NOTD: Poison Ivy by Sleek

Buna, fetelor!

Se pare ca incet-incet vine primavara, ieri au inflorit primii copaci la mine pe strada si zambilele bunicii mele :X Poate pun sic eva poze zilele acestea, numai sa nu uit.

Si pentru ca vremea e asa frumoasa, am tot incercat sa gasesc o oja care sa fie in ton cu superbul peisaj de primavara! Asadar, am avut ocazia sa port pe unghii o superba oja Sleek in nuanta Poison Ivy.

Oja am castigat-o la un giveaway pe blogul Coshuletzului si a fost expediata intr-un timp decent de cei de la Cosmetic Style. A picat la tanc, caci tot cautam o oja verde, dar nu ma tentau deloc nuantele de Golden Rose sau Farmasi.

Cred ca a devenit preferata mea! :X Cand am auzit ca trebuie sa aleg o oja, am dat un search pe Google si am gasit swatchuri pentru Poison Ivy am zis ca trebuie sa o am, e o combinatie nebuna de 3 nuante  divine  si mega potrivite pentru primavara:X Are si un luciu superb, ca de portelan si s-a mentinut destul de bine!

Este o oja cu tenta verde si usor albastra si chiar o usoara tenta de negru, depinde de lumina. Se usuca foarte repede si nu trebuie aplicata in multe straturi.

Eu am pus 2 straturi, caci nu folosesc baza. Prefer sa pun oja fara base coat ca sa vad cat rezista 😀 Abia dupa 2,3 utilizari incep sa o folosesc cu base si top coat.

Dupa primele 2 zile a rezistat bine la spalatul paharelor si unui dush fierbinte. A 3a am mai aplicat un strat ca sa nu se observe ca a sarit usor de pe varfuri.Este a 5a zi si nu ma indur sa imi sterg unghiutele, ma binedispune oja asta! ❤

Este o oja pentru fetele care vor sa-si scoata in evidenta personalitatea si spiritul primavaratic! 😀 ( uite ca devin si poeta :)) )

Sper ca si voua va place nuanta aleasa de mine!

Voi ati incercat ojele Sleek?  Ce nuante va plac?

Va doresc o zi placuta!

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , ,

8 thoughts on “NOTD: Poison Ivy by Sleek

  1. Its Friday Somewere 18 April 2012 at 10:14 AM Reply

    Nu am incercat nici o oja Sleek , dar arata bine a ta :X

    Like

  2. Special Koko (@special_koko) 17 April 2012 at 2:17 PM Reply

    Looks awesome!

    Like

  3. ionalexandra 7 April 2012 at 7:32 AM Reply

    Waw…ce super este nuanta! Imi doresc ceva de genul,vazusem una in catalogul Avon…acum mult timp… 😀

    Like

    • Cossa 7 April 2012 at 8:12 AM Reply

      si mie mi-a placut mult :X

      Like

  4. iongeorgiana 7 April 2012 at 7:25 AM Reply

    Waw…ce super este nuanta! Imi doresc ceva de genul,vazusem una in catalogul Avon…acum mult timp… 😀
    >:D<

    Like

  5. Carmen-Elena Craciunescu-Nechita 4 April 2012 at 2:55 PM Reply

    E super nuanta din poze. Doar ca io n-o vad verde. 😀 Sau, ma rog, e un verde inchis-inchis.

    Like

Leave a Reply

