Beauty Bucket List Tag!


Raluca a fost foarte simpatica si m-a invitat sa raspund la niste intrebari tare dragute, as zice eu! 😀

1. Ce produs de makeup”high-end” (produs de lux) ai dori să-ți cumperi?

Imi doresc foarte mult un ruj Chanel. Am avut ocazia saincerc unul prin vara si m-a impresionat foarte mult de la textura pana la pigmentatie si rezistenta- cam 8 ore 🙂

2. Ce produs de makeup din categoria “low-end” ai vrea să-ți cumperi?

Nu stiu cat de  “low end” le-as numi, dar mai vreau ceva palete sleek sau wt n wild si Flormar 🙂

3. Care este acel produs pe care îl deții, dar ai vrea să cumperi mai multe?

Am o pudra iluminatoare Giordani de la Oriflame, Am cumparat doua pana acum, pur si simplu ador acest produs! 😀 Daca se intampla sa aveti aceasta pudra, v-as fi recunoscatoare daca mi-ati lasa un mesaj 😀

4. Care este produsul pe care ți-l dorești, dar pe care niciodată nu-l vei avea?

Incerc sa nu-mi stabilesc astfel de repere, caci as muri de dezamagire stiind ca niciodata nu voi avea produsul pe care il doresc… Totusi, visez la o sticluta din parfumul Ralph Lauren Notorious. Costa cam 3600 dolari o sticluta de 75 ml, so… ramane in categoria “visare” :))

5. Care este produsul pe care ai de gând să-l cumperi/ți-l dorești datorită influenței unui beauty guru?

Produsele essence! :X Le-am adorat de cand le-am vazut pe la fete, abia asteptam sa se deschida standul de aici! :X

Si cam acestea au fost intrebarile de la Raluca! Ii multumesc si mai astfel de astfel de provocari!

O invit si pe Ruxi sa faca acest tag si il dau mai departe si fetelor care vor sa-l completeze! 🙂

Voi ce produse v-ati dori si care este produsul vostru preferat!?

Va pup, o zi placuta va doresc si mult soare!

XOXO, Cossa

PS: Stati aproape, va pregatesc o surpriza!

LE: Cristina, iti inmanez si tie tag-ul acesta! 😀

Tagged: , , , , ,

6 thoughts on “Beauty Bucket List Tag!

  1. Its Friday Somewere 27 April 2012 at 1:21 PM Reply

    Ce dragut e tag-ul 🙂

    Like

    • Cossa 27 April 2012 at 1:24 PM Reply

      daca-ti place, te provoc sa-l faci si tu! 😀 :*

      Like

  2. Lenghel-Covaci Raluca 26 April 2012 at 8:35 AM Reply

    Ma bucur ca l-ai facut! ❤ Pupici!

    Like

    • Cossa 26 April 2012 at 8:52 AM Reply

      este chiar interesant! :*

      Like

  3. Alina lui Brumarel 26 April 2012 at 7:16 AM Reply

    e simpatic. o sa-l preiau si eu 🙂

    Like

    • Cossa 26 April 2012 at 7:24 AM Reply

      abia astept sa-ti citesc raspunsurile! :* 😀

      Like

Leave a Reply

