Concurs: Testeaza Normaderm Alaturi De Mine


Asa cum am promis, iata ca a sosit vremea sa dezvalui supriza despre v-am vorbit saptamana trecuta!

Dupa cum sugereaza si titlul, este vorba despre Crema Normaderm de la Vichy!

Inainte de a va da detalii despre inscriere, vreau sa spun cateva cuvintele despre Nromaderm. O sa ma refer strict la propria mea experienta cu acesta crema in decursul ultimelor 8 zile.

Normaderm este o crema cu dublu rol: hidratarea tenului si tratarea problemelor acestuia. Este adresata tenului cu probleme si tenului sensibil. Ce inseamna ten cu probleme?! imperfectiuni, mici reliefari pe ten, pori dilatati, roseata, urme lasate de acnee si ingrasarea tenului.

Ce contine Nromaderm? Unul dintre ingrediente LHA 0,3% (lipohidroxi acid), un microexfoliant ce ajuta la eliminarea celulelor moarte,acid glicolic 1%, care ajuta la regenerarea pielii si acid salicilic 1%, cu un usor efect exfoliant si antiseptic.

Dupa cele 8 zile de testare si aplicare de 2 ori pe zi, dimineata si seara, impresiile mele au fost urmatoarele:

  • Daca, in mod normal, tenul meu incepea sa luceasca dupa 5,6 ore cu un strat de fond de ten si unul de pudra, de cand folosesc Normaderm luciul apare dupa cam 9 ore, treaba testata zilele trecute cand am avut 10 ore de umblat prin oras si la facultate si am ajuns acasa cu machiajul aproape intact 😀
  • Imi aparusera cateva cosuri pe frunte si barbie, care au inceput usor sa se retraga si nu mai sunt asa rosii;
  • Tenul ramane foarte fin si deloc incarcat dupa aplicare;
  • Nu stiu daca mi se pare mie, dar unele dintre petele rosii ramase in urma cosurilor au inceput usor-usor sa se duca si nu mai sunt atat de mari.
  • Reliefarile nu mai sunt atat de evidente si pot fi ascunse cu fond de ten cu acoperire mica :X ;
  • Despre punctele negre inca nu ma pot pronunta, astept sa termin tubul ca sa va pot impartasi mai multe. Deocamdata, nasul meu inca are destul de multe puncte negre, dar nu mai luceste ca inainte 😀
  • O s-o folosesc in continuare, mi-a placut pana acum si sunt tare curioasa de efectele pe termen lung.

Asadar, prin intermediul acestui articol vreau sa va invit sa testati alaturi de mine Normaderm!

Ce trebuie sa faceti voi ca sa participati la acest concurs:

  • sa va abonati prin email la blogul meu (casuta din dreapta “Primeste noutatile prin email”)
  • sa dati like pe Facebook paginii blogului aici si Vichy Romania
  • sa lasati un comentariu in care sa precizati cu ce nume v-ati abonat (fara@yahoo….), numele cu care ati dat like pe Facebook si sa scrieti cateva randuri in care sa spuneti de ce credeti voi ca vi se potriveste Normaderm.
  • Concursul incepe astazi, din momentul publicarii articolului si se termina vinerea viitoare, 18 mai 2012,este deschis pe tot teritoriul Romaniei si castigatorii vor fi alesi prin jurizare.
  • ATENTIE: PERSOANELE CARE AU CASTIGAT LA CONCURSURILE ANTERIOARE NU POT PARTICIPA!Vom verifica zilnic si celelalte bloguri participante si cine are inscriere dubla va fi descalificat de pe ambele bloguri. Deasemenea, nu va inscrieti tot neamul, IP-urile se vor verifica si veti fi descalificati.
  • In total vor fi 6 fericite castigatoare!

Acestea fiind spuse:D, imi ramane doar sa va urez spor la scris si multa inspiratie!

Daca aveti intrebari, lasati-le in rubrica pentru comentarii si va raspund cat de repede pot!

Numai bine, XOXO, Cossa!

Tagged: , , , , , , ,

12 thoughts on “Concurs: Testeaza Normaderm Alaturi De Mine

  1. […] spune ca am folosit foarte des Normaderm de la Vichy, o crema care imi place super mult ( impresii aici ), lotiunea de corp de la petite Provence ( review aici ) si Samponul cu Ulei de Trandafir de la […]

    Like

  2. Catrinel Alexandra Voinea 18 May 2012 at 8:55 AM Reply

    Adresa abonare: sandra18_20032002
    FB: Catrinel Alexandra
    Imi doresc sa incerc aceasta crema deoarece inca din adolescenta am avut probleme cu tenul. Avand un ten mixt cu tendinta de ingrasare, mereu m-am confruntat cu probleme de genul: sebum, luciu, cosuri pe frunte si barbie, pori dilatati. Am incercat multe tratamente cosmetice, insa fara vreun rezultat concret. Sunt scurte si acum perioadele in care tenul meu arata cat de cat normal:(
    Imi doresc o crema care sa ma ajute sa scap de aceste neplaceri si din cate am citit, crema Normaderm este adresata tenului cu probleme si tenului sensibil cu imperfectiuni, pori dilatati, urme lasate de acnee si ingrasarea tenului.

    Like

  3. Gisca Mihaela 17 May 2012 at 6:36 PM Reply

    FB: MIHAELA GISCA
    Abonare: Gisca Mihaela

    Din momentul in care am vazut ca Normaderm Vichy poate fi testata in colaborare cu bloggeritele, gandul mi-a fost numai la ea. Din ceea ce am citit prin blogosfera tind sa cred ca este crema care ar putea sa ma faca sa ma simt mai bine in pielea mea. Imi doresc atat de mult aceasta crema deoarece tenul meu este unul mixt cu tendinta de ingrasare in zona T si nu am reusit nici pana in acest moment sa gasesc crema care sa ma multumeasca. M-am saturat de cremele care ma fac sa lucesc de zici ca cineva a rasturnat borcanul cu ceara pe fata mea,….plus ca imi doresc ca punctele negre sa fie de domeniul trecutului. Bineinteles era sa uit de semnele ramase de pe urma fostului meu obicei ( din categoria “not to do”) de a “zapaci ” cosurile….
    Imi doresc ca probleme pe care le am cu tenul in acest moment sa le pun intr-o valiza si sa le fac uitate …..dar pentru asta am nevoie de ajutorul cremei Normaderm de la Vichy.

    Like

  4. Roxx 17 May 2012 at 6:22 PM Reply

    fb: roxana serban
    email: serbanroxana92
    Imi doresc sa incerc aceasta crema deoarece am probleme cu tenul. Mai exact, am cosuri pe obraji , barbie. Zona t este grasa si cu puncte negre de care nu pot scapa. Cosurile apar si reapar, foarte rar am perioade in care tenul meu este curat. Am incercat destule tratamente, dar niciunul nu a dat rezultatul dorit.

    Like

  5. tatiana sorina 17 May 2012 at 6:12 PM Reply

    vs_tatiana,scuze

    Like

  6. tatiana sorina 17 May 2012 at 6:11 PM Reply

    fb:tatiana sorina
    share:http://www.facebook.com/tatiana.sorina/posts/106368336167688
    abonata:vs_yahoo.com
    as dori sa testez aceasta crema pentru deoarece am un ten cu mici imperfectiuni si mici pete
    multumesc :*

    Like

  7. Lulu Iulia 15 May 2012 at 2:41 PM Reply

    FB Lulu Iulia
    Mail: k.lulu
    Am avut puncte negre de cand ma stiu, chiar daca folosesc un gel de curatare adecvat si crema, am incercat multe produse pana acum si problema inca persista. Am si tenul gras si cosurile cand imi apar sub piele sunt dureroase, si imi lasa urme. Mi-as dori foarte mult sa incerc aceasta crema sa vad daca are un efect, pentru ca m-ar ajuta foarte mult. Poate as incepe sa cred ca existe si produse foarte bune si nu este numai reclama de ele. Va pup:)

    Like

  8. […] NU UITATI DE CONCURSUL NORMADERM!!! Share this:FacebookTwitterEmailPrintDiggStumbleUponTumblrLinkedInPinterestRedditLike this:LikeBe […]

    Like

  9. Voicu Alina 14 May 2012 at 7:18 PM Reply

    FB: Voicu Alina
    Mail: eu_alyna_91
    Imi doresc foarte mult sa incerc aceasta crema deoarece am un ten foarte dificil. Acesta se ingrasa foarte repede, iar nasul incepe sa luceasca.
    Din cauza poluarii au inceput sa imi apara si puncte negre si din cate am citit, acesta crema este foarte buna pentru acest lucru.

    Like

  10. Ana Maria 14 May 2012 at 6:44 PM Reply

    FB: Ana-Maria
    Mail: ana.mariac84
    Pana la 26 de ani nu am probleme mari cu tenul, cu exceptia porilor dilatati. Insa dupa ce am trecut de aceasta varsta, tenul meu a inceput sa fie “atacat” de cosuri, pete rosii, puncte negre, sa fie mult mai sensibil. Unde mai pui ca vara este foarte gras si dupa cateva ore luceste groaznic. Am incercat diverse produse homemade care dau rezultate, insa nu am mereu chef sau timp sa fac masti.
    Mi-as dori o crema care sa ma scape de aceste probleme si sa-mi readuca tenul la “normal”.

    Like

  11. Ady Tablan 14 May 2012 at 5:31 PM Reply

    Fb: Ady Tablan
    Mail: aditablan [at] gmail [dot] com
    Mi-as dori foarte mult sa folosesc aceasta crema…sunt barbat insa sper ca acest lucru sa nu fie o problema. Ca si marea majoritate a fetelor si tenul nostru o ia razna uneori. Praful, oboseala si stresul de peste zi isi lasa amprenta peste tenul nostru. Cel mai mult ma supara porii dilatati si punctele negre.

    Like

  12. slowmotion90 11 May 2012 at 4:27 PM Reply

    Fb Kleo Deea
    mail : teyubeskteyubesk@yahoo.com
    Mi as dori sa testez aceasta crema pentru ca din cate am citit/inteles aceasta crema trateaza majoritatea problemelor pe care eu le am…. pori dilatati, roseata, urme lasate de acnee si ingrasarea tenului si avand in vedere ca este vara mai nou nici un fond de ten nu ma mai multumeste si chiar mi as dori sa “scap” de aceste “probleme”.

    Like

Leave a Reply

