Stop Concurs si Castigatorii Normaderm!


Neatza! Pentru mine inca este dimineata, m-am trezit cam tarziu astazi! 😀

Iata ca a trecut o saptamana si a venit momentul sa aleg 6 castigatoare ale concursului Normaderm, care vor avea ocazia sa testeze minunata crema Normaderm!

Am stat pana pe la 1 azi noapte si citit si recitit toate raspunsurile si vreau sa va spun ca n-a fost o decizie tocmai usoara…. am inteles ca mojoritatea aveti probleme cu tenul si aveti nevoie de putin ajutor…

Asadar, ca sa nu va mai tin in suspans, castigatorii sunt:

Ana Maria:“Pana la 26 de ani nu am probleme mari cu tenul, cu exceptia porilor dilatati. Insa dupa ce am trecut de aceasta varsta, tenul meu a inceput sa fie “atacat” de cosuri, pete rosii, puncte negre, sa fie mult mai sensibil. Unde mai pui ca vara este foarte gras si dupa cateva ore luceste groaznic. Am incercat diverse produse homemade care dau rezultate, insa nu am mereu chef sau timp sa fac masti.
Mi-as dori o crema care sa ma scape de aceste probleme si sa-mi readuca tenul la “normal”.”

Catrinel Alexandra Voinea: “Imi doresc sa incerc aceasta crema deoarece inca din adolescenta am avut probleme cu tenul. Avand un ten mixt cu tendinta de ingrasare, mereu m-am confruntat cu probleme de genul: sebum, luciu, cosuri pe frunte si barbie, pori dilatati. Am incercat multe tratamente cosmetice, insa fara vreun rezultat concret. Sunt scurte si acum perioadele in care tenul meu arata cat de cat normal:(
Imi doresc o crema care sa ma ajute sa scap de aceste neplaceri si din cate am citit, crema Normaderm este adresata tenului cu probleme si tenului sensibil cu imperfectiuni, pori dilatati, urme lasate de acnee si ingrasarea tenului.”

Voicu Alina: “Imi doresc foarte mult sa incerc aceasta crema deoarece am un ten foarte dificil. Acesta se ingrasa foarte repede, iar nasul incepe sa luceasca.
Din cauza poluarii au inceput sa imi apara si puncte negre si din cate am citit, acesta crema este foarte buna pentru acest lucru.”

Gisca Mihaela:”Din momentul in care am vazut ca Normaderm Vichy poate fi testata in colaborare cu bloggeritele, gandul mi-a fost numai la ea. Din ceea ce am citit prin blogosfera tind sa cred ca este crema care ar putea sa ma faca sa ma simt mai bine in pielea mea. Imi doresc atat de mult aceasta crema deoarece tenul meu este unul mixt cu tendinta de ingrasare in zona T si nu am reusit nici pana in acest moment sa gasesc crema care sa ma multumeasca. M-am saturat de cremele care ma fac sa lucesc de zici ca cineva a rasturnat borcanul cu ceara pe fata mea,….plus ca imi doresc ca punctele negre sa fie de domeniul trecutului. Bineinteles era sa uit de semnele ramase de pe urma fostului meu obicei ( din categoria “not to do”) de a “zapaci ” cosurile….
Imi doresc ca probleme pe care le am cu tenul in acest moment sa le pun intr-o valiza si sa le fac uitate …..dar pentru asta am nevoie de ajutorul cremei Normaderm de la Vichy.

Kleo Deea:” Mi as dori sa testez aceasta crema pentru ca din cate am citit/inteles aceasta crema trateaza majoritatea problemelor pe care eu le am…. pori dilatati, roseata, urme lasate de acnee si ingrasarea tenului si avand in vedere ca este vara mai nou nici un fond de ten nu ma mai multumeste si chiar mi as dori sa “scap” de aceste “probleme”. “

Roxana Serban:”  Imi doresc sa incerc aceasta crema deoarece am probleme cu tenul. Mai exact, am cosuri pe obraji , barbie. Zona t este grasa si cu puncte negre de care nu pot scapa. Cosurile apar si reapar, foarte rar am perioade in care tenul meu este curat. Am incercat destule tratamente, dar niciunul nu a dat rezultatul dorit. “

Felicitari, dragele mele! Astept cat mai repede un mesaj privat pe Facebook in cel mult 36 de ore de la anuntare, in care sa-mi lasati numele complet, adresa completa si un numar de telefon, deoarece premiul va veni prin intermediul curieratului!

Sa folositi crema cu placere si sper sa aveti parte de reazultate bune! Sa stiti ca o sa astept un mesaj de la fiecare dupa ce va formati o parere despre Normaderm, in care sa-mi lasati impresiile voastre!

Va feliciti din nou si vreau sa va urez un inceput de weekend placut! In Bucuresti inca picura, dar sper sa revina caldura! :)

Numai bine va doresc,
XOXO, Cossa!

Tagged: , , , , , , ,

2 thoughts on “Stop Concurs si Castigatorii Normaderm!

  1. Gisca Mihaela 18 May 2012 at 1:04 PM Reply

    Multumesc frumos pentru ca mi-ai oferit sansa de a testa crema mult dorita ….Ti-am trimis datele si abia astept sa revin cu impresii dupa testare.!!!!

    Like

    • Cossa 18 May 2012 at 1:08 PM Reply

      Mihaela, felicitari! Sper sa iti mearga bine crema pe ten. Astept sa-mi spui impresiile tale dupa utilizare! :*

      Like

Leave a Reply

