NOTD: FlorMar M125


Daca tot vine primavara, m-am gandit sa o intampin cu o oja discreta, intr-o nuanta de roz tare dragut.

ESte vorba despre Flormar M125. Am cumparat-o acum cateva saptamani si mi-a placut tare mult! Este destul de discreta, dar are si un pic de culoare in ea!

Eu am folosit-o cu o baza. Pe posta de baza am aplicat un strat din oja pe care o folosesc la finalul frech-ului ( cea “laptoasa”:D )

Sper din tot sufletul sa va placa oja! Costa 6 lei si poate fi cumparata de la standurile Flormar. S-a pastrat intacta cam 3 zile, a patra incepuse sa sara usor pe la colturi.

Va rog, scuzati formele ciudate ale unghiilor mele, inca isi revin dupa tipsuri! 😀

O zi superba va doresc!

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

11 thoughts on “NOTD: FlorMar M125

  1. […] Pentru unghii am renuntat la culorile ‘vrajitoresti”, cum le zice sotul meu si am apelat ca M125 de la Flormar ( NOTD aici); […]

    Like

  2. […] am vazut-o la stand urmeaza sa fac i un NOTD cu ea; a doua oja este Flormar M125, v-am aratat NOTD aici si pot spune ca e o oja discreta, ideala pentru purtat in perioada examenelor sau pentru […]

    Like

  3. cLyyy0 3 March 2012 at 11:39 PM Reply

    Mie imi place, arata foarte bune!

    Like

  4. Carmen-Elena Craciunescu-Nechita 2 March 2012 at 11:58 AM Reply

    Draguta culoarea, dar eu nu prea sunt cu nuantele nude, prin care se vede unghia. 😀 De asta nu port nici manichiura franch. Am un pitic. :)) Oricum, se vede bine la tine. :*:*

    Like

    • Cossa 2 March 2012 at 12:01 PM Reply

      Camy, nici eu nu sunt adepta frenchului, dar oja asta m-a atras fara sa-mi dau seama.Pur si simplu a trebuit s ao cumpar! :X

      Like

  5. Iulia 2 March 2012 at 11:15 AM Reply

    Foarte frumoasa nuanta :X

    Like

    • Cossa 2 March 2012 at 11:24 AM Reply

      Eu m-am indragostit de ea! :X

      Like

  6. Alina lui Brumarel 2 March 2012 at 11:12 AM Reply

    nu stiu cand o sa ajung sa-mi cumpar si eu oja flormar dar prea le lauda lumea si nu cred ca pot rezista.

    Like

    • Cossa 2 March 2012 at 11:24 AM Reply

      Alina, trebuie sa-ti iei cat mai repede! :)) mie mi se par bune, la fel si raportul calitate-pret. au foarte multe culori si nuante si cam din toate categoriile, urmeaza sa-mi iau si o oja magnetica de la ei, trebuie sa ma mobilizez sa ajung in mall :))

      Like

Leave a Reply

