Review: Sampon Regenerant cu Perle si Ulei de Trandafir Manufaktura


Acum ceva timp, cred ca pe la inceputul lunii martie, am participat la un concurs organizat de Jules si Manufaktura si….am castigat :D. Tin sa-i multumesc din nou Iulianei, mai ales ca am primit vestea minunata exact de ziua mea! 😀

Am castigat 4 produse super dragute:

      – Sampon regenenrant cu extract de perle si ulei de trandafir;
      -Balsam de par regenerant cu extracte din vin si pantenol;
     –  Burete Lufa;
      – Pila de unghii din sticla.

Pentru astazi mi-am propus sa scriu un review pentru sampon.

Ce spune producatorul: “ Datorita compozitiei unice bazata pe extract de perle, trandafir, extract de porumb, ulei pretios de Macadamia si pantenol, acest sampon delicat ofera parului o ingrijire perfecta, hidratare, luciu si protectie de la radacina parului pana la varf. Uleiul de trandafir si de Macadamia hranesc delicat parul deteriorat, perlele confera luciu si protectie contra efectelor nocive ale mediului. ”

Ce spun eu:

Ambalajul este reprezentat de o sticluta de 50 ml, cu capac flip-flop (apesi pe un capat si celalalt iti permite sa scoti produsul) si are o fundita superba legata in partea de sus :X ;

Are o consistenta unsoara, as putea spune chiar un pic vascoasa, culoarea e roz pal ai un pic sidefata din cauza extractului de perle si un miros usor, placut de trandafiri proaspat culesi;

Dupa cum am mai zis, eu am par mai pretentios (scalp cu tenta de ingrasare, firul gros,des, ondulat spre cret ) si nu-mi prieste orice sampon, adaug si ca, din cauza lungimii, au inceput sa apara firele despicate. Acest sampon mi-a lasat parul matasos, usor de descurcat si plin de volum! :X Varfurile nu sunt deloc aspre si nici incurcate;

Face destul de multa spuma, asa ca nu e nevoie sa aplicati o cantitate mai mare decat cea necesara de produs si curata foarte bine dupa aplicari, scalpul ramanand curat, iar parul descurcat si matasos;

Ce nu mi-a placut!? Nu mi-a placut ca firele rebele chiar au luat-o razna! 😦 Daca nu as folosi keratina lichida, firele mele rebele ar sta ca niste calti, imagine nu tocmai…. draguta, ai putea zice ca sunt genul ala de copil care nu sta la pieptanat. 🙂

Eu am folosit samponul alaturi de masca Kallos si keratina lichida, despre balsamul cu vin o sa vorbesc in alt articol, cu el e o alta poveste …..

Samponul costa in jur de 50 lei si poate fi cumparat din magazinele Manufaktura!

Imi cer scuze ca tot lipsesc, dar incepe sesiunea si am mult de invatat, plus ca trebuie sa ma apuc de lucrat si la lucrarea de licenta, abia ce am primit tema si super incantata! 😀 Am 5 sau 6 reviewuri incepute, tot trag de mine sa le termin plus ca as vrea sa postez ceva mai… altfel, ceva ce s-ar incadra in categoria make-up. 😀

Asadar, despre celelalte 3 produse o sa vorbesc in 3 articole viitoare, sper numai sa reusesc sa le termin!

Voua va plac produsele Manufaktura? Ati folosit acest sampon? Ce parere aveti despre el?

Va doresc o zi cat mai frumoasa si fara nori!

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , ,

8 thoughts on “Review: Sampon Regenerant cu Perle si Ulei de Trandafir Manufaktura

  1. COryy 1 October 2013 at 8:27 AM Reply

    cam scump fata de syoss sau elseve, dar l-as incerca marca o data ca sa vad cum procedeaza pe parul meu.

    Like

    • Cossa 1 October 2013 at 11:54 AM Reply

      Mie mi s-a parut bun, mai ales pe parul meu pretentios. acum depinde de la persoana la persoana si de tipul de par pe care il are fiecare.

      Like

  2. […] Acum cateva luni, cam in jurul zilei mele de nastere am avut surpriza de a castiga 4 produse marca Manufaktura pe blogul lui Jules. Astazi am decis sa vorbesc despre un al doilea, primul fiind Samponul cu Ulei de Trandafir. […]

    Like

  3. […] Ca si cosmetice pot spune ca am folosit foarte des Normaderm de la Vichy, o crema care imi place super mult ( impresii aici ), lotiunea de corp de la petite Provence ( review aici ) si Samponul cu Ulei de Trandafir de la Manufaktura (review aici). […]

    Like

  4. Fara Miere 26 May 2012 at 9:46 AM Reply

    Nu am folosit până în prezent nici un produs de la Manufaktura, dar pentru că sunt homemade, mi-au captat atenţia.

    Like

    • Cossa 31 May 2012 at 12:37 PM Reply

      Sa stii ca au produse bune, merita incercate 😀

      Like

  5. mihaela gisca 22 May 2012 at 2:13 PM Reply

    Din pacate….chiar nu am auzit de aceasta firma…spre rusinea mea:((( dar din descrierea ta pare un produs ok!!! pup

    Like

    • Cossa 22 May 2012 at 2:27 PM Reply

      ah, mihaela, te-am prins! :))
      Manufaktura este o firma cu produse bio,homemade. preturile sunt putin high fata de restul firmelor, dar, daca te uiti la ingrediente, o sa observi numai chestii benefice! 😀

      Like

Leave a Reply

