Preferatele Lunii Mai


Am tot vazut prin blogosfera ca acest tip de postare este foarte citit si abordat de majoritatea bloggeritelor, asa ca am zis sa incep si eu de luna acesta sa va arat ce produse si-au castigat un loc special in portfardul meu! 😀

O sa incerc sa ma rezum la cateva produse, pe care le-am folosit cat mai des in ultima luna.

In materie de oja am purtat 2 culori: una pentru perioada cursurilor, una pentru sesiune 😀 Prima este “I Want That” 90 de la essence, este o superba nuanta de roz zmeuriu, m-am idnragostit de ea de cum am vazut-o la stand 😀 urmeaza sa fac i un NOTD cu ea; a doua oja este Flormar M125, v-am aratat NOTD aici si pot spune ca e o oja discreta, ideala pentru purtat in perioada examenelor sau pentru iubitoarele de oje in culori cuminti. 😀

Pe partea de machiaj am fost super incantata de fondul de ten High Performance de la Farmasi, blush-ul Oriflame Beauty in nuanta Classic Rose, mascara Scandaleyes de la Rimmel cu swatch si review aici si rujul Oriflame Beauty Colorfull pentru volum in nuanta Vibrant Rose 😀

Ca si cosmetice pot spune ca am folosit foarte des Normaderm de la Vichy, o crema care imi place super mult ( impresii aici ), lotiunea de corp de la petite Provence ( review aici ) si Samponul cu Ulei de Trandafir de la Manufaktura (review aici).

Cam acestea sunt produsele mele “de suflet” pentru luna mai. Voi aveti vreun produs preferat, v-a atras ceva atentia mai mult in luna precedenta?

Va pup si va imbratisez,

XOXO, COssa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 thoughts on “Preferatele Lunii Mai

  1. […] Pentru articolul de astazi am pregatit un review la un fond de ten pe care l-am tot folosit in ultima perioada si de care sunt foarte multumita. Dupa cum spune si titlul este vorba despre fondul de ten Antiaging & Skin Perfecting High Performance de la Farmasi in nuanta 03 pe care l-ati putut vedea in postarea cu Preferatele Lunii. […]

    Like

  2. […] Pentru articolul de astazi am pregatit un review la un fond de ten pe care l-am tot folosit in ultima perioada si de care sunt foarte multumita. Dupa cum spune si titlul este vorba despre fondul de ten Antiaging & Skin Perfecting High Performance de la Farmasi in nuanta 03 pe care l-ati putut vedea in postarea cu Preferatele Lunii. […]

    Like

  3. mihaela gisca 5 June 2012 at 8:23 PM Reply

    Si mie imi place crema Normaderm de la Vichy…o sa revin cu un review cat de curand!!!

    Like

  4. Sunshine 2 June 2012 at 9:42 AM Reply

    Foarte interesante produsele.
    M-ar interesa un review la fdt Farmasi , te rog mult:o3
    :*:*

    Like

    • Cossa 2 June 2012 at 9:54 AM Reply

      Promit sa-i fac, dar nu acum, sa termin sesiunea si ma apuc de review si pentru el 😀

      Like

Leave a Reply

