vorbesti la el 😀

Si o bricheta pe care nu stiu de ce o tin in geanta, mai ales ca nu mai fumez de ceva timp, dar eu tot o car dupa mine :D.

Pe partea de cosmetice nu am foarte multe la mine, doar un gloss ultra rezistent No7 de la Boots, batonul corector Oriflame si un ruj intr-o nuanta de roz destul de rezistent no name.

Glossul are 2 parti, una fiind cea care are culoarea si cealalta luciul si este in nuanta Nectar.

Corectorul este cel jumatate verde pentru cosuri si jumatate maro pentru cearcane si acoperire.

Rujul e no name si imi place foatre mult, este pigmentat si culoarea rezista destul de mult pe buze!

Cred ca ati observat ca nu am oglinda in geanta 😀 pai, nu am pentru ca ma rujez in ecranul telefonului. Stiu ca nu este frumos, dar mereu ma trezesc cu ele sparte si mi se umple geanta de cioburi.

Nu ma intrebati de unde este cumparata geanta si cat a costat pentru ca nu stiu! Pot sa va spun ca este din piele naturala si are o bretea cu care poate fi purtata pe umar, este detasabila si poate fi inlocuita cu una mai lunga.

Si cam acestea sunt “comorile” din geanta mea, le invit si pe Ana, Rally,  Kleo , Cristina sa faca acest tag cat si pe fetele care nu au apucat sa il faca!

Ce parere aveti despre gentuta mea? 😀 Voi ce comori ascundeti in posetele voastre?

Pana la urmatorul articol va doresc multa racoare,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , ,

13 thoughts on “TAG: Ce Ascund In Geanta Mea!?! :)

  1. Irina 14 August 2012 at 12:36 PM Reply

    Faorte draguta gentuta ta, mica si incapatoare 🙂
    Am facut si eu postul asta, daca te intereseaza iti las un link direct http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=3203833008725660520#editor/target=post;postID=8063296588008165246
    Pupici :*

    Like

  2. Anais 3 August 2012 at 5:25 PM Reply

    Hey! Sper sa onorezi si tag-ul de pe blogul meu! Mi-ar placea sa citesc raspunsurile tale!

    Weekend frumos! Alina

    Like

    • Cossa 3 August 2012 at 10:27 PM Reply

      cu siguranta ca o sa-l fac si eu , e tare dragut si las aun pic imaginatia sa zboare! 😀 Un weekend cat mai placut si tie! :*

      Like

  3. Raluca L.C. 31 July 2012 at 10:09 PM Reply

    Ce draguta e geanta! Multumesc tare mult pentru tag! Te pup!

    Like

    • Cossa 31 July 2012 at 10:12 PM Reply

      mersi, raluca! :* abia astept sa vad ce iei si tu dupa tine in geanta 😀

      Like

  4. Sadie 31 July 2012 at 7:24 PM Reply

    Imi place geanta ta, eu am o problema cu gentile/incaltamintea neagra vara pentru ca le port in tot restul anului in aceasta culoare. Asa ca vara merg pe alb sau crem, ca sa se asorteze mai usor.
    Ma bucur ca ai acceptat provocarea!

    Like

    • Cossa 31 July 2012 at 7:33 PM Reply

      eu planuiam sa-mi cumpar una maro, dar pe aceasta am primit-o de la mama si ea habar nu avea ce culoare vreau, asa ca a ales negru si o s-o port pana spre iarna.incaltamintea neagra nici pe mine nu ma atrage, mi se pare ca arata ciudat.

      Like

  5. Irina 31 July 2012 at 2:09 PM Reply

    Chiar frumoasa foc gentuta 😡 Cred ca o sa fac si eu tagul asta, ca e interesant :d

    Like

    • Cossa 31 July 2012 at 2:11 PM Reply

      multumesc! :* chiar te invit sa-l faci si tu, abia astept sa vad ce ascunzi 😀

      Like

  6. Roxx 31 July 2012 at 1:25 PM Reply

    frumoasa gentuta

    Like

Leave a Reply

