1 si 8 Martie: Cadouri + Surprize


Buna, fetelor!

Incep prin a va ura o primavara superba si plina de soare. Sper ca ieri, de 8 Martie, ati avut parte de un rasfat ca-n basme!

Si daca am tot avut parte de 2 sarbatori asa, imi permit sa mai adaug una: ziua mea de nastere si pot afirma ca am avut parte de surprize si cateva cadouri superbe!

Primele  cadouri sunt castigate la 2 giveawayuri pe blogul Alexandrei:

o pesula Sigma Blending E25 si un colier super cu o bufnita colorata de la Mazza 😀

Pensula nu ma asteptam sa o mai primesc! Ar fit rebuit sa o primesc undeva prin august-septembrie, dar nu a mai ajuns avizul la mine 😦 si acum o luna, dupa indemnurile fetelor, le-am trimis mail celor de la Sigma si i-am rugat sa-mi retrimita pensula. Au fost foarte draguti si promti si mi-au trimis-o din nou! :X Sutn asa fericita ca am avut parte de aceste mici atentii!

Si cealalta surpriza a venit din partea sotului meu: o orhidee superba (orhideele sunt florile mele preferate :X ) si un telefon nou, caci al meu a cedat 😦 (n-am apucat sa-i mai fac poza si lui…)

   Vreau sa le multumesc, din nou,    Alexandrei si sotului meu! Si va multumesc si voua, celor care imi cititi blogul si va ofer cate o orhidee virtuala ca simbol al primaverii!

Sa aveti parte de un weekend frumos, alaturi de cei pe care ii iubiti!

XOXO, Cossa

 

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

8 thoughts on “1 si 8 Martie: Cadouri + Surprize

  1. Alina lui Brumarel 9 March 2012 at 2:05 PM Reply

    bufnita!!! 🙂

    o primavara frumoasa si tie!

    Like

    • Cossa 9 March 2012 at 2:12 PM Reply

      Bufnita nebuna! :))
      La fel si tie, Alina! >:D<

      Like

  2. Carmen-Elena Craciunescu-Nechita 9 March 2012 at 1:58 PM Reply

    Sa le folosesti cu placere! Ce dragut din partea sotului! Si mie imi plac orhideele, dar in perioada asta prefer florile de sezon (frezii, zambile, lalele). :*:*:*

    Like

    • Cossa 9 March 2012 at 2:12 PM Reply

      Multumesc, Camy! el nu se pricepe la cumparat flori si imi aduce rar, dar cand imi aduce, opteaza pt preferatele mele!:X

      Like

  3. dorina 9 March 2012 at 1:07 PM Reply

    Ce bine ca ai primit pensule Sigma si tocmai ieri, de ziua ta.
    MA bucur mult ca ti-a ajuns, chiar daca a venit cu intarziere.

    Like

    • Cossa 9 March 2012 at 1:45 PM Reply

      Multumesc, Dorina, pentru cuvintele frumoase! Ieri a fost ziua noastra, a tuturor femeilor! 😀 Ziua mea d enastere e saptamana viitoare, dar am primit cadourile mai devreme, e cam greu sa-mi faca cineva o surpriza! :d

      Like

  4. Alexandra Cîrciu 9 March 2012 at 1:02 PM Reply

    cat de tare ma bucur ca le-ai primit 🙂 sa te bucuri de ele si sa-mi spui cum ti se pare E25, eu o ador 🙂 :*

    Like

    • Cossa 9 March 2012 at 1:44 PM Reply

      Iti multumesc din suflet! Abia astept sa o folosesc, m-a incantat super mult! :X

      Like

Leave a Reply

