Preferatele Lunii Iunie, 2012


Credeam ca nu mai scriu articolul acesta, ba am uitat, ba n-am avut timp, ba m-am luat cu altceva…..dar azi am zis sa-l termin si sa public produsele mele preferate din luna inie, 2012. 😀

Am si o scuza pentru lipsa de pe blog si pagina de Facebook: 😀  am fost in vacanta sau concediu, cum vreti voi sa-i spuneti, cu sotul pe litoral si m-am relaxat, am revenit cu forte proaspete, gata de scris pe blog si de a incepe munca la lucrarea de licenta! 🙂

Nu pot spune ca s-au schimbat prea mult preferintele mele fata de cele din luna mai, mai ales ca in perioada sesiunii nu am prea iesit din casa si nu m-am machiaj, m-am ocupat mai mult de ingrijirea tenului si a parului.

Am fost foarte incantata de gelul de curatare de la Vichy, este un produs care curata bine si, cu toate ca este abraziv, este suficient de fin incat sa nu irite tenul. Un al doilea produs care mi-a placut este Samponul pentru par uscat de la Elseve, un sampon care curata, descurca parul, il lasa stralucitor si miroase foarte bine, urmeaza review 😀 Al treilea produs este destinat tot ingrijirii parului si este Masca pentru par Kallos Latte, review gasiti aici.

 

Cat despre machiaj nu am multe produse de prezentat, sper sa ma machiez mai mult luna aceasta si sa imi fac curaj si sa va arat si voua macar unul din machiajele mele 😀

Primul produs de machiaj este Paleta Heaven and Earth de la MUA, ce contine culori neutre, niste bejuri si marouri foarte dragute, ideale pentru un machiaj de mers la examene 😀 Cel de-al doilea produs este Very Me Fat Lash Mascara de la Oriflame, un rimel bun, cu o pensula foarte practica si la un pret accesibil. Si cel de-al treilea produs este un ruj foarte drag mie: Supershine 523 de la Flormar intr-o nuanta nici prea puternica, nici prea discerta de portocaliu, ce hidrateaza buzele si  nu este lipicios.

Si cam atat cu produsele mele preferate din luna iunie! Voi ce produse ati mai descoperit, cu preferate aveti? Daca vrei sa fac review pentru produsele prezentate, va rog sa-mi spuneti! 🙂

Va doresc o zi cat mai racoroasa,

XOXO, Cossa!

 

 

 

 

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

One thought on “Preferatele Lunii Iunie, 2012

  1. COryy 1 October 2013 at 8:35 AM Reply

    si paleta asta de la MUA imi place, cred ca m-as machia mai des daca as gasi si la o paleta cu nuante asa frumoase.

    Like

Leave a Reply

