BOTD: Dragostea Nu-mi Da Pace de Federica Bosco si Campania vALLuntar


Iata ca in sfarsit reusesc si eu sa public recenzia cartii alese pentru campania vALLuntar! Initial am ales altceva, dar nu a fost in stoc si m-am indreptat catre un best seller: “Dragostea nu-mi da pace” de Federica Bosco.

De cateva zile tot incerc sa postez recenzia, dar ma razgandesc ba ca am uitat sa scriu despre ceva, ba ca am dezvaluit prea mult….Asadar, las deoparte “palavrageala” si o sa va poveste despre carte.

Am ales “Dragostea nu-mi da pace”, un roman de dragoste, fiind o mare fana a povestilor de iubire 😀

In acest roman, este vorba despre Monica, o italianca de 3o si un pic de ani, care accepta un job la Vanity Fair si se reintoarce in New York.

Povestea Monicai este si tragica si comica… “tragicomica” dupa cum spune si ea despre pataniile ei! O sa incerc totusi sa nu dezvalui prea mult din actiune!

Monica revine la New York cu scopul de a uita de cele 2 mari dezamagiri amoroase ale sale: scotianul Edgar, care o tot striga Rebecca, dupa sotia decedata de 6 ani si narcisistul David, care nu facea altceva decat sa butoneze un Blackberry zi si noapte .

La New York, Monica se reintalneste cu o veche prietena, despre care afla ca s-a despartit de sotul ei, prietena care face o descoperire destul de socata dupa ce ii ghiceste de 3 ori in carti: este INSARCINATA! Monica este socata de veste, nu crede ca este posibil sa i se intample tocmai ei acest lucru, ea care nu are un job sigur, nici casa si nici suficienti bani pentru cheltuielile de zi cu zi. In urma ecografiei afla ca sarcina are deja 3 luni jumatate si astepta o fetita! Partea si mai interesanta este ca nici macar NU STIE cine este tatal fetitei! Ar putea fi Edgar sau David.

Din femeia nu perfect maturizata pentru varsta ei, sarcina face din Monica o femeie responsabila, care-si iubeste copilul pe care il poarta in pantece si lupta pentru binele amandurora!

Ramasa fara jobul de la Vanity Fair, Monica incepe sa faca bani pregatind mancaruri sanatoase pentru un local din oras. Local unde are “norocul” de a da peste unul dintre posibilii tati: David. Acesta ii marturiseste ca a lasat-o balta, deoarece a descoperit ca este homosexual si, desi vede ca are o burtica maricica, ii spune ca el niciodata nu si-a dorit copii, ca pur si simplu nu ii plac. Vorbele acestea o fac pe Monica si mai puternica si ii arunca cateva cuvinte dure, care o ajuta sa se descarce!

Intre timp, suna si celalalt posibil tatic si ii atrage atentia sa nu-l mai caute, caci el este undeva prin Oceania, s-a recasatorit si vrea sa-si refaca viata alaturi de o alta femeie!

Cand pare ca dragostea nu este ceva ce Monica va intalni pe parcursul vietii, apare barbatul de la care a inchiriat casa, Peter. Incetul cu incetul devine atrasa de el, desi crede ca si el este homosexual. Peter este si el indragostit si de ea si de fetita pe care o va aduce pe lume. O cere in casatorie intr-un mod romantic.

Va las pe voi sa descoperiti daca a acceptat sau daca nu! 😀

Sper ca nu am dezvaluit prea mult din ce se intampla! Este o carte frumoasa cu o poveste interesanta si un personaj pe masura. Dupa ce am trecut de primele 20 de pagini n-as fi vrut sa ma opresc din citit, povestea devenea tot mai interesanta, mai comica, uneori tragica, alteori romantica!

As recomanda sa cititi si “Imi placi la nebunie” si “Dragostea nu-i de mine”. E bine sa incepeti cu ele, caci prezinta si dragostea fata de David si Edgar.

Mentionez ca articolul meu face parte din Campania vALLuntar initiata de Grupul Editorial ALL si fiecare comentariu aduce 3 minute de voluntariat!

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

8 thoughts on “BOTD: Dragostea Nu-mi Da Pace de Federica Bosco si Campania vALLuntar

  1. ioanaiuliana 28 February 2012 at 12:33 AM Reply

    Cartea pare interesanta si personajul principal pare sa aiba sanse de a intra in topul meu de personaje preferate… Deci, m-ai facut cirioasa si poate o sa dau un search la carte prin biblioteci sau librarii…

    Like

    • Cossa 28 February 2012 at 8:05 AM Reply

      Sefa, pentru mine a devenit cartea favorita! le-am corupt si pe fete sa o citeasca! 😀

      Like

  2. Carmen-Elena Craciunescu-Nechita 23 February 2012 at 1:04 PM Reply

    Foarte interesanta cartea. Felul cum ai povestit-o m-a facut sa-mi inchipui ca am vizionat un film facut dupa ea. :))) Si cum nu am timp de citit, chiar iti multumesc pentru acest rezumat. Te pup!

    Like

    • Cossa 23 February 2012 at 5:12 PM Reply

      Camy, sa stii ca ar iesi un fim dragut. povestea e interesanta si Monica e un personaj unic!
      Ma bucur ca ti-a placut, te pup!

      Like

  3. Aetana 23 February 2012 at 11:54 AM Reply

    Foarte interesanta, chiar daca mi-a parut rau ca nu am fost acceptata in campanie, macar asa pot sa ajut ^_^

    Like

    • Cossa 23 February 2012 at 5:11 PM Reply

      Poate te avem colega in urmatoarele campanii! >:D<

      Like

  4. Emma Coman 23 February 2012 at 11:20 AM Reply

    hmmm…adica asta e un fel de al treilea volum sau cum?! [:-s] n-am citit recenzia, decat inceputul si sfarsitul, tocmai in ideea de a ma feri de dezvaluiri prea multe pt ca astept si eu aceeasi carte [:D]

    Like

    • Cossa 23 February 2012 at 5:11 PM Reply

      nu sunt chiar…volume. gen a treia parte. fiecare roman descrie cate o iubire, cam asta e ideea dupa care e construita povestea.
      sper sa-ti placa, pe mine m-a fascinat!

      Like

Leave a Reply

