Creioane De ochi – Swatch


Stiu ca am ramas datoare de acum cateva saptamani cu swatchuri la creioanele de ochi. Mai jos aveti o poza cu swatch la creioanele folosite cat mai des. Cred ca nu am bifat creionul Urban Decay, nu stiu cum am reusit sa uit complet de el :D.

Asadar, creioanele sunt urmatoarele:

Zilele urmatoare promit sa revin si cu swatch la paleta Fun de la Urban Decay si la creionasul cu care a venit, imi plac la nebunie ambele! :X

Voi ati folosit vreunul dintre aceste creioane? Ce parere aveti despre ele?

Numei bine si mult soare va doresc!

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

7 thoughts on “Creioane De ochi – Swatch

  1. […] de ochi Very Me Double Trouble in nuanta Electric Purple – Swatch gasiti aici. La machiajele de vara am preferat sa renunt la conturul negru si am folosit acest creion de la […]

    Like

  2. […] Creionul de ochi duo de la Oriflame Very Me in nuanta Mocha Loca – swatch aici; […]

    Like

  3. […] de ochi Very Me Double Trouble in nuanta Electric Purple – Swatch gasiti aici. La machiajele de vara am preferat sa renunt la conturul negru si am folosit acest creion de la […]

    Like

  4. Carmen-Elena Craciunescu-Nechita 7 March 2012 at 12:42 PM Reply

    Ce-mi place cel de la Avon!! Eu mi-am luat nuanta Turquoise de la Oriflame (Very Me) in speranta ca voi primi aceasta nuanta, dar …..mare dezamagire. Nu-i asa deloc….asa ca l-am “maritat”. Hmmmm….arata bine si Silver Crush de la Oriflame. E moale mina sau zgaraie? Puup!

    Like

    • Cossa 7 March 2012 at 4:44 PM Reply

      Camy, creionul de la Avon are si un capat alb 😀 nu l-am mai vazut in cataloage, dar mai apare la pagina in limita stocului.
      Silver Crush e foarte bun, are o mina moale, se simte …cremos :)). l-am luat cu 4 lei si nu ma asteptam sa fie bun .

      Like

Leave a Reply

