Normaderm de la Vichy


Incep aceasta postare prin a spune “Hristos a Inviat” si prin a va ura  o primavara frumoasa si multa fericire!

Astazi vreau sa vorbim putin despre tenul meu = un ten cu probleme si noua Normaderm de la Vichy!

Ce este Normaderm? Nromaderm este o crema de la Vichy creata pentru ingrijirea tenului cu probleme. Fiind un produs dermatocosmetic, nu numai ca ajuta la ingrijirea tenului, ci este foarte utila in a ne mentine hidratarea, sanatatea si frumusetea tenului.

Ce contine Nromaderm? Unul dintre ingrediente LHA 0,3% (lipohidroxi acid), un microexfoliant ce ajuta la eliminarea celulelor moarte,acid glicolic 1%, care ajuta la regenerarea pielii si acid salicilic 1%, cu un usor efect exfoliant si antiseptic.

Rasfoind articolele BeautyByJules, am dat de articolul lui Jules despre Normaderm si o mica provocare! 😀

De ce imi doresc eu Normaderm? Prima intalnire cu aceasta crema a fost prin toamna, cand am primit prin facultate cateva mostre ale acestei creme. Am avut cam 3 pliculete si vreau sa spun ca spun ca mi-a lasat o impresie minunata si o dorinta de a reutiliza Normaderm, mai ales ca acum are o noua formula!!!!

Eu am un ten cu destule probleme si este foarte greu de gasit un produs care sa ma multumeasca si sa nu imi faca rau, accetuand problemele pe care deja le am ….

Pentru ce imi doresc eu Normaderm?

Printre marile probleme ale tenului meu pot enumera:

  • sensibilitate;
  • ten gras ( mai ales vara );
  • pori dilatati si senzatia de ten incarcat;
  • roseata si urme post-acnee;
  • pustule, unele chiar dureroase;
  • mici denivelari ale tenului, vizibile in lumina puternica.

Cred ca trebuie sa mentionez ca locuiesc in “capitala poluarii” = Bucuresti si  un loc si-a “castigat” pe lista daunatorilor praful de creta, care se depunde cand sterg tabla… 😦 Ah, si sensibilitatea s-a accentuat in urma folosirii cremei Brevoxyl…

Ingredientele cremei Normaderm sunt special alese pentru a ajuta la combaterea acestor probleme si la mentinerea unui ten frumos si luminos! 😀

Alaturi de Normaderm, imi propun sa am mai mare grija de ten si prin eliminarea factorilor daunatori. Am renuntat la fumat si incerc sa reduc foarte mult consumul de alimente nesanatoase si sa evit cat se poate de mult stresul. Din pacate, inca am zile in care ma trezesc cu nasul plin de puncte negre, pustule rosii si dureroase pe frunte sau barbie, care se retrag cu greu si abia se pot ascunde cu fond de ten. 😦

Recunosc, in adolescenta am avut o perioada in care acneea pur si simplu nu vroia sa treaca! Dupa ce s-a ameliorat considerabil si nu am mai fost stresata de aceasta problema, tenul meu a inceput sa o ia razna acum cateva luni si in zilele despre care am scris mai sus pur si simplu imi este rusine sa ies din casa si ma apuca plansul cand ma uit in oglinda si vad ca aceste urme urate nu pot fi ascunse nici de fondul de ten!

Intr-un an de zile voi deveni profa de mate cu acte in regula si mi-e foarte frica sa nu ma  trezesc in cine stie ce dimineata cu tenul urat si sa imi fie rusine sa merg la ore….

Pe langa tendintele acneice, in perioada iernii mi se usuca foarte tare tenul in zona pometilor si ma ustura destul tare daca merg prin ger. Asadar, am nevoie si de hidratare, mai ales ca am trecut pragul de 20 de ani s INCA NU imi dorec riduri! 😀 Normaderm ajuta si la hidratarea tenului, astfel putand deveni un prieten foarte bun al tenului meu!

Asadar,  CREMA NORMADERM SA APELEZE LA MINE!!!!!! 😀

Va doresc o dupa amiaza minunata si plina de iubire + mult rasfat pentru ten!

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , ,

One thought on “Normaderm de la Vichy

Leave a Reply

