Ce Mai Testez Luna Aceasta


Long time, no see!…

Din pacate, observ ca nu prea mai am timp pentru blog si imi pare extrem de rau, am destule produse pentru care am reviewuri incepute, dar nu reusesc sa le termin…. Am avut proiecte cu duiumul si o sa incep sa lucrez si la lucrarea de licenta, asa ca timp liber nu prea imi ramane….

Vreau sa va arat 2 produse care m-au cucerit de la prima utilizare:D , desi le-am primit vineri! Este vorba despre Crema Normaderm Vichy si Gelul de Curatare Normaderm Vichy. Le-am primit in urma concursului organizat de Beauty By Jules si vreau sa ii multumesc din suflet pentru ca m-a ales! 😀

Promit sa le fac un review detaliat imediat cum imi formez o opinie corecta! Pana atunci folosesc crema dimineata si seara si gelul de curatare dupa demachiere!

Voi stati aproape, amd e terminat 2 reviewuri la produse Manufaktura si as mai avea 1,2 surprize, dar astept detalii de la sponsori!

Va doresc o zi placuta si va multumesc pentru ca ma cititi!

PS: Pe caldura de afara nu uitati sa va hidratati cu sticla de apa si crema specifica tenului vostru!

Voi ati incercat crema Normaderm? V-a placut? Ati vrea sao testati si voi? 😀

 

 

 

SI, pentru ca azi e luni, va las un bonus muzical:

Va doresc o saptamana minunata si plina de iubire!

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , ,

Leave a Reply

