Review: Crema de fata Elmiplant


Morning, girls!

Stiu ca vremea a fost cam urata zilele astea, dar azi e foarte cald in Bucuresti! ❤

Astazi am pregatit un review la Crema de Fata cu Nectar de Gutuie si Vitamina E.

Dupa cum am scris in articolul precedent, am ten cu probleme si un pic pretentios, asa ca imi gasesc cu greu o crema care sa nu imi inteteasca acneea sau secretia de sebum.

Aceasta Crema cu Nectar de Gutuie si Vitamina E este o crema hidratanta pentru zi recomandata unui ten normal / mixt. Eu o folosesc seara, dupa ce mi-am demachiat si curatat tenul cu mare grija.

Este recomandata tenurilor cu varsta intre 25-35 de ani. Desi ma am putin pana implinesc si eu 25 ani, o folosesc cu mare placere, caci se impaca foarte bine cu tenul meu, mai ales ca au inceput sa apara cateva linii fine si am nevoie de hidratare.

Este o crema cu o textura non-grasa si foarte usoara, astfel ca atunci cand o aplici se absoarbe repede in piele si lasa de senzatia unui ten curat si proaspat, deloc incarcat. Are un miros foarte placut, de primavara 😀

Cum am scris mai sus, o folosesc preponderent seara, ziua mai aplic o crema matifianta sub fondul de ten, dar nu mereu. Recunosc, aceasta crema de la Elmiplant m-a ajutat enorm in perioadata geroasa si in perioada in care foloseam Brevoxyl si tenul meu era foarte sensibilizat si deshidratat.  Am folosit-o si asta vara si singura mea problema (daca ii pot spune asa) a fost ca dimineata imi cam lucea nasucul 😀 In rest, sunt foarte foarte multumita ca am descoperit aceasta crema si sigur ii voi ramane fidela.

Singurul minus ar fi recipientul :(. Se gaseste in borcanas de 50 ml. Are o folie deasupra ca sigiliu. Nu rupeti complet folia, o ridicati putin pentru a lua cantitatea de crema dorita, apoi o pliati la loc. Eu am foarte mare grija sa o  aplic dupa ce mi-am curat tenul si m-am spalat bine cu apa si sapun pe maini, astfel evitam  contactul dintre crema si bacteriile de pe mana.

 Crema de fata  Elmiplant a costat in jur de 15 lei si am primit cadou si un pachet de servetele demachiante, tot din aceeasi gama. :X

Aici puteti citi review la lotiunea tonica tot din aceeasi gama.

Voi ati folosit produse Elmiplant? Dar produse din aceasta gama? Ce parere aveti despre ele?

Va doresc un weekend superb, plin de iubire!!! XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

15 thoughts on “Review: Crema de fata Elmiplant

  1. […] Crema de fata Elmiplant cu nectar de gutuie & vitamina E –  O crema pe care am folosit-o dupa plaja, cand tenul meu a cerut hidratare si nimic mai mult! Daca vreti sa citit mai mult despre ea, gasiti review aici. […]

    Like

  2. […] aparitia sebumului. L-am folosit peste Normaderm, o crema matifianta de la Oriflame si chiar peste crema Elmiplant si de fiecare data a rezistat eroic, chiar si in zilele caniculare din Bucuresti […]

    Like

  3. […] folosit ultimul strop din Crema de fata cu Nectar de Gutie Elmiplant (review aici […]

    Like

  4. […] Crema de Fata cu Nectar de Gutuie de la Elmiplant – Ati tot vazut-o prin preferatele mele, acum am terminat-o, dar o s-o recumpar in primavara, deocamdata am alta crema, review aici; […]

    Like

  5. […] Crema de zi hidratanta cu Nectar de Gutuie de la Elmiplant – cred ca v-ati saturat de cat ati vazut-o la mine pe blog, dar imi place mult si o folosesc cu cea mai mare incredere, review am aici; […]

    Like

  6. […] Ce mi-a atras privirea de cand am intrat pe raion a fost un set de la Elmiplant format din Lotiune tonica si demachaint, ambele din gama cu nectar de gutuie la pretul de 11 lei. In mod normal cam atat costa doar lotiunea tonica si am luat si eu un set, fiind o mare fana a produselor Elmiplant si Lotiunea Tonica inca ramane preferata mea, puteti gasi review aici. Din aceeasi gama cu Nectar de Gutuie si Vitamina E folosesc si Crema de fata pentru ten normal/mixt, review gasiti aici. […]

    Like

  7. […] aparitia sebumului. L-am folosit peste Normaderm, o crema matifianta de la Oriflame si chiar peste crema Elmiplant si de fiecare data a rezistat eroic, chiar si in zilele caniculare din Bucuresti […]

    Like

  8. […] Crema de fata Elmiplant cu nectar de gutuie & vitamina E –  O crema pe care am folosit-o dupa plaja, cand tenul meu a cerut hidratare si nimic mai mult! Daca vreti sa citit mai mult despre ea, gasiti review aici. […]

    Like

  9. nedeia 21 April 2012 at 7:27 PM Reply

    eu, ca de obicei, vreau lista de ingrediente …. ca sa aflu si eu ce este nectarul de gutuie 🙂

    Like

    • Cossa 21 April 2012 at 8:11 PM Reply

      bineinteles, am facut o mare tampenie: am aruncat cutia si cum nu ma pricep strop la chimie, nu pot sa rescriu ingredientele.
      uite ce am gasit: “Nectarul de gutuie mentine echilibrul optim de hidratare al pielii, iar Vitamina E, cu rol antioxidant, previne imbatranirea prematura.

      Ingrijeste-ti tenul cu un cocktail de ingrediente active naturale! Bucura-te de beneficiile Nectarului de Gutuie, un ingredient activ care mentine echilibrul optim de hidratare al pielii. Intretine frumusetea pielii tale cu Vitamina E, un eficient agent antioxidant, cunoscut pentru proprietatile sale reparatoare.”

      Like

      • nedeia 21 April 2012 at 8:28 PM

        Aqua, Cocoglycerides, Olea Europaea Fruit Oil, Dicaprylyl Ether, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Hydroxyethyl Acrylate / Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Phenoxyethanol, Panthenol, Parfum, Polyacrylate-13, Cetearyl Acetate, Cydonia Oblonga Fruit Juice, Ethylhexylglycerin, Polysorbate 60, Sodium Lauroyl Lactylate, Sorbitan Isostearate, Sodium Hydroxide, Polysorbate 20, Tetrasodium EDTA, Xanthan Gum, Caprylyl Glycol, Hydrolyzed Vegetable Protein, Ceramide-3, Ceramide 6 II, Phytosphingosine, Cholesterol, Carbomer, Butylene Glycol, Serine, Arginine, Proline, Glucose, Chondrus Crispus, Ceramide 1.

        Cred ca le-am gasit eu..

        Like

      • Cossa 21 April 2012 at 8:31 PM

        astea cred ca sunt, parca seamana cu ce scria pe cutie 😀

        Like

      • nedeia 21 April 2012 at 8:32 PM

        Aqua, Cocoglycerides, Olea Europaea Fruit Oil, Dicaprylyl Ether, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Hydroxyethyl Acrylate / Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Phenoxyethanol, Panthenol, Parfum, Polyacrylate-13, Cetearyl Acetate, Cydonia Oblonga Fruit Juice, Ethylhexylglycerin, Polysorbate 60, Sodium Lauroyl Lactylate, Sorbitan Isostearate, Sodium Hydroxide, Polysorbate 20, Tetrasodium EDTA, Xanthan Gum, Caprylyl Glycol, Hydrolyzed Vegetable Protein, Ceramide-3, Ceramide 6 II, Phytosphingosine, Cholesterol, Carbomer, Butylene Glycol, Serine, Arginine, Proline, Glucose, Chondrus Crispus, Ceramide 1.

        Phwnoxyethanolul se folosește in concentrate de cca 1-1.5%, depinde de amestec. Asta inseamna ca tot ce vine dupa el e in procent mai mic sau egal cu 1.5 sau 1…..

        Like

  10. Rox 21 April 2012 at 9:16 AM Reply

    Buna Cosmina! Am incercat si eu crema si lotiunea demachianta din aceasta gama. Uite aici si reviewul meu: http://www.olyrox.ro/dar32beyourself/wp-admin/post.php?post=113&action=edit.
    De atunci am terminat deja crema iar lotiunea demachianta o folosesc pentru a da un luciu frumos pantofilor de piele.
    Un weekend placut sa ai:*

    Like

    • Cossa 21 April 2012 at 9:20 AM Reply

      lotiunea demachianta nu am folosit-o, dar mi-a mers foarte bine cu crema la lotiunea tonica, desi am un ten pretentios.
      stii cum e, fiecare ten cu produsele lui 😀

      Like

Leave a Reply

