Cadou de la Cristina + Review Rimmel Scandaleyes


Nu stiu daca mai tineti minte… Acum cateva saptamani va spuneam ca scumpa si draguta Cristina mi-a oferit o mica atentie pentru ca sunt putin stresanta :)) si intru pe blogul ei si mai si comentez pe acolo! 😀

Asadar, de la Cristina am primit 3 produse. Ah, sa va zic si despre povestea cu coletul!? :)) Pai… ea a trimis coletul dintr-un capat al tarii pana in celalalt capat si asteptam avizul in fiecare zi. Intr- o vineri, am inceput sa cobor din 10 in 10 minute ca sa ma uit in cutia de scrisori, dar nu aparea nimic , desi trecusera 5 zile lucratoare parca…. Se face ora 15, nu gasesc aviz si sun la posta. Noroc ca n-a raspuns nimeni ca am mai coborat dupa 15 minute si am gasit avizul, am fost mega fericita! :))

Am primit Demachiant Bifazic Balea, care a picat la fix, tocmai ce se termina cel pe care il aveam :D, un balsam de buze Balea, care are o aroma dementiala de vanilie :X si mult laudatul rimel Scandaleyes de la Rimmel.

Si mi-am propus sa fac un review rimelului 😀

Rimelul are un ambalaj protocaliu, tare dragut si fancy 😀 Initial, pensula mi s-a parut cam mare pentru genele mele scurte si rare, dar, dupa 2,3 aplicari totul a fost ok. M-am mazgalit eu putin, dar am reusit sa-i dau de cap! 😀

Ador faptul ca este waterproof si nu cade de pe gene in tipul zilei si nici nu se intinde. Este preferatul meu pentru vara, caci planuiesc sa ies la piscina si vreau sa arat bine 😀

Culoarea este un negru intens si da o anumita intensitate privirii, dar pastreaza aerul natural .

Dezavantajul acestui rimel as putea spune ca este faptul ca pensula incarca genele daca iei prea mult produs.

Imi place ca se usuca repede si nu ma murdaresc pe pleoapele superioare dupa ce il aplic! 😀

Acesteea fiind spuse, o sa-l adaug pe lista cu favorite. Voi ati folosit acest rimel, va place?

Va doresc o zi minunata,

XOXO, Cossa

PS: NU UITATI DE CONCURSUL NORMADERM!!!

Tagged: , , , , , , , , , ,

5 thoughts on “Cadou de la Cristina + Review Rimmel Scandaleyes

  1. […] Oriflame Beauty in nuanta Classic Rose, mascara Scandaleyes de la Rimmel cu swatch si review aici si rujul Oriflame Beauty Colorfull pentru volum in nuanta Vibrant […]

    Like

  2. Alexandra Ene 29 May 2012 at 11:08 PM Reply

    hmm..am si eu rimelul,e ok dar nu este chiar preferatul meu:)..trebuie sa ajung neaparat in DM pt ca vr si eu demachiantul bifazic..am vz ca toata lumea il lauda;;)

    Like

    • Cossa 31 May 2012 at 1:02 PM Reply

      sa stii ca e un rimel bunicel, mie mi-a placut, merge de minune cu un machiaj de zi 🙂

      Like

  3. mihaela gisca 17 May 2012 at 6:52 PM Reply

    Demachiantul bifazic si balsamul de buze le-am cumparat si eu foarte recent si sunt multumita de ele…sa te bucuri de ele!!! :)))

    Like

    • Cossa 17 May 2012 at 6:54 PM Reply

      Multumesc! :*
      daaaa, si mie imi plac mult! produsele Balea mi se par bune si pretul super accesibil!

      Like

Leave a Reply

