NOTD: Is It Green? Trendy si Flormar


Neatza! Cum ati inceput noua saptamana? Se pare ca revine canicula cam in toata tara, cred ca o sa incepem sa ne topim ca untul cat de curand….

Pentru azi am pregatit un NOTD cu o oja care m-a cucerit de la prima aplicare 😀 Este genul de nuanta pe care o s-o port mai toata vara! 🙂

Este vorba despre Brilliant Enamel 66 de la Trendy! ❤ Dupa cum am zis si mai sus si o sa ma repet, este genul de oja pe care am indragit-o de la prima aplicare!

De ce mi-a placut asa mult!?  Pe langa faptul ca este o nuanta superba de verde., vernil as zice eu, dupa doar 2 straturi acopera foarte bine si are un aspect “lucios”, ca si cum as fi dat cu lac peste.

Cat despre rezistenta nu am observat nimic deosebit fata de ojele pe care le folosesc de obicei. Rezista cam 4 zile fara base si top coat. A cincea zi a inceput usor sa sara de pe unghia degetului aratator.

Am vazut ca din punct de vedere al uscarii e mai… speciala 😀 Adica se usuca super repede pe unghii, nu a fost nevoie sa folosesc spray-ul pentru uscare rapida, ceea ce pentru mine e un mare plus, tinand cont ca am niste oje care se usuca dupa 20,30 minute….

Am descoperit-o saptamana trecuta la Bazar Express ( unde este si standul essence) si a costat 7,5 lei o sticluta de 14  ml. Presimt ca o sa ma tina toata vara si toamna cantitatea asta! 😀

Si cum sambata am fost la piscina si am zis ca e cazul sa faca ceva mai strident pe unghii, am apelat la oja crapacioasa Grafitti de la Flormar pe galben:

Voi ce oje ati mai descoperit in ultima vreme? Va tenteaza genul acesta de nuanta?

Va doresc o saptamana minunata, fug sa ma ocup de bagaj,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , ,

5 thoughts on “NOTD: Is It Green? Trendy si Flormar

  1. Corryy 30 April 2014 at 5:17 PM Reply

    Ce culoare frumoasa,un turcoaz minunat! ❤

    Like

    • Cossa 1 May 2014 at 6:50 AM Reply

      Si mie imi palce mult de tot si mise pare foarte potrivita in perioada aceasta! 🙂

      Like

  2. […] O manichiură într-o nuanţă asemănătoare v-am arătat aici. […]

    Like

  3. ioanaiuliana 2 July 2012 at 8:05 PM Reply

    se vede foarte bine… poate ar trebui sa incerc si eu… 🙂

    Like

    • Cossa 2 July 2012 at 8:06 PM Reply

      pe mine m-a atras imediat culoarea :X
      vazusem o nuanta asemanatoare la Dior si am cautat vreo 2 saptamani ceva care sa semene 😀

      Like

Leave a Reply

