Wishlist de Vara Part 2


Yuhuu, azi este 31 mai, de maine vine oficial VARA :X Ma rog, cred ca va veni doar calendaristic, caci in Bucuresti jumatate de zi este senin si frumos, jumatate de zi ploua….. 😦

Dupa cum am scris in articolul despre haine, iata ca public si partea a doua a wishlistului meu de vara pentru ssezonul vara 2012 😀 Mentionez ca aceasta parte o sa fie dedicata produselor de make-up si ingrijire.

O sa incep cu categoria MACHIAJ. Nu sunt multe produse, as vrea cateva farduri in culori mai vesele si cateva rujuri mai indraznete, parca incep s ama plictisesc de celebrele mele rujuri in nuante de roz pastel 😀

1 . Trusa in editie limitata PPO Me, Myself  & Eye de la Sleek. Are 12 culori, dintre 6 colorate in nuante mai indraznete.

2. Daca tot sunt eu hotarata a trec la un stil mai colorat, imi trebuie si 1, 2 blushuri in nuante ceva mai indraznete, care sa completeze lookul pe care vreau sa il am. Mi-au atras atentia 2 blushuri de la sleek in 2 nuante superbe si indraznete. Este vorba despre Pomegranade si Flamingo. Pot spune ca a fost love at first sight! :)) Mi-au placut tare mult!

Flamingo

3. Si daca iubesc, dar o iubire nebuna simt pentru acest produs ( e clar, am luat-o razna 😀 ), iubesc PUDRA ILUMINATOARE! :X E genul de produs pentru machiaj pe care l-am descoperit cu mult dupa ce am inceput sa ma machiez, dar nu ma pot desparti de el! Am ajuns la concluzia ca nimic nu arata mai bine ca doi obraji iluminati si sa nu mai spun si ca, prin iluminare in anumite zone ale tenului , putem ascunde defectele! Pana acum am folosit Pudra Iluminatoare Giordani Gold de la Oriflame, dar e pe duca si am tot asteptat sa reapara la reducere, caci n-as vrea sa dau 80 de lei pe ea…. Daca n-o sa mai apara, am mai ochit cateva iluminatoare de la Boots, Farmasi, perlele iluminatoare de la Avon, iluminatorul pentru fata si corp de la Sleek etc…. Am de unde alege, trebuie sa-mi fac timp intr-o zi sa merg si sa cvolind magazinele! 🙂

4. Nu sunt o mare fana a glossurilor, de fiecare data cand sunt data cu gloss pe buze am norocul de a bate vantul, asa ca tot glossul meu este imprastiat de vant pe ochelarii mei …. Am ales sa ma indrept mai mult spre rujuri! La ultima  vizita a Standului essence am observat ca au niste nunate de ruj superbe, ideale pentru vara si pentru cele care iubesc buzele colorate 😀 Bineinteles, au si rujuri in culori mai cuminti, dar eu mi-am propus ca vara aceasta sa fiu mai colorata! 😀 Imi mai plac si rujurile pentru volum de la Oriflame, am deja 2 si sper sa imi maia chizitionez macar 2 pentru sunt pur si simplu niste culori superbe si rezista pe buje, mai ales ca dau s putin volum buzelor 😀 Nu stiu de ce, dar presimt ca vara aceasta o sa domine coraiul pe buzele mele! :))

5. SA zicem ca am terminat cu partea de machiaj, desi nu sunt ferm convinsa ca vreau doar atat :)) si sa trec si la partea de cosmetice. Aici nu prea am nevoie de multe lucruri, mereu am grija sa-mi cumpar un produs nou inainte sa se termine cel pe care il am acasa. Momentan am nevoie de o crema anticelulitica, pe care sa o folosesc in paralel cu exercitiile fizice si o sa ma indrept spre cea de la Elmiplant sau Revicel, depinde pe care o gasesc prima in magazine; imi mai trebuie o lotiune de corp cu autobronzant in ea, am citit pe undeva ca au retras-o pe cea de la Dove,care era preferata mea, am folosit-o vreo 3 veri…. trebuie sa merg sa vad ce pot lua in locul ei, era o lotiune dementiala pentru pielea mea alba 😦 ; o crema pentru calcaie ; un spray protector pentru par, dar, daca nu gasesc o sa raman la keratina lichida si un unt de corp super parfumat, care sa hidrateze si sa-si mentina aroma pe piele o intreaga zi 😀 ah, si as mai avea nevoie de o crema de fata cu SPF marisor ( asta daca vor inceta ploile vara asta… ) si cred ca o sa ma indrept spre Crema Ultraprotectoare de la Gerovital cu SPF 50, gama Aslavital.

Si cam atat cu cosmeticele si fardurile,sper ca nu v-am plictisit prea tare,  o sa incerc sa fac si partea a treia cu accesorii si incaltaminte! 😀

Later edit: Sunt atat de ametita, incat am uitat sa mentionez 2 produse cu care ar fi trebuit sa incep articolul: Bb creams si Sleek Pout Paint. Ce pot sa mai spun eu despre BB Creams?! decat ca astept sa apara in farmacii BB Cream de la Boots, disponibile in 3 variante pentru 3 tipuri de ten. Despre Pout Paints de la Sleek o sa spun doar ca sunt niste “rujuri” cu tenta de  ” vopsea” (scuzati comparatia, dar chiar nu gasesc un cuvant potrivit) ce tin pe buze ore bune fara sa se intinda sau sa se sterga din intensitatea culorii. 😀

Voi ce va doriti vara aceasta, aveti vreun produs preferat?

Va doresc o zi cat mai placuta,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

7 thoughts on “Wishlist de Vara Part 2

  1. Kitty 11 June 2012 at 12:12 PM Reply

    Eu am folosit si Revicel si Elmiplant si Revicelul e sub oriceeee critica. Eu zic sa cauti foarte atenta intai review-uri pentru ca mie mi-a ars pur si simplu pielea Revicelul.
    Cat despre Elmiplant si acum folosesc si sunt multumita. Daca combini si exfoliantul cu crema o sa vezi rezultate :D.
    Iluminatorul de la Sleek e si pe lista mea :D. O sa stau cu ochii pe tine sa vad daca ti-l cumperi mai repede sa-ti citesc parerile 😀

    Te pup :*

    Like

  2. Ioana 9 June 2012 at 1:30 PM Reply

    Sti cumva cat costa BB Cream ul de la No7 ? Multumesc :*

    Like

    • Cossa 9 June 2012 at 1:36 PM Reply

      Ioana, nu am avut timp sa merg la SensiBLU sa ma uit, si eu sunt curioasa pentru ca vreau sa-mi iau unul. Din ce am auzit, e undeva in jur de 60-70 lei. Saptamana viitoare sper sa nu uit sa ma duc sa vad pretul si iti zic sigur! 🙂

      Like

    • Cossa 28 July 2012 at 12:56 PM Reply

      Ioana, am uitat sa-ti raspund…am vazut BB creamul in sensiblu la 60 lei 🙂

      Like

  3. Its Friday Somewhere 31 May 2012 at 10:03 PM Reply

    Imi place wishlist-ul tau 🙂

    Like

  4. mihaela gisca 31 May 2012 at 5:07 PM Reply

    Si eu imi doresc foarte mult keratina lichida!!!!

    Like

    • Cossa 31 May 2012 at 5:37 PM Reply

      eu o folsoesc pe cea de la byphasse, sper sa-mi cumpar cat mai curand si keratina de la anian 😀

      Like

Leave a Reply

