Wishlist de Vara Part 1


Cum primavara e pe sfarsite si vara se apropie treptat, am deschis sifonierul si mi-am dat seama ca imi lipsesc cateva piese vestimentare din garderoba. Nu sunt mare amatoare de shopping sauvreo fashionista inflacarata, dar imi place sa ma imbrac conform tendientelor si sa incerc sa arat cat mai bine, atat prin machiaj cat si prin tinuta.

Am scris in titlu Part 1, deoarece astazi vreau sa scriu despre partea de haine, make-up si cosmetice o sa le las pentru part 2.

Anul acesta mi-am propus sa fiu mai feminina, mai chic si mai… colorata. Am de gand pe timpul verii sa renunt la clasicii jeansi de orice lungime si culori inchise si sa adopt un look mai… girlish cu fustite, rochite, floricele si culori vii. 😀

As vrea sa incep wishlistul cu piesele mele preferate: fustele maxi. Am observat ca in vara aceasta fustele maxi sunt un must have. Am vazut in magazine in toate culorile, de la negru pana la verde neon si din toate materialele: de la jerse pana la chiffon sau voal. Eu imi doresc cam 2 fuste, consider ca imi sunt de ajuns, mai ales ca o sa le rotesc cu rochite si fustite mai scurte.Imi plac la nebunie, mai ales ca pot fi purtate pe strada,la plaja, la shopping, la plimbare ba chiar si la un eveniment un pic mai sofisticat 😀 Sunt adaptaptabile oricarui stil vestimentar si le gasiti in diverse magazine cu imprimeuri pe diverse teme sau in varianta uni. Recunosc, sunt putin snoaba 😀 mi-am dorit fusta maxi dupa ce am vazut-o pe Olivia Palermo purtand astfel de fuste foarte mandra si am zis “Gotta have it!” 😀


Din categoria Maxi vreau sa-mi achizitionez macar o rochita colorata, ca un imprimeu vesel, ceva geometric sau floricele. Deasemenea, am gasit in magazine si rochii midi, asimetrice ( mai scurte in fata si mai lungi in spate). Atat rochiile maxi cat si cele midi asimetrice pentru mine reprezinta idealul feminin 😀 Niciodata nu m-am simtit mai comod, mai chic si mai feminina decat atunci cand am purtat o rochie maxi, colorata dintr-un material vaporos si cu o croiala care-mi pune in valoare formele 😀 In garderoba mea, aceste 2 tipuri de rochii si-au castigat cu siguranta locuri de onoare si le-as incadra in categoria mea must have, sezon vara 2012. Materialele din care sunt confectionate sunt variate, la fel ca si la fustele maxi. Gasiti de la bumbac, pana la voal, de la alb pana verde si ghalben neon. Am observat ca rochitele asimetrice sunt confectionate prepondenrent din voal si chiffon, avand o jupa discreta in aceeasi culoare pe dedesubt. Imi plac la nebunie pentru ca sunt versatile, pot fi purtate, ca si fustele, la plaja, la plimbare, la shopping sau la un eveniment mai fancy! 😀

Ce imi mai doresc?! Imi doresc si unu sau doua sacouri de vara, cu maneca 3 sferturi si confectionate dintr-un material vaporos, unul mai colorat, celalalt intr-o culoare neutra. M-am gandit ca asputea purta sacourile cu rochitele maxi si midi sau cu fusta maxi intr-o zi mai mohorata sau la plimbare prin parc intr-o seara racoroasa de vara 😀 Cred ca o sa optez pentru o croiala clasica, usor cambrata si sa depaseasca putin talia.

Si pentru ca la sfarsitul lunii iulie si la sfarsitul lunii august merg la doua nunti, deja m-am gandit si ce rochii as vrea pentru acele ocazii. Cea din luna iulie este la cort asa ca o sa optez pentru o rochie midi, probabil fara bretele, iar pentru cea din luna august, care se desfasoara la restaurant, voi opta pentru o rochie maxi intr-o culoare vie, dar discreta 😀 Recunosc, am ochit cateva rochii la H&M, sper sa ajung zilele urmatoare sa vad daca gasesc marimea mea!

Nu vreau sa se inteleaga ca am scris acest articol “pentru umplutura” sau ca incerc sa va invat cum sa va imbracati, NU! Nu sunt nici designer si nici stilist, sunt doar o persoana careia ii plec hainele si care adora sa mearga prin magazine cand are timp liber; am vrut sa impartasesc cu voi ce am gasit interesant in magazine. Mentionez ca pozele nu imi apartin, sunt preluate de pe google si apartin siteurilor cu haine de vanzare si unor reviste din strainatate.

Cam atat cu articolul de astazi, sper ca nu v-am plictisit prea tare! As fi vrut sa scriu si despre accesorii, dar articolul devenea kilometric si n-as fi vrut sa adormiti in fata calculatoarelor! 🙂

Voi ce ati vazut interesant in magazine in ultima perioada, va doriti ceva anume?

Va doresc un weekend minunat, sper sa se opreasca ploaia, Bucurestiul devine Mica Venetie…

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

6 thoughts on “Wishlist de Vara Part 1

  1. COryy 1 October 2013 at 8:29 AM Reply

    mi-e dor de vara :(((((

    Like

  2. Sorina 30 May 2012 at 2:53 PM Reply

    Foarte dragute fustele maxi!dar le prefer pe cele asimetrice.
    Mai asteptam postari de genul:*
    te astept si pe blogul meu daca iti face placere:*

    Like

    • Cossa 30 May 2012 at 3:22 PM Reply

      vara aceasta sunt mare fana a fustitelor maxi 😀
      lucrez la un wishlist cu cosmetice si unul ce accesorii, deocamdata sunt in sesiune, dar sper sa gasesc timp sa le termin 😀

      Like

  3. mihaela gisca 27 May 2012 at 5:09 PM Reply

    Imi plac foarte mult rochitele inflorate!!!

    Like

    • Cossa 27 May 2012 at 8:03 PM Reply

      si eu sunt o mare fana a lor! ❤

      Like

Leave a Reply

